پیام فرماندار شهرستان نایین به مناسبت آغاز هفته دولت

محمد حسین نصرتی فرماندار شهرستان نایین با صدور پیامی آغاز هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد به ویژه کارمندان و کارگزاران دولت در شهرستان نایین تبریک گفت. متن پیام تبریک فرماندارنایین به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم شهیدان رجایی و باهنر، نمادی ماندگار از وحدت ملت و […]

محمد حسین نصرتی فرماندار شهرستان نایین با صدور پیامی آغاز هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد به ویژه کارمندان و کارگزاران دولت در شهرستان نایین تبریک گفت.

متن پیام تبریک فرماندارنایین به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
شهیدان رجایی و باهنر، نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و نیز تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم هستند. بی شک ترسیم نمایی دقیق از عملکرد و ویژگی های شخصیتی این دو شهید، می تواند فرصتی برای سرمشق قرار دادن راه، روش و منش این عزیزان در زمینه خدمت رسانی بی منت و خالصانه به مردم باشد.
انتظار می‌رود امروز که در شرایط حساس شیوع ویروس کرونا قرار داریم با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و تقویت بیش از پیش وحدت، همدلی و هم‌افزایی بین ارکان و ساختارهای اجرایی، روند پر شتاب توسعه و تعالی آغاز شده در نظام جمهوری اسلامی ایران، همچنان تداوم و استمرار یافته و گام‌های بلند و جدی‌تری در زمینه خدمتگزاری به مردم برداشته شود و با تدابیر لازم و همیاری مردم شریف شاهد ریشه کنی بیماری منحوس کرونا باشیم.
بدون شک تمام مسئولان و مدیران باید با عنایت به رویکرد مردم مدارانه ی دولت سیزدهم ویژگی های بارز اخلاقی و رفتاری شهدای دولت را الگوی همیشگی خود قرار داده و با تلاش شبانه روزی زمینه های رشد و پیشرفت روز افزون کشور و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورند و خدمت صادقانه به مردم شریف شهرستان نایین را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.همچنان که اقدامات و فعالیت های دولت محترم که در مسیر بهبود شرایط اقتصادی، رفاه و آسایش جامعه و با هدف کاهش مشکلات در عرصه های گوناگون با وجود تحریم های ظالمانه می باشد، مرهون تلاش ها و زحمات بزرگ مردان و زنانی است که در نقاط مختلف میهن اسلامی مشغول انجام خدمت هستند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهیدان دولت رجایی و باهنر، هفته دولت را به تمامی دولتمردان و خدمتگزاران محترم دولت کار و کرامت تبریک و تهنیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای تمامی مسئولین و کارکنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، در تحقق آرمان های والای انقلاب و امام راحل(ره) و حرکت بر اساس گام دوم انقلاب و با توجه به رهنمودهای داهیانه و عالمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، توفیق روز افزون مسئلت می نمایم.

محمد حسین نصرتی – فرماندار شهرستان نایین

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نایین دکتر محمد کریمی فرماندار این شهرستان بر اساس نوبت قبلی میزبان تعدادی از مردم شریف شهرستان نایین بود. در این دیدارها مراجعین به صورت رو در رو مسایل و مشکلات و درخواست های خود را مطرح و دستوراتی توسط فرماندار شهرستان نایین در این خصوص صادر گردید. لازم […]

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیین تکریم و معارفه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نایین با حضور فرماندار شهرستان نایین، امام جمعه نایین، قائم مقام مدیرکل، معاون اشتغال و مدیر حراست کمیته امداد استان اصفهان برگزار و علیرضا حسین زاده به عنوان رئیس جدید کمیته امداد نایین معرفی و از زحمات محمد جواد شفیعی رئیس سابق تقدیر شد. […]

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان نایین با حضور دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین، سردار هاشمی فرد جانشین فرمانده انتظامی استان‌اصفهان، حجت الاسلام مطهرخو امام جمعه نایین ،اعضای شورای تامین و شورای اداری، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از معتمدین و مردم برگزار و سرهنگ احسان بدیعیان به عنوان فرمانده جدید انتظامی […]

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

گردهمایی فرمانداران استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان، معاونین استاندار و با بررسی محورهای مختلف اقدامات و برنامه های معاونت های مختلف استانداری در قالب ارائه برنامه توسط مدیران کل ستادی استانداری، سه شنبه ۲۸ فروردین ماه برگزار شد.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =