فرماندار شهرستان نایین :بخش عمده ای از مشکلات و نا امیدی ها در جامعه به دلیل عدم اطلاع رسانی صحیح است

جلسه گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی با حضور دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین ،حجت الاسلام مطهر خو امام جمعه نایین و مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادرات و ارگان های شهرستان نایین در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.  دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین در این جلسه عنوان نمود : امروز در حوزه اطلاع […]

جلسه گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی با حضور دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین ،حجت الاسلام مطهر خو امام جمعه نایین و مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادرات و ارگان های شهرستان نایین در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

 دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین در این جلسه عنوان نمود : امروز در حوزه اطلاع رسانی در یک جنگ ترکیبی – شناختی قرار داریم که مهم ترین سطح مقابله در این جنگ ترکیبی بحث اطلاع رسانی و به تعبیر عالمانه جهاد تبیین می باشد. ما به عنوان نماینده عالی حاکمیت در شهرستان می بینیم که ادارات و ارگان ها کارهای خوب و مختلفی انجام می دهند. اما آنجایی که مردم ناامید می شوند هجمه رسانه ای دشمن است که ما در فضای مجازی با آن مواجه هستیم و همچنین کم کاری برخی دستگاه ها که هیچ اطلاع رسانی از اقدامات انجام شده انجام نمی دهند. البته ما مطلعیم که کار در حال انجام است ولی متاسفانه به اطلاع مردم نمی رسانیم. باید بپذیریم که بخش عمده ای از مشکلات و نا امیدی ها در جامعه به دلیل عدم اطلاع رسانی صحیح است.

فرماندار شهرستان نایین خاطر نشان کرد بیانات رهبرمعظم انقلاب(مد ظله العالی) در خصوص نحوه اطلاع رسانی نقشه راهی برای مدیران و کارشناسان روابط عمومی است از جمله آنجایی که ایشان می فرمایند: از شیوه های جدید و جذاب اطلاع رسانی استفاده شود و گزارشات باید هنرمندانه باشد. دکتر کریمی افزود : ما کمبودها را قبول داریم که بعضا مسئول اداره فعالیت روابط عمومی را انجام می دهد اما کار روابط عمومی مجاهدت می طلبد و بخشی از آن هم به فضای غیرت کاری خودمان برمی گردد. از وضعیت حقوق ها خبر دارم کمبودها را می دانیم ولی باید با تلاش و مجاهدت فعالیت اطلاع رسانی را انجام دهیم.

همچنین در بخشی از این جلسه حجت الاسلام مطهر خو امام جمعه نایین عنوان نمود: اهمیت کار روابط عمومی از آنجا مشخص می شود که در ادارات مختلف برای مردم زحمت می کشند و هیچ خبری بیرون نمی آید. متقابلا برخی از افراد که خود را دلسوز می دانند اخبار کم کاری ها را خوب منعکس می کنند و فقط نیمه ی خالی لیوان توسط این افراد که خود را دلسوز می دانند دیده می شود ولی ما آنها را دلسوز نمی دانیم چرا که نقد باید نقد منصفانه باشد یعنی هم کارهایی که انجام شده دیده شود و هم کم کاری ها. وقتی این کارها دیده نمی شود روحیه ناامیدی در مردم دیده می شود. کارهایی که در حال انجام است کجاست و چه کسی آنها را بیان می کند. ما در زمانی قرار گرفته ایم که دشمن در حال ناامید کردن مردم و تخریب دولت انقلابی است و بعضی ها خواسته یا ناخواسته دارند راه دشمن را دنبال می کنند. اگر نیت من این باشد که مردم مرا ببینند و جایگاه پیدا کنم، ریا است که از نظر دین نیز مذموم است.

حجت الاسلام مطهر خو در پایان افزود: نقطه ضعفی که داریم این است که بعضی کسانی که به عنوان مسئول روابط عمومی در اداره ای منصوب شده اند و یا در این حوزه فعالیت می کنند تخصص آنها روابط عمومی نیست و اگر هم متخصص این حوزه باشند کارهای متعددی دارند. امام جمعه نایین در پایان سخنان خود برآموزش کارشناسان روابط عمومی و اطلاع رسانی کامل و به موقع خدمات دستگاه های اداری و اجرایی و ارگان ها به مردم تاکید نمود.

 شایان ذکر است در ابتدای جلسه مدیران و کارشناسان روابط عمومی به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

برچسب ها :
مطالب مشابه

در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم روز جهانی کار و کارگر، روز تجلیل از خدمات ارزنده ی کارگران شریفی است که به عنوان یکی از مهمترین عناصر پیشرفت،توسعه، بالندگی و خود اتکایی هر جامعه ای محسوب می شوند،  زحمت کشانی که بنا به فرموده حضرت امام خمینی(ره) حیات یک ملت ،مرهون کار […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم قال الصادق علیه السلام (تَواضَعوا لِمَن طَلَبتُم مِنهُ العِلمَ) امام صادق علیه‌السلام می فرمایند. در پیشگاه کسی که از او دانش می آموزید ،فروتن باشید. نظام مقدس جمهوری اسلامی تعلیم و تربیت را همواره به عنوان یک رکن بی بدیل مورد توجه قرار داده و امامین […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار شهرستان نایین، امام جمعه‌ نایین، اعضای شورای تامین و کمیسیون کارگری شهرستان از خطوط تولید تعدادی از واحدهای صنعتی شهرستان نایین بازدید و ضمن دیدار صمیمانه با کارگران، از مقام ایشان به مناسبت هفته کار و کارگر تجلیل نمودند.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار شهرستان نایین در آستانه هفته کار و کارگر در معیت دادستان عمومی و انقلاب نایین و هیئت همراه، معاون اداری مالی زندان های استان، مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان ،در زندان نایین ، از قسمتهای مختلف این زندان بازدیدو باحضور در جمع زندانیان، از نزدیک با آنان گفتگو نمودند. فرماندار شهرستان و هیئت همراه […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 18 =