فرماندار شهرستان نایین در نشست با فرهنگیان مطرح نمود؛ اگر قرار است تحولی در کشور شکل بگیرد این مهم به عهده ی فرهنگیان است

نشست هم اندیشی مسئولین با فرهنگیان شاغل و بازنشسته شهرستان نایین در راستای بررسی راهکار های نقش آفرینی فرهنگیان در افزایش مشارکت در انتخابات با حضور دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین ،اعضای شورای تامین ، اعضای کارگروه اجرای انتخابات فرمانداری شهرستان نایین، مدیر آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از فرهنگیان شاغل و بازنشسته در […]

نشست هم اندیشی مسئولین با فرهنگیان شاغل و بازنشسته شهرستان نایین در راستای بررسی راهکار های نقش آفرینی فرهنگیان در افزایش مشارکت در انتخابات با حضور دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین ،اعضای شورای تامین ، اعضای کارگروه اجرای انتخابات فرمانداری شهرستان نایین، مدیر آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از فرهنگیان شاغل و بازنشسته در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین در این جلسه عنوان نمود: خرسندم که  در خدمت عزیزان فرهنگی شاغل و بازنشسته هستم. افتخار می کنم که بنده هم فرزند یک فرهنگی بازنشسته هستم. انصافا امروز کسی نمی تواند بگوید که به جایی رسیده ام ومعلم و آموزگاری در این موفقیت من سهمی نداشته است. همه ما مدیون معلمان و فرهنگیان هستیم. ۴۹۰۰ شهید فرهنگی در دفاع مقدس تقدیم انقلاب و اسلام شده اند و در برهه های سیاسی مختلف نقش فرهنگیان و آموزگاران را دیده ایم. انصافا کشور مدیون فرهنگیان است.

فرماندار شهرستان نایین خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) می فرمایند: «معلمان و آموزگاران افسران پیشرفت کشور هستند» . افسر جایگاهش در خیمه فرماندهی است. اگر قرار است تحولی در کشور شکل بگیرد این مهم به عهده ی فرهنگیان است. امروز یک جمله از یک معلم ما سر کلاس، می تواند تحول فکری در یک دانش آموز و در خانواده او ایجاد کند. از این روش می توان برای ترغیب خانواده ها برای حضور و مشارکت در انخابات بهره برد.

کریمی در پایان اظهار داشت: من شخصا معتقد به این هستم که امروز اگر می خواهیم در شهرستان، استان و کشور تاثیر بسزایی داشته باشیم با این جمع می توانیم. چرا این انتخابات با درجه اهمیت بالایی است. مشارکت بالا می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند. حضرت آیت ا… رئیسی فرمودند دولت هیچ نماینده ای در انتخابات دارد و دولت از هیچ کاندیدی حمایت نمی کند. این سیاست قطعی فرمانداری است ما فقط مجری هستیم.

سرهنگ اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین نیز در این جلسه عنوان نمود: انقلابی که شکل گرفت براساس دغدغه بود. با چه بودجه ای بزرگترین انقلاب مردمی عصر حاضر شکل گرفت. مردم با عده ای پنجه در پنجه انداختند که هر چه بودجه بود در طرف مقابل بود و مردم توانستند کاری بزرگ انجام دهند چون هدف و دغدغه داشتند. در ادامه ی این انقلاب هم باید خون دل خورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین خاطر نشان کرد: حضرت آقا فرمودند« انقلاب فرعون های در بستر آرمیده را بیدار کرد». در حوزه های مختلف اینکه میدان نبرد کجاست و انتقال آن به دانش آموز وظیفه ماست. امروز نبرد قلب و ذهن است. در حال حاضر لبه ی جلویی منطقه ی نبرد شما هستید. ذهن ها و قلب ها دست شماست. با همراهی ها و جهاد تبیین که آقا فرمودند می توانید آدم های مقاومی تحویل جامعه دهید مثل آنهایی که امروز که دانشمند هسته ای شدند. ببینید دانشمندان ما از چه خانواده هایی هستند.

سرهنگ اکبری افزود: سختی کار آنجاست که ما آدم هایی تربیت کنیم که دشمن حریف آن نشود. در اوج تحریم و فتنه و اغتشاش کار انجام می شود وقتی بصیرت و و مقاومت باشد خروجی این کار می شود دانش آموزی که نقش آفرین می شوند. در خصوص برگزاری کرسی های آزاد اندیشی که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) فرمودند، برخی از جناح های مختلف ترسیدند. باید این کرسی ها برگزار شود. سبک زندگی دینی را باید تبیین کنیم و دانش آموزان را با این سبک زندگی آشنا کنیم.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر و همچنین برگزاری یادواره شهدای شهرستان نایین با محوریت کنگره شهدا با حضور فرماندار شهرستان نایین، امام جمعه نایین، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سایر مدیران شهرستان در محل دفتر فرماندار برگزار گردید. دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین در این جلسه بر […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه کمیته تخصصی میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان نایین با ریاست دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین و اعضای این کمیته در محل فرمانداری برگزار گردید. در این جلسه ضمن بررسی مصوبات جلسه پیشین در خصوص مسایل و مشکلات حوزه میراث فرهنگی و گردشگری از جمله ساماندهی بافت تاریخی نایین خصوصا محوطه پیرامونی نارین قلعه، بررسی […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نایین محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین در پیامی روز ملی شوراها را تبریک گفت پیام فرماندار شهرستان نایین به شرح ذیل می باشد: بسم ا… الرحمن الرحیم وَالَّذِینَ اسْتَجَابُوا لِرَبِّهِمْ وَأَقَامُوا الصَّلَاهَ وَأَمْرُهُمْ شُورَىٰ بَیْنَهُمْ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ یُنْفِقُونَ نهم اردیبهشت ماه در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر و با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان نایین عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای مزرعه امام صورت پذیرفت.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 11 =