‍ ‍ فرماندار شهرستان نایین :مهمترین اولویت های مدیران شهری باید مدیریت منابع مالی، ایجاد بستر درآمد پایدار و پرهیز از حیف و میل بیت المال باشد

گردهمایی و جلسه هم اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان نایین با حضور خانم دکتر آزاد نماینده مردم شهرستان‌های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی، مهندس نصرتی فرماندار شهرستان نایین، اعضای شورای تأمین، معاونین فرماندار، تنی چند از روسای ادارات، سرپرستان شهرداری های نایین و بافران و اعضای […]

گردهمایی و جلسه هم اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان نایین با حضور خانم دکتر آزاد نماینده مردم شهرستان‌های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی، مهندس نصرتی فرماندار شهرستان نایین، اعضای شورای تأمین، معاونین فرماندار، تنی چند از روسای ادارات، سرپرستان شهرداری های نایین و بافران و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای نایین، انارک و بافران در فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نایین مهندس نصرتی فرماندار شهرستان نایین در جلسه هم اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان نایین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس  عنوان نمود: تعامل شوراها با شهرداران و تعامل ما بین اعضای شوراها و شهرداری ها با سایر مسئولین شهرستان نقش مهمی در پیشبرد اهداف و توسعه شهرها دارد.

فرماندار شهرستان نایین ادامه داد : گفتمان مدیریت جهادی وهمچنین تاکیدات مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر استفاده از جوانان انقلابی از مهم ترین راهکارها برای حل مشکلات در تمام زمینه ها باشد که با آغاز به کار دولت سیزدهم  مسئولین شهرستان نایین نیز باید همگام با دولت سیزدهم در این مسیر با تغییر رویکرد ها در جهت رفع مشکلات گام بردارند.

نصرتی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین موضوعاتی که چندین سال است به آن پرداخته شده و متاسفانه تاکنون به نتیجه نرسیده، موضوع باغ بانوان است که متاسفانه علی رغم پیگیری های فراوان، مدیریت شهری سابق در شهر نایین درخصوص پیگیری‌های انجام شده و انعقاد قرارداد ۳ ساله با جهاد کشاورزی از مکانی که برای این موضوع در نظر گرفته شده بود استفاده ننمودند. همچنین مبحث اورژانس هوایی نیز باید با تعامل مابین شهرداری با سازمان اورژانس، دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان نایین در خصوص استفاده از سالن مدیریت بحران و اختصاص آن به این امر صورت پذیرد تا شاهد استقرار بالگرد اورژانس در شهرستان نایین باشیم.

وی تاکید نمود: تکلیف وضعیت بازار روز باید هر چه سریعتر مشخص شود و بهره‌برداری به نحو شایسته از آن با ایجاد محیط مناسب با رعایت استانداردهای لازم و رعایت مسائل بهداشتی و نظارت بر قیمت‌ها را داشته باشیم. همچنین در خصوص واگذاری تقاطع غیر همسطح بلوار جوادالائمه نیز هر چه زودتر این تقاطع باید به شهرداری واگذار گردد و مسئولیت تکمیل آن بر عهده شهرداری قرار گیرد. همچنین مباحث و مشکلات شهرک قائمیه از جمله سرویس ایاب و ذهاب، ایجاد فضای سبز، پارک برای کودکان و آسفالت معابر در این قسمت نیز از جمله مباحثی است که خواسته های شهروندان محترم و ساکنین این محله میباشد که باید در اسرع وقت مورد توجه ویژه مدیریت شهری قرار گیرد.

نصرتی اظهار داشت: از دیگر مسائلی که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و نیاز به تعامل مابین شهرداران، اعضای شوراها و دستگاه‌های اداری و اجرایی دارد احداث میدان امام رضا در سه راهی محمدیه – مزرعه امام و همچنین تعیین تکلیف وضعیت ورودی شهر بافران از مسیر جاده  نایین به یزد می باشد.

فرماندار شهرستان نایین  در پایان سخنان خود افزود: شهرداران و اعضای محترم شوراها باید به دنبال ایجاد بسترهای درآمد پایدار برای شهرداری ها باشندچرا که با بودجه‌های کنونی بسیاری از خواسته های به حق شهروندان  اجابت نمی شود و البته مهمترین موضوع، مدیریت منابع مالی و انضباط مالی است که با مدیریت منابع مالی و پرهیز از حیف و میل بیت المال نیز می‌توان بسیاری از معضلات و مشکلات شهر ها را مرتفع نمود.

وی همچنین از تلاشها و پیگیریهای مستمر سرکار خانم آزاد نماینده محترم مردم شهرستانهای نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی در خصوص رفع مسائل و مشکلات شهرستان نایین نیز تشکر نمود.

نماینده مردم شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی :رویکرد شوراها و شهرداران باید فراجناحی، جهادی و توأم با خلاقیت و نوآوری باشد

 

خانم دکتر آزاد نماینده مردم شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی نیز در قسمتی از این جلسه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام ماه صفر و اربعین حسینی عنوان نمود: ضمن تشکر از جناب آقای مهندس نصرتی فرماندار شهرستان نایین بابت تشکیل این جلسه، از پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان و مواردی که به ایشان ارجاع داده می شود نیز تشکر می کنم، همچنین از کلیه مسئولین که در میان مردم حضور دارند و با مدیریت جهادی و انقلابی در صدد رفع مشکلات هستند نیز سپاسگزارم.

خانم دکتر آزاد افزود با تک تک مشکلات مردم آشنا هستم با شروع به کار دولت سیزدهم اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است پیوستن به سازمان همکاری های شانگهای نشان از تغییر نگاه و رویکرد مثبت است و کسانی که این مسائل را به اف ای تی اف گره می زدند دیدند که این اتفاق صورت گرفت. وقتی تغییر نگاه باشد شاهد اتفاقات خوبی در روستاها شهرها و کل کشور، همچنین عرصه بین المللی خواهیم بود. باید به جمله ما می‌توانیم اعتقاد داشته باشیم و با توکل بر خداوند باریتعالی در پی رفع مشکلات گام برداریم. همچنین بیانیه گام دوم انقلاب و اقتصاد مقاومتی از جمله کلید واژه هایی هستند که حتماً همه ما مسئولین باید با نگاه عمیق به این کلید واژه ها و اعتقاد به اینکه این موضوعات یک نقشه راه عالی برای ما هستند درصدد دادن امید و نشاط به مردم باشیم. بنده از شورای تامین شهرستان در خواست دارم با کسانی که باعث ناامیدی در میان مردم می شوند و خدمات نظام و انقلاب و دولت ها را نادیده می گیرند برخورد گردد وظیفه رسانه ها ایجاد امید و نشاط در جامعه و انتقاد منصفانه به مسئولین می باشد نه اینکه از رسانه برای حصول منافع شخصی و ایجاد یاس و ناامیدی در میان مردم استفاده کنند.

نماینده نایین و خور و بیابانک اظهار داشت :وحدت رمز پیروزی و موفقیت در هر عرصه می باشد همه ما از جمله مسئولین و اعضای شوراها و مردم باید با هم وحدت داشته باشیم تا به خروجی های مثبت برسیم در کنار هم باشیم اگر بنده بخواهم بدون توجه به نظر فرماندار محترم، اعضای محترم شورای تامین، سایر مسئولین و شوراهای اسلامی شهر و روستا تک روی کنم و با این عزیزان مشورت نکنم قطعاً کارها پیش نخواهد رفت و در همین راستا از همه شما استدعا دارم در حوزه مسئولیت و کارها با وحدت و مشورت به وظایف خود به نحو احسن بپردازید.

ایشان خاطر نشان کرد: دوره خدمت ما سپری خواهد شد و هم در این دنیا و هم در آخرت که اصلی‌ترین جا برای قضاوت است مورد ارزیابی تک‌تک اعمال، گفتار و رفتار مان قرار خواهیم گرفت. ما باید برای لحظه لحظه مسئولیت خود پاسخگو باشیم و بیشترین وقت را برای خدمت به مردم بگذاریم. در این یک سال و اندی که به عنوان خدمتگزار مردم شریف شهرستانهای نایین و بیابانک مورد اعتماد آنها قرار گرفته‌ام سعی نموده ام با روحیه جهادی و انقلابی کار کنم و پیگیری مسائل و مشکلات این دو شهرستان پهناور باشم.

 

عضو کمیسیون اصل نودم قانون اساسی بیان داشت: یکی از مهمترین پتانسیلهای شهرستان نایین وجود آثار تاریخی، موقعیت استراتژیک و مباحث گردشگری است که می‌توانیم با پرداختن به این موضوعات ضمن ایجاد اشتغال باعث توسعه و پیشرفت شهرستان شویم. توجه مدیریت شهری به مبحث گردشگری و همراهی با متولیان این امر و همچنین پیگیری‌های میراث فرهنگی در رسیدن به توسعه در شهرستان نایین بسیار حائز اهمیت است در این راه از مسئولین محترم خواستارم تا پایان سال ۱۴۰۰ با برنامه ریزی کوتاه مدت برای خود هدف گذاری نمایند و با زمان بندی مسائل و مشکلات را پیگیری نمایند و ضمن شناسایی خیرین، مشاهیر شهرستان و افرادی که خارج از کشور هستند و دل در گرو این آب و خاک و شهرستان های نایین و خور و بیابانک دارند از پتانسیل ها و ظرفیت های آن ها نیز استفاده نماییم.

نماینده مردم شهرستان های نایین و خور و بیابانک در پایان تاکید نمود شوراها و شهرداری ها باید از نگاه سیاسی به مسائل بپرهیزند. خصوصاً اعضای شوراها که منتخبین مردم نیز می‌باشند باید با رویکردی فراجناحی و روحیه انقلابی و جهادی توأم با خلاقیت و نوآوری همراه و همگام با سایر مسئولین مسائل و مشکلات را پیگیری نموده و در جهت مدیریت صحیح شهری به دور از حاشیه و با سلامت نفس در توسعه و آبادانی شهرها گام بردارند.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه سرپرست شهرداری نایین و روسای شوراهای شهر های نایین، انارک و بافران نیز به بیان مشکلات و خواسته های شهروندان این سه شهر پرداختند. ضمنا مقرر گردید برای بررسی دقیق تر مسائل و مشکلات، جلسات تخصصی برای هر یک از شهرها با حضور شهردار و اعضای شورا و مسئولین ‌شهرستان با فواصل زمانی معین برگزار گردد.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

آیین تکریم و معارفه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نایین با حضور فرماندار شهرستان نایین، امام جمعه نایین، قائم مقام مدیرکل، معاون اشتغال و مدیر حراست کمیته امداد استان اصفهان برگزار و علیرضا حسین زاده به عنوان رئیس جدید کمیته امداد نایین معرفی و از زحمات محمد جواد شفیعی رئیس سابق تقدیر شد. […]

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان نایین با حضور دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین، سردار هاشمی فرد جانشین فرمانده انتظامی استان‌اصفهان، حجت الاسلام مطهرخو امام جمعه نایین ،اعضای شورای تامین و شورای اداری، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از معتمدین و مردم برگزار و سرهنگ احسان بدیعیان به عنوان فرمانده جدید انتظامی […]

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

گردهمایی فرمانداران استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان، معاونین استاندار و با بررسی محورهای مختلف اقدامات و برنامه های معاونت های مختلف استانداری در قالب ارائه برنامه توسط مدیران کل ستادی استانداری، سه شنبه ۲۸ فروردین ماه برگزار شد.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نایین دکتر محمد کریمی فرماندار این شهرستان بر اساس نوبت قبلی میزبان تعدادی از مردم شریف شهرستان نایین بود. در این دیدارها مراجعین به صورت رو در رو مسایل و مشکلات و درخواست های خود را مطرح و دستوراتی توسط فرماندار شهرستان نایین در این خصوص صادر گردید. لازم […]

۲۹ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − چهار =