همزمان با دهه مبارک فجر صورت پذیرفت؛ افتتاح ساختمان جدید اداره بیمه سلامت شهرستان نایین

ساختمان جدید اداره بیمه سلامت شهرستان نایین با حضور دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین، مهندس پورشاسب مدیرکل پشتیبانی سازمان بیمه سلامت کشور،حجت الاسلام مطهر خو امام جمعه نایین، دکترصفاری مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان، اعضای شورای تامین و مسئولین شهرستان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید. فرماندار شهرستان نایین در آیین […]

ساختمان جدید اداره بیمه سلامت شهرستان نایین با حضور دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین، مهندس پورشاسب مدیرکل پشتیبانی سازمان بیمه سلامت کشور،حجت الاسلام مطهر خو امام جمعه نایین، دکترصفاری مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان، اعضای شورای تامین و مسئولین شهرستان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.
فرماندار شهرستان نایین در آیین افتتاح ساختمان جدید اداره بیمه سلامت شهرستان نایین عنوان نمود همین ارقام و آماری که مربوط به تعداد بیمه شدگان بیمه سلامت در شهرستان های نایین و خور و بیابانک که بالغ بر ۱۳ هزار نفر می‌باشد خود گویای خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم و در واقع به نوعی اعلام این آمار‌ها جهاد تبیین می باشد.
فرماندار شهرستان نایین خاطرنشان کرد: امیدواریم ساختمان جدید و فضای فعلی در ارائه خدمات بهتر و تکریم ارباب رجوع جبران گذشته را نماید چراکه اداره بیمه سلامت نایین تاکنون دارای یک ملک اختصاصی و یک ساختمان مجزا نبوده است.
دکتر کریمی در پایان از زحمات مدیرکل بیمه سلامت استان، همچنین آقای مهندس پورشاسب مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بیمه سلامت و رییس بیمه سلامت شهرستان نایین نیز در راه اندازی ساختمان جدید این اداره در شهرستان نایین تقدیر نمود.

شایان ذکر است ساختمان بیمه سلامت شهرستان نایین در زمینی به مساحت ۲۶۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در دو طبقه و زیر بنای ۲۹۹ متر مربع در ۱۴ ماه با هدف خدمت رسانی بهتر و شایسته تر به مردم خوب شهرستان نایین احداث شده است.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم روز جهانی کار و کارگر، روز تجلیل از خدمات ارزنده ی کارگران شریفی است که به عنوان یکی از مهمترین عناصر پیشرفت،توسعه، بالندگی و خود اتکایی هر جامعه ای محسوب می شوند،  زحمت کشانی که بنا به فرموده حضرت امام خمینی(ره) حیات یک ملت ،مرهون کار […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم قال الصادق علیه السلام (تَواضَعوا لِمَن طَلَبتُم مِنهُ العِلمَ) امام صادق علیه‌السلام می فرمایند. در پیشگاه کسی که از او دانش می آموزید ،فروتن باشید. نظام مقدس جمهوری اسلامی تعلیم و تربیت را همواره به عنوان یک رکن بی بدیل مورد توجه قرار داده و امامین […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار شهرستان نایین، امام جمعه‌ نایین، اعضای شورای تامین و کمیسیون کارگری شهرستان از خطوط تولید تعدادی از واحدهای صنعتی شهرستان نایین بازدید و ضمن دیدار صمیمانه با کارگران، از مقام ایشان به مناسبت هفته کار و کارگر تجلیل نمودند.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار شهرستان نایین در آستانه هفته کار و کارگر در معیت دادستان عمومی و انقلاب نایین و هیئت همراه، معاون اداری مالی زندان های استان، مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان ،در زندان نایین ، از قسمتهای مختلف این زندان بازدیدو باحضور در جمع زندانیان، از نزدیک با آنان گفتگو نمودند. فرماندار شهرستان و هیئت همراه […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 7 =