فرماندار شهرستان نایین تاکید نمود: تبیین خدمات ۴۵ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای امید آفرینی برای مردم

دومین جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در خصوص جمع بندی برنامه های اعضای شورای اداری شهرستان نایین برای دهه مبارک فجر به ریاست دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین برگزار گردید . دکتر کریمی در این جلسه ضمن تشکر از اداراتی که برنامه های متنوعی برای این ایام تدارک […]

دومین جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در خصوص جمع بندی برنامه های اعضای شورای اداری شهرستان نایین برای دهه مبارک فجر به ریاست دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین برگزار گردید .

دکتر کریمی در این جلسه ضمن تشکر از اداراتی که برنامه های متنوعی برای این ایام تدارک دیده اند عنوان نمود: برنامه های ادارات و ارگان ها باید بر اساس روشنگری باشد و خدمات ۴۵ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای امید آفرینی برای مردم تبیین نمایند.

فرماندار شهرستان نایین با اشاره به برنامه ریزی انجام شده اظهار داشت: در ایام پیش رو  برای بهره برداری و افتتاح پروژه های عمرانی میزبان یکی از معاونین محترم استانداری خواهیم بود که در این خصوص اطلاع رسانی لازم خواهد گردید.

وی همچنین از انجام برنامه ریزی در خصوص حضور مسئولین و اعضای شورای اداری در مساجد شهرستان تا پایان بهمن ماه خبر داد و خاطر نشان کرد اعضای شورای اداری هر شب در یکی از مساجد شهرستان حضور خواهند یافت و ضمن دیدار با مردم به بیان دستاوردها و گزارش عملکرد ادارات خواهند پرداخت و پاسخگوی درخواست های مردمی خواهند بود.

دکتر محمد کریمی در پایان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین خبرگان رهبری نیز افزود: نحوه بیان و تبیین خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خصوصا دولت سیزدهم می تواند در راستای ترغیب مردم به مشارکت در انتخابات بسیار موثر باشد و در این راستا کلیه ادارات موظفند با استفاده از تمام ظرفیت ها نسبت به ارایه گزارش عملکرد در فضای مجازی و حقیقی واقعیات خدمات و اقدامات دولت مردمی در طول دو سال گذشته را به سمع و نظر مردم برسانند.

شایان ذکر است در ابتدای جلسه، اعضای ستاد برنامه های پیشنهادی خود در ایام … دهه مبارک فجر را ارایه که پس از بحث و تبادل نظر پیشنهادات  بررسی و برای اجرا تصویب گردید.

برچسب ها :
مطالب مشابه

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر و همچنین برگزاری یادواره شهدای شهرستان نایین با محوریت کنگره شهدا با حضور فرماندار شهرستان نایین، امام جمعه نایین، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سایر مدیران شهرستان در محل دفتر فرماندار برگزار گردید. دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین در این جلسه بر […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه کمیته تخصصی میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان نایین با ریاست دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین و اعضای این کمیته در محل فرمانداری برگزار گردید. در این جلسه ضمن بررسی مصوبات جلسه پیشین در خصوص مسایل و مشکلات حوزه میراث فرهنگی و گردشگری از جمله ساماندهی بافت تاریخی نایین خصوصا محوطه پیرامونی نارین قلعه، بررسی […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نایین محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین در پیامی روز ملی شوراها را تبریک گفت پیام فرماندار شهرستان نایین به شرح ذیل می باشد: بسم ا… الرحمن الرحیم وَالَّذِینَ اسْتَجَابُوا لِرَبِّهِمْ وَأَقَامُوا الصَّلَاهَ وَأَمْرُهُمْ شُورَىٰ بَیْنَهُمْ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ یُنْفِقُونَ نهم اردیبهشت ماه در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر و با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان نایین عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای مزرعه امام صورت پذیرفت.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 10 =