با حضور فرماندار شهرستان نایین صورت پذیرفت :بررسی آخرین وضعیت پروژه آبرسانی پایدار به روستاهای بخش مرکزی نایین

با حضور محسن فیروزی فرماندار شهرستان نایین ، سردار فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان و مسئولین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و بسیج سازندگی جلسه هماهنگی جهت شروع عملیات آبرسانی به ۴۵ روستای شهرستان نایین در محل سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان برگزار گردید. محسن فیروزی در این جلسه با اشاره به مشکلات و کمبود […]

با حضور محسن فیروزی فرماندار شهرستان نایین ، سردار فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان و مسئولین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و بسیج سازندگی جلسه هماهنگی جهت شروع عملیات آبرسانی به ۴۵ روستای شهرستان نایین در محل سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان برگزار گردید.

محسن فیروزی در این جلسه با اشاره به مشکلات و کمبود ها در حوزه آب و خشکسالی های مکرر در چند سال گذشته که منجر به  مشکلات عدیده خصوصا برای روستاییان عزیز و مهاجرت آنها گردیده براهمیت موضوع آبرسانی پایدار به روستاها و رفع مشکلات مصارف شرب آنها و تاکید برتسریع در انجام این پروژه نمود .

 وی افزود: با پیگیری های مکرر سرکار خانم آزاد نماینده محترم مردم شریف شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی در خصوص تامین اعتبار مورد نیاز برای این پروژه امید داریم در آینده ای نزدیک این طرح اجرایی و مورد بهره برداری قرار گیرد.

فرماندار شهرستان نایین خاطر نشان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات خوبی در ۴۳ سال گذشته در روستاها انجام شده که انشاالله با نگاه ویژه ای که دولت انقلابی و مجلس انقلابی به محرومیت زدایی دارند، شاهد توسعه و پیشرفت روستاها و مناطق محروم و کم برخوردار و مهاجرت معکوس به روستاها  باشیم.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار شهرستان نایین، امام جمعه‌ نایین، اعضای شورای تامین و کمیسیون کارگری شهرستان از خطوط تولید تعدادی از واحدهای صنعتی شهرستان نایین بازدید و ضمن دیدار صمیمانه با کارگران، از مقام ایشان به مناسبت هفته کار و کارگر تجلیل نمودند.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار شهرستان نایین در آستانه هفته کار و کارگر در معیت دادستان عمومی و انقلاب نایین و هیئت همراه، معاون اداری مالی زندان های استان، مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان ،در زندان نایین ، از قسمتهای مختلف این زندان بازدیدو باحضور در جمع زندانیان، از نزدیک با آنان گفتگو نمودند. فرماندار شهرستان و هیئت همراه […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

  🔹️دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور مصوبه هیات وزیران جهت ارتقاء فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه را جهت اجرا به وزارت کشور ابلاغ کرد. 🔹️تصویبنامه مصوب جلسه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ هیات وزیران درخصوص «دایر نمودن فرمانداری ویژه در شهرستان نایین استان اصفهان طی نامه شماره ۱۸۵۹۳ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ ابلاغ شد.

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر و همچنین برگزاری یادواره شهدای شهرستان نایین با محوریت کنگره شهدا با حضور فرماندار شهرستان نایین، امام جمعه نایین، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سایر مدیران شهرستان در محل دفتر فرماندار برگزار گردید. دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین در این جلسه بر […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 4 =