پیام تبریک فرماندار شهرستان نایین به مناسبت فرا رسیدن سال جدید

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نایین؛ مهندس محمدحسین نصرتی طی پیامی فرارسیدن سال جدید و فصل تحول طبیعت و دلها را تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم «السَّلَامُ عَلَیک یا رَبِیعِ الْأَنَامِ وَ نَضْرَهِ الْأَیَّام» عید نوروز، پرتوی دلربا و چهره ای زیبا از آفرینش است که خداوند […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نایین؛ مهندس محمدحسین نصرتی طی پیامی فرارسیدن سال جدید و فصل تحول طبیعت و دلها را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«السَّلَامُ عَلَیک یا رَبِیعِ الْأَنَامِ وَ نَضْرَهِ الْأَیَّام»

عید نوروز، پرتوی دلربا و چهره ای زیبا از آفرینش است که خداوند رحمان، نوید میلاد سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغازی دوباره و رویشی نو جلوه گرسازد.

نوروز حلقه پیوند بین میراث، فرهنگ و تمدن ایران زمین با دین مبین اسلام است که واژه هایی چون صله ارحام، تفکر، نوآوری، سر زندگی، پاکی ، نظافت و تعاملات اجتماعی را معنا و مفهوم می بخشد و نوروز فرصتی است برای پناه بردن به دامن طبیعت و اینکه در اسرار آفرینش تامل و تعمق کنیم.

امید است در این سال جدید که از جانب مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با عنوان سال ” تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ” نامگذاری شده است، با همت و تلاش مردم و مسئولان و مشارکت حداکثری و آگاهانه در انتخابات خرداد ماه، مسیر رونق تولید هموار و با اتحاد و همدلی و بر طرف نمودن موانع، توسعه در همه زمینه ها بیش از پیش صورت پذیرد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و گلگون کفن ایران اسلامی بویژه شهدای والامقام شهرستان نایین، فرا رسیدن بهار و نوروز ۱۴۰۰ که با ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) مقارن شده است را به ملت عزیز ایران اسلامی به ویژه مردم شریف شهرستان نایین تبریک و شادباش می گویم و از خداوند منان سالی سرشار از نیکویی، برکت، عزت، سعادت و سلامت برای همگان آرزومندم.

محمد حسین نصرتی – فرماندار شهرستان نایین

ن

برچسب ها :
مطالب مشابه

محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین و حجت الاسلام محمد مطهر خو امام جمعه نایین با مدیران و مسئولین ادارت و نهاد های شهرستان دیدار و سال نو و بهار قرآن را تبریک گفتند. در این دیدار که همراه با اقامه نماز ظهر و عصر در محل نمازخانه فرمانداری برگزار گردید محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به مناسبت روز جهانی هواشناسی دکتر محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین با حضور در محل اداره هواشناسی نایین ضمن بازدید از روند فعالیت این مجموعه به تبریک روز جهانی هواشناسی پرداخت و از زحمات رییس و پرسنل اداره هواشناسی نایین تقدیر نمود.

۵ فروردین ۱۴۰۳

  دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین و جباری بخشدار انارک به بررسی میدانی و بازدید از ایستگاه امنیت و سلامت نوروزی واقع در مجتمع خدماتی عروس کویر چوپانان پرداختند.

۵ فروردین ۱۴۰۳

دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین ، جباری بخشدار انارک، مهندس خیابانی شهردار ، اناری رئیس شورای اسلامی شهر از ایستگاه‌ امنیت و سلامت نوروزی شهدای شهر انارک در دومین روز بهار ۱۴۰۳ به منظور بررسی وضعیت محور های بخش انارک و تکریم دستگاه‌های انتظامی، امدادی و خدماتی بازدید نمودند.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 15 =