فرماندار شهرستان نایین : باید با جدیت تمام در صدد تکریم و پاسخگویی به قشر توانخواه جامعه گام برداریم

جلسه کمیته مناسب سازی و شورای سالمندان شهرستان نایین با حضور فیروزی فرماندار نایین و اعضای این ستاد در محل فرمانداری برگزار گردید.  فیروزی در این جلسه عنوان نمود :در وهله اول باید ضمن بررسی ابعاد مناسب سازی، واقعیت‌های موجود را بررسی نماییم که اماکن عمومی و ادارات که بعضاً دارای ساختمان های قدیمی باشند […]

جلسه کمیته مناسب سازی و شورای سالمندان شهرستان نایین با حضور فیروزی فرماندار نایین و اعضای این ستاد در محل فرمانداری برگزار گردید.

 فیروزی در این جلسه عنوان نمود :در وهله اول باید ضمن بررسی ابعاد مناسب سازی، واقعیت‌های موجود را بررسی نماییم که اماکن عمومی و ادارات که بعضاً دارای ساختمان های قدیمی باشند به چه صورت و با چه تدابیری می‌توانند نسبت به مناسب سازی از جمله ایجاد رمپ و مکان مناسب برای رفت و آمد معلولین و جانبازان و سالمندان عزیز اقدام نمایند.

فرماندار شهرستان نایین خاطرنشان کرد: بخش عظیمی از وظایف در حوزه مناسب سازی باید توسط سازمان نظام مهندسی انجام شود و در ساختمان های جدید الاحداث  در این راستا باید نظارت صحیح و جدی در اجرای طرح های مناسب سازی صورت بگیرد.

 فیروزی خاطرنشان کرد: برخی ساختمان های اداری شهرستان دارای قدمت بالای ۴۰ سال می باشد که باید راهکارهای جایگزینی را در جهت ایجاد مسیر مناسب برای دسترسی معلولین و جانبازان و سالمندان در نظر بگیریم و در این زمینه همه وظیفه داریم که با خدمت بی منت برای مردم تلاش کنیم تا حداقل باری از دوش این بخش از شهروندان توانخواه برداریم. تلاش  ما در این موضوع باید به گونه‌ای باشد که حتی اگر یک نفر معلول هم در شهرستان وجود داشته باشد در اماکن عمومی و ادارات و ارگان ها بدون مشکل،تردد نمایند.  

وی در پایان گفت: مسئولین شهرستان و پرسنل و کارمندان ادارت ،ارگان ها و نهاد ها باید نسبت به احترام ویژه به کلیه ارباب رجوع خصوصاً معلولین و جانبازان و به ویژه سالمندان عزیز کما فی السابق متعهد بوده و با جدیت تمام در صدد تکریم و پاسخگویی به قشر توانخواه جامعه گام بردارند.

برچسب ها :
مطالب مشابه

در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم روز جهانی کار و کارگر، روز تجلیل از خدمات ارزنده ی کارگران شریفی است که به عنوان یکی از مهمترین عناصر پیشرفت،توسعه، بالندگی و خود اتکایی هر جامعه ای محسوب می شوند،  زحمت کشانی که بنا به فرموده حضرت امام خمینی(ره) حیات یک ملت ،مرهون کار […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم قال الصادق علیه السلام (تَواضَعوا لِمَن طَلَبتُم مِنهُ العِلمَ) امام صادق علیه‌السلام می فرمایند. در پیشگاه کسی که از او دانش می آموزید ،فروتن باشید. نظام مقدس جمهوری اسلامی تعلیم و تربیت را همواره به عنوان یک رکن بی بدیل مورد توجه قرار داده و امامین […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار شهرستان نایین، امام جمعه‌ نایین، اعضای شورای تامین و کمیسیون کارگری شهرستان از خطوط تولید تعدادی از واحدهای صنعتی شهرستان نایین بازدید و ضمن دیدار صمیمانه با کارگران، از مقام ایشان به مناسبت هفته کار و کارگر تجلیل نمودند.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار شهرستان نایین در آستانه هفته کار و کارگر در معیت دادستان عمومی و انقلاب نایین و هیئت همراه، معاون اداری مالی زندان های استان، مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان ،در زندان نایین ، از قسمتهای مختلف این زندان بازدیدو باحضور در جمع زندانیان، از نزدیک با آنان گفتگو نمودند. فرماندار شهرستان و هیئت همراه […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + دو =