فرماندار شهرستان نایین : موضوع واگذاری زمین به متقاضیان برای طرح ملی مسکن مراحل پایانی را طی می کند

جلسه شورای مسکن شهرستان نایین با حضور دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین ، دکتر آزاد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،دکتر علیرضا قاری قرآن، مدیرکل راه شهرسازی و مهندس غلامرضا اسماعیلی، مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان، و اعضای شورای مسکن در محل فرمانداری برگزار شد. دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین در این جلسه ضمن خیر […]

جلسه شورای مسکن شهرستان نایین با حضور دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین ، دکتر آزاد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،دکتر علیرضا قاری قرآن، مدیرکل راه شهرسازی و مهندس غلامرضا اسماعیلی، مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان، و اعضای شورای مسکن در محل فرمانداری برگزار شد.

دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین در این جلسه ضمن خیر مقدم به مدیران استانی و مسئولین شهرستان عنوان نمود عزم دولت در تکمیل نهضت ملی مسکن جزم می باشد و در این راستا تمام تلاش خود را در راستای تکمیل این پروژه به کار گرفته ایم .دکتر کریمی افزود موضوع واگذاری زمین به متقاضیان برای طرح ملی مسکن مراحل پایانی را طی می کند و امید واریم به زودی با مساعدت ادارات مربوطه شاهد شروع ساخت فاز اول این مجموعه در ماه های آتی باشیم.

الهام آزادنماینده مردم شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی نیز در بخشی از این جلسه عنوان نمود واقعا جای بررسی دارد که در بحث مسکن ملی، به نتیجه رسیدن این طرح بسیار زمان برده است و این یک مشکل جدی است چرا که با این حرکت ها نمی‌توان کار جهادی کرد.
آزاد اظهار داشت چرا از سال ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۳یعنی حدود چهار سال برای ساخت ۲۳۶ واحد مسکن این زمان طولانی باید سپری شود؟ این برای ما مدیونی به مردم را در پی دارد. باید عزم جدی داشت و از روزمرگی جلوگیری کرد.
نماینده نایین و خور و بیابانک در پایان گفت : نقش ما مسئولان یافتن راهکاری موثر با توجه به مشکلات معیشتی و تورم است.

دکتر قاری قرآن در قسمتی از جلسه اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای نایین، انارک و بافران در این جلسه شورای مسکن با حضور مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان و مسئولین شهرستان بررسی خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: این مهم نیازمند الزامات و تامین بخش خدمات، روبنایی و زیربنایی دارد و این جلسات در شهرستان به منظور پیگیری پیشرفت پروژه های آغاز شده، برگزار می‌گردد.
وی با بیان اینکه موضوع لازم دیگر در شهرهای نایین، بافران و انارک، مرحله الحاق زمین و واگذاری به مردم است، گفت: مطابق پیش بینی‌های انجام شده برای تداوم پروژه‌ها در شهرستان و با توجه به سیاست کلی وزارت خانه، پلاک ها به مردم اختصاص پیدا می‌کند و ساخت بر عهده مردم قرار می گیرد.
قاری قرآن ادامه داد: بر اساس این سیاست گذاری، تصمیماتی در شهرستان اتخاذ و در جلسه امروز موضوع الحاق و رفع موانع در این زمینه بحث و بررسی شد و در ادامه در شورای مسکن استان اصفهان و کمیسیون های مربوطه مانند کمیسیون ماه پنج و یا کارگروه زیربنایی نیز مسائل موجود در شهرستان را مطرح و بررسی می‌کنیم.
وی تصریح کرد: تلاش ما بر این است که حتی الامکان سرعت پروژه تسریع پیدا کند تا مردم بتوانند در زمان کمتری شاهد بهره‌برداری از واحدهای مسکونی باشند و همچنین از مردم درخواست داریم که همزمان با پیشرفت پروژه ها توسط پیمان کاران، نسبت به واریز مبالغ مربوطه اقدام نمایند.

لازم به ذکر است پیش از این جلسه، مدیرکل راه و شهرسازی استان به همراه فرماندارشهرستان نایین و رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان و مدیر بنیاد مسکن نایین از پروژه نهضت ملی مسکن شهر نایین بازدید نمودند.

برچسب ها :
مطالب مشابه

به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر و با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان نایین عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای مزرعه امام صورت پذیرفت.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نایین، فرماندار شهرستان نایین در نشستی صمیمی با مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان و هیئت همراه دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار که با هدف بررسی مشکلات پروژه کتابخانه عمومی نایین برگزار شد، دکتر کریمی فرماندار شهرستان ابراز امیدواری کرد با توجه به تلاشهای مسئولین شهرستان و […]

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نایین دکتر محمد کریمی فرماندار این شهرستان بر اساس نوبت قبلی میزبان تعدادی از مردم شریف شهرستان نایین بود. در این دیدارها مراجعین به صورت رو در رو مسایل و مشکلات و درخواست های خود را مطرح و دستوراتی توسط فرماندار شهرستان نایین در این خصوص صادر گردید. لازم […]

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیین تکریم و معارفه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نایین با حضور فرماندار شهرستان نایین، امام جمعه نایین، قائم مقام مدیرکل، معاون اشتغال و مدیر حراست کمیته امداد استان اصفهان برگزار و علیرضا حسین زاده به عنوان رئیس جدید کمیته امداد نایین معرفی و از زحمات محمد جواد شفیعی رئیس سابق تقدیر شد. […]

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 6 =