در جلسه تکریم و معارفه سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نایین مطرح شد؛ تاکید فرماندار شهرستان نایین بر اهمیت تحقق کارویژه ها و وظایف اداره تعاون،کار در حوزه های مرتبط از سوی سرپرست این اداره

تکریم و معارفه سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نایین

جلسه تکریم و تقدیر از زحمات محمد خلیلیان که به افتخار بازنشستگی نائل گردید و معارفه حسین آل خوانی به عنوان سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نایین با حضور دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین، مهندس سلطانی معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، بخشداران مرکزی و انارک، تعدادی از روسای ادارت و مدیران و نمایندگان واحدهای صنعتی و معدنی و شرکت های تعاونی شهرستان در محل فرمانداری برگزار گردید.

دکتر محمد کریمی فرماندار شهرستان در این مراسم ضمن تقدیر و تکریم از زحمات آقای خلیلیان و همراهی و همکاری ایشان با مجموعه شورای اداری خصوصا پیگیری امور محوله در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نایین برای وی در طول دوران بازنشستگی آرزوی سلامتی نمود. فرماندار شهرستان نایین در ادامه بر اهمیت تحقق کارویژه ها و وظایف از جانب سرپرست جدبد اداره تعاون شهرستان در امر حوزه کارآفرینی، ارتقای شرایط کارگری و تحقق اهداف دولت در امر تسهیل اشتغال و ارتقای رفاه و معیشت جامعه تاکید  و برای آقای حسین آل خوانی در انجام وظایف و خدمت به مردم آرزوی توفیق نمود.

در بخشی از این مراسم مهندس سلطانی معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان ضمن تقدیر از زحمات آقای خلیلیان در مدت تصدی سمت رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان وظایف و حوزه های کاری گسترده اداره کل تعاون استان را برشمرد. مهندس سلطانی بر هم افزایی و همکاری کلیه دستگاه های مرتبط با اداره تعاون و مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان با سرپرست جدید اداره تعاون، کار شهرستان نایین در امر تحقق مأموریت های آن اداره و به منظور ارتقای شرایط حوزه کارگری، اشتغال و رفاه شهرستان تاکید نمود.

محمد خلیلیان رییس سابق اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نایین نیز در سخنانی از همکاری کلیه دستگاه های اجرائی، مسئولین شهرستان و مدیران واحدهای صنعتی و معدنی شهرستان تقدیر و در ادامه آل خوانی سرپرست جدید اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی نایین ضمن تقدیر از حسن اعتماد مسئولین، خواستار همکاری مسئولین اجرائی شهرستان در امر اشتغال، کارگری و رفاه طلب گردید.

شایان ذکر است حسین آل خوانی با ۲۴ سال سابقه پیش از این به عنوان معاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردستان فعالیت نموده است.

برچسب ها :
مطالب مشابه

در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم روز جهانی کار و کارگر، روز تجلیل از خدمات ارزنده ی کارگران شریفی است که به عنوان یکی از مهمترین عناصر پیشرفت،توسعه، بالندگی و خود اتکایی هر جامعه ای محسوب می شوند،  زحمت کشانی که بنا به فرموده حضرت امام خمینی(ره) حیات یک ملت ،مرهون کار […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم قال الصادق علیه السلام (تَواضَعوا لِمَن طَلَبتُم مِنهُ العِلمَ) امام صادق علیه‌السلام می فرمایند. در پیشگاه کسی که از او دانش می آموزید ،فروتن باشید. نظام مقدس جمهوری اسلامی تعلیم و تربیت را همواره به عنوان یک رکن بی بدیل مورد توجه قرار داده و امامین […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار شهرستان نایین، امام جمعه‌ نایین، اعضای شورای تامین و کمیسیون کارگری شهرستان از خطوط تولید تعدادی از واحدهای صنعتی شهرستان نایین بازدید و ضمن دیدار صمیمانه با کارگران، از مقام ایشان به مناسبت هفته کار و کارگر تجلیل نمودند.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار شهرستان نایین در آستانه هفته کار و کارگر در معیت دادستان عمومی و انقلاب نایین و هیئت همراه، معاون اداری مالی زندان های استان، مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان ،در زندان نایین ، از قسمتهای مختلف این زندان بازدیدو باحضور در جمع زندانیان، از نزدیک با آنان گفتگو نمودند. فرماندار شهرستان و هیئت همراه […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 3 =