فرماندار شهرستان نایین:۹۷ پروژه عمرانی همزمان با دهه مبارک فجر در شهرستان نایین به بهره برداری خواهد رسید

فرماندار شهرستان نایین در گفتگو با اصحاب رسانه ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و همچنین تبریک میلاد حضرت امام علی علیه السلام عنوان نمود : همزمان با دهه مبارک فجرتعداد ۹۷ پروژه عمرانی با اعتبار ریالی بالغ‌بر ۴۸۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان واعتبار ارزی ۱میلیون و ۷۳۰ هزار یورو در بخش دولتی […]

فرماندار شهرستان نایین در گفتگو با اصحاب رسانه ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و همچنین تبریک میلاد حضرت امام علی علیه السلام عنوان نمود : همزمان با دهه مبارک فجرتعداد ۹۷ پروژه عمرانی با اعتبار ریالی بالغ‌بر ۴۸۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان واعتبار ارزی ۱میلیون و ۷۳۰ هزار یورو در بخش دولتی وخصوصی به بهره برداری خواهد رسید که در حوزه جذب نیرو زمینه اشتغال ۴۰۷ نفر فراهم گردیده است . شایان ذکر است از میان پروژه های آماده افتتاح، ۹۱ پروژه دولتی با اعتبار ریالی ۱۷۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بهره برداری خواهد رسید .

دکتر کریمی اظهار داشت: همچنین کلنگ زنی پروژه آبرسانی به ۲۴ روستای مجتمع کوهستان و بهارستان با اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان و همچنین طرح گازرسانی به کلوت محمدیه و ایستگاه شهید شرافت با اعتبار ۲۷ میلیارد تومان در دستور کار قرار خواهد داشت.

فرماندار شهرستان نایین خاطر نشان کرد: بیش از ۳۵۰ عنوان برنامه در حوزه های مختلف فرهنگی،سیاسی،اجتماعی ،مذهبی هنری، ورزشی با رویکرد جهادتبیین و امید آفرینی در جامعه برنامه ریزی گردیده که در طول ایام الله دهه مبارک فجر در نقاط مختلف شهری و روستایی شهرستان برگزار خواهد شد.

پروژه‌های مورد بهره‌برداری در بخش‌های زیر ساخت، راه، انرژی، ارتباطات، دانش بنیان، خدمات، صنایع، کشاورزی و آموزشی از جمله احداث و بهسازی شبکه برق ، احداث ایستگاه های تمام خودکار هواشناسی ، مرمت و بازسازی قنوات و استخر های آب روستایی، ساختمان جدید بیمه سلامت ، آب شرب روستایی، سنگفرش معابر شهری و روستایی ، تجهیز و توسعه شبکه مخابرات،زیرسازی و آسفالت معابر شهری و روستایی ،بهره برداری از روکش آسفالت محور های مواصلاتی شهرستان ،بهره برداری از سالن ورزشی اردوگاه شهید باهنر مدیریت آموزش و پرورش و بهره‌برداری از ۵ طرح صنعتی می باشد.

وی در پایان یادآور شد: در دهه فجر امسال باید در راستای جهاد‌تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی از همه ظرفیت‌ها استفاده و برای رفع مشکلات و امیدآفرینی در جامعه تلاش نماییم.

برچسب ها :
مطالب مشابه

در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم روز جهانی کار و کارگر، روز تجلیل از خدمات ارزنده ی کارگران شریفی است که به عنوان یکی از مهمترین عناصر پیشرفت،توسعه، بالندگی و خود اتکایی هر جامعه ای محسوب می شوند،  زحمت کشانی که بنا به فرموده حضرت امام خمینی(ره) حیات یک ملت ،مرهون کار […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم قال الصادق علیه السلام (تَواضَعوا لِمَن طَلَبتُم مِنهُ العِلمَ) امام صادق علیه‌السلام می فرمایند. در پیشگاه کسی که از او دانش می آموزید ،فروتن باشید. نظام مقدس جمهوری اسلامی تعلیم و تربیت را همواره به عنوان یک رکن بی بدیل مورد توجه قرار داده و امامین […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار شهرستان نایین، امام جمعه‌ نایین، اعضای شورای تامین و کمیسیون کارگری شهرستان از خطوط تولید تعدادی از واحدهای صنعتی شهرستان نایین بازدید و ضمن دیدار صمیمانه با کارگران، از مقام ایشان به مناسبت هفته کار و کارگر تجلیل نمودند.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار شهرستان نایین در آستانه هفته کار و کارگر در معیت دادستان عمومی و انقلاب نایین و هیئت همراه، معاون اداری مالی زندان های استان، مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان ،در زندان نایین ، از قسمتهای مختلف این زندان بازدیدو باحضور در جمع زندانیان، از نزدیک با آنان گفتگو نمودند. فرماندار شهرستان و هیئت همراه […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =