فرماندار شهرستان نایین : همواره جوانان و ورزشکاران در حوزه های مختلف توانسته اند افتخارآفرین و راهگشا باشند و امروز نیز مشارکت اجتماعی و سیاسی این قشر می تواند نقش اساسی در آینده شهرستان نایین داشته باشد

ستاد ساماندهی جوانان با موضوع مشارکت اجتماعی سیاسی جوانان

 

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نایین با موضوع مشارکت اجتماعی و سیاسی جوانان به ریاست فرماندار شهرستان نایین و با حضور تعدادی از مدیران شهرستان، روسای هیئات ورزشی، فعالین ورزشی و مدیران سازمان های مردم نهاد در محل فرمانداری برگزار گردید.

دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین در ابتدای جلسه ضمن تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز “زن” و گرامیداشت هفته ی بصیرت و همچنین هفته ی مقاومت و سالروز شهادت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین تبریک انتصاب آقای حسینی سرپرست اداره ورزش و جوانان و تقدیر از خدمات و زحمات آقای روح ا… رامیار رئیس سابق اداره ورزش و جوانان عنوان نمود: در طول حدود یکسال گذشته که در شهرستان نایین حضور دارم جلسات مختلف در حوزه جوانان از جمله ستاد ساماندهی جوانان برگزار گردیده و اولین جلسه ای است که با حضور همزمان روسای محترم هیئت های ورزشی و فعالین حوزه ورزش و مدیران شهرستان برگزار می گردد به گونه ای که می توان در این جلسه ظرفیت هایی که در ادارات موجود است احصا و هیئت های ورزشی نیز می توانند از این ظرفیت ها استفاده کنند و با هم افزایی در توسعه ورزش گام برداریم.

فرماندار شهرستان نایین خاطر نشان کرد: اعضای حاضر در این جلسه به نوعی نخبگان در حوزه ورزش محسوب می شوند چرا که رئیس یک هیئت ورزشی می تواند عده ای را رهبری کند و این نکته ای است که امروز بسیار مورد نیاز است چرا که در امور اجتماعی و سیاسی هر مجموعه ای ظهور و بروز خود را در این آوردگاه باید نشان دهد.

وی افزود : در شهرستان نایین در بستر ظهور و بروز استعدادهای جوانان آن طور که باید خوب عمل نکرده ایم و این انتقاد را می پذیریم البته بخشی از مشکلات در بستر سخت افزاری است. ما امروز نیاز داریم که فضا را از این حالت تغییر دهیم و این موضوع نیازمند هم افزایی جمع نخبگانی در امور مختلف از جمله ورزش می باشد.

دکتر کریمی اظهار داشت : در زمینه ورزش، منش و اخلاق پهلوانی در کنار ورزش قهرمانی بسیار مهم است و ما شاهد اتفاقات خوبی در حوزه کسب مدال در رشته های مختلف ورزشی در سطوح استانی و ملی و حتی راهیابی ورزشکاران شهرستان به مسابقات بین المللی نیز بوده ایم که در این زمینه از تمام ظرفیت های موجود شهرستان برای حمایت از ورزشکاران و جوانان استفاده خواهیم کرد.

 فرماندار شهرستان نایین در پایان با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات نیز عنوان نمود : ورزشکاران و فعالین حوزه ورزش به عنوان بخشی از نخبگان جامعه در بحث مشارکت های اجتماعی و سیاسی از جمله در انتخابات تاثیرگذار می باشند و می توانند با تشویق و ترغیب جامعه ی ورزش شهرستان در افزایش مشارکت نقش ایفا نمایند. همواره جوانان و ورزشکاران در حوزه های مختلف توانسته اند افتخارآفرین و راهگشا باشند و امروز نیز مشارکت اجتماعی و سیاسی شما عزیزان می تواند نقش اساسی در آینده شهرستان نایین داشته باشد. فعالیت های اجتماعی، فرهنگی در قالب سازمان های مردم نهاد و همچنین نقش جامعه ی ورزشی برای مشارکت در انتخابات از جمله مواردی است که می تواند به پویایی و توسعه و پیشرفت شهرستان نایین بینجامد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نایین دکتر محمد کریمی فرماندار این شهرستان بر اساس نوبت قبلی میزبان تعدادی از مردم شریف شهرستان نایین بود. در این دیدارها مراجعین به صورت رو در رو مسایل و مشکلات و درخواست های خود را مطرح و دستوراتی توسط فرماندار شهرستان نایین در این خصوص صادر گردید. لازم […]

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم روز جهانی کار و کارگر، روز تجلیل از خدمات ارزنده ی کارگران شریفی است که به عنوان یکی از مهمترین عناصر پیشرفت،توسعه، بالندگی و خود اتکایی هر جامعه ای محسوب می شوند،  زحمت کشانی که بنا به فرموده حضرت امام خمینی(ره) حیات یک ملت ،مرهون کار […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم قال الصادق علیه السلام (تَواضَعوا لِمَن طَلَبتُم مِنهُ العِلمَ) امام صادق علیه‌السلام می فرمایند. در پیشگاه کسی که از او دانش می آموزید ،فروتن باشید. نظام مقدس جمهوری اسلامی تعلیم و تربیت را همواره به عنوان یک رکن بی بدیل مورد توجه قرار داده و امامین […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار شهرستان نایین، امام جمعه‌ نایین، اعضای شورای تامین و کمیسیون کارگری شهرستان از خطوط تولید تعدادی از واحدهای صنعتی شهرستان نایین بازدید و ضمن دیدار صمیمانه با کارگران، از مقام ایشان به مناسبت هفته کار و کارگر تجلیل نمودند.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =