اطلاعیه برگزاری دومین دوره انتخابات شورای توسعه و حمایت از تشکل های استان اصفهان و شهرستان های تابعه

برگزاری دومین دوره انتخابات شورای توسعه و حمایت از تشکل های استان اصفهان

بسمه تعالی

اطلاعیه برگزاری دومین دوره انتخابات شورای توسعه و حمایت از تشکل های استان اصفهان و شهرستان های تابعه

در راستای اجرای ماده ” شش ” تصویب نا م ه شماره ۶۷۷۳۵ /ت مورخ ۹۵/۶/۶ هیات وزیران (موضوع آئین نامه اجرایی تاسیس و فعالیت سازمان های مردم نهاد) ، دومین دوره انتخابات شورای توسعه و حمایت در ساعت ۹ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۹ در محل استانداری اصفهان و فرمانداری های تابعه برگزار خواهد شد. بدینوسیله از نمایندگان سازمان های مردم نهاد دارای پروانه فعالیت از استانداری و فرمانداری ، دعوت بعمل می آید بمنظور ثبت نام و در یافت کارت ورود به جلسه انتخابات، به دبیر خانه سازمان های مردم نهاد ذیربط مراجعه ( تشکل های استانی به دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و تشکل های شهرستانی به فرمانداری شهرستان مربوطه)و به شرح زیر اقدام نمایند:
الف- سازمان هایی که متقاضی نامزدی انتخابات برای تصدی سمت ” نماینده سازمان های مردم نهاد در شورای توسعه و حمایت” هستند، می بایست در خصوص معرفی و ثبت نام نماینده از تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۱ تا ۱۴۰۲/۰۷/۰۶ اقدام نمایند.
ب: سازمان های که صرفا متقاضی شرکت در جلسه انتخابات بمنظور رای دادن هستند، می توانند از تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۱ تا ۱۴۰۲/۰۸/۲۷ در خصوص معرفی و ثبت نام نماینده اقدام کنند.
۱ مدارک مورد نیاز برای صدور کارت ورود به جلسه رای دهندگان و نامزدی انتخابات بشرح زیر است:
۲ تصویر پروانه فعالیت صادره از استانداری / فرمانداری
۳ تصویر آخرین آگهی روزنامه رسمی کشور مبنی بر ثبت تغییرات هیات مدیره سازمان مردم نهاد
۴ اصل صورت جلسه هیات مدیره سازمان مردم نهاد مبنی بر معرفی نماینده تام الاختیار برای شرکت در انتخابات (ممهور به مهر سازمان)
۵ یک قطعه عکس ۴*۳ برای نماینده
۶ تصویر صفحه اول شناسنامه، تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت و تکمیل فرم ثبت نام برای نامزد های انتخابات

۷ لازم بذکراست هر سازمان مردم نهاد صرفا می تواند در خصوص معرفی یک نماینده اقدام نماید و حضور نماینده برای ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه الزامی است.
۸ محل ثبت نام: دبیرخانه سازمان های مردم نهاد مستقر در دفتر امور اجتماعی و فرهنگی و دفاتر مربوطه در فرمانداری.

دبیرخانه سازمان های مردم نهاد شهرستان نایین

برچسب ها :
مطالب مشابه

در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم روز جهانی کار و کارگر، روز تجلیل از خدمات ارزنده ی کارگران شریفی است که به عنوان یکی از مهمترین عناصر پیشرفت،توسعه، بالندگی و خود اتکایی هر جامعه ای محسوب می شوند،  زحمت کشانی که بنا به فرموده حضرت امام خمینی(ره) حیات یک ملت ،مرهون کار […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم قال الصادق علیه السلام (تَواضَعوا لِمَن طَلَبتُم مِنهُ العِلمَ) امام صادق علیه‌السلام می فرمایند. در پیشگاه کسی که از او دانش می آموزید ،فروتن باشید. نظام مقدس جمهوری اسلامی تعلیم و تربیت را همواره به عنوان یک رکن بی بدیل مورد توجه قرار داده و امامین […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار شهرستان نایین، امام جمعه‌ نایین، اعضای شورای تامین و کمیسیون کارگری شهرستان از خطوط تولید تعدادی از واحدهای صنعتی شهرستان نایین بازدید و ضمن دیدار صمیمانه با کارگران، از مقام ایشان به مناسبت هفته کار و کارگر تجلیل نمودند.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار شهرستان نایین در آستانه هفته کار و کارگر در معیت دادستان عمومی و انقلاب نایین و هیئت همراه، معاون اداری مالی زندان های استان، مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان ،در زندان نایین ، از قسمتهای مختلف این زندان بازدیدو باحضور در جمع زندانیان، از نزدیک با آنان گفتگو نمودند. فرماندار شهرستان و هیئت همراه […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =