سرپرست اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان نایین معرفی شد

در جلسه ای با حضور دکتر محمد کریمی سرپرست فرمانداری شهرستان نایین، فخاری مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان و قاسمی رئیس دادگستری شهرستان نایین از زحمات اباذر مهیمن تقدیر و علیرضا راحتی به عنوان سرپرست جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان نایین معرفی گردید. سرپرست فرمانداری شهرستان نایین در این جلسه […]

در جلسه ای با حضور دکتر محمد کریمی سرپرست فرمانداری شهرستان نایین، فخاری مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان و قاسمی رئیس دادگستری شهرستان نایین از زحمات اباذر مهیمن تقدیر و علیرضا راحتی به عنوان سرپرست جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان نایین معرفی گردید.
سرپرست فرمانداری شهرستان نایین در این جلسه ضمن تبریک هفته بسیج عنوان نمود: امیدوارم همه ما متخلق به اخلاق بسیجی باشیم و همانگونه که مقام معظم رهبری مدظله العالی فرموده‌اند بسیجی یعنی علی(ع) که تمام وجودش وقف اسلام بود. کریمی افزود از حضور جناب آقای فخاری و همچنین جناب آقای قاسمی در این جلسه تقدیر و تشکر می‌کنم و همچنین جا دارد از زحمات آقای مهیمن رئیس سابق اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان نایین و مجاهدت‌های ایشان در طول تصدی مسئولیت تقدیر نمایم.
سرپرست فرمانداری شهرستان نایین ضمن تبریک انتصاب آقای راحتی یادآورشد که، نگاه به مسئولیت نگاه به خدمت بیشتر و صادقانه به مردم میباشد و این فرصت خوبی است که بتوانیدبه مردم خصوصاً افراد کم برخوردار و کشاورزان در زمینه صدور اسناد خدمت کنیم وهمان گونه که اخیراً مقام معظم رهبری در دیدار با مردم اصفهان فرمودند مردم استان اصفهان درخور بهترین خدمت ها و خدمت کردن ها هستد ،ما مسئولان نیز باید با تمام توان و تلاش در خدمت به مردم گام برداریم.
وی خاطرنشان کرد :حضرت امام خمینی رحمت الله فرموده اند کسانی که تا آخر با ما می مانند آن کسانی هستند که درد استضعاف را چشیده‌اند و امیدوارم همه ما این فرصت خدمت را غنیمت شمرده و بتوانیم در راه آرمان های انقلاب اسلامی که همان خدمت خالصانه به مردم و بسط و گسترش عدالت می باشد گام برداریم.

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار شهرستان نایین، امام جمعه‌ نایین، اعضای شورای تامین و کمیسیون کارگری شهرستان از خطوط تولید تعدادی از واحدهای صنعتی شهرستان نایین بازدید و ضمن دیدار صمیمانه با کارگران، از مقام ایشان به مناسبت هفته کار و کارگر تجلیل نمودند.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار شهرستان نایین در آستانه هفته کار و کارگر در معیت دادستان عمومی و انقلاب نایین و هیئت همراه، معاون اداری مالی زندان های استان، مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان ،در زندان نایین ، از قسمتهای مختلف این زندان بازدیدو باحضور در جمع زندانیان، از نزدیک با آنان گفتگو نمودند. فرماندار شهرستان و هیئت همراه […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

  🔹️دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور مصوبه هیات وزیران جهت ارتقاء فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه را جهت اجرا به وزارت کشور ابلاغ کرد. 🔹️تصویبنامه مصوب جلسه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ هیات وزیران درخصوص «دایر نمودن فرمانداری ویژه در شهرستان نایین استان اصفهان طی نامه شماره ۱۸۵۹۳ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ ابلاغ شد.

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر و همچنین برگزاری یادواره شهدای شهرستان نایین با محوریت کنگره شهدا با حضور فرماندار شهرستان نایین، امام جمعه نایین، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سایر مدیران شهرستان در محل دفتر فرماندار برگزار گردید. دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین در این جلسه بر […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =