بخشدار انارک: پیرو تدابیر اتخاذ شده، خدمات مطلوبی به مسافرین نوروزی در بخش انارک در طول ایام تعطیلات نوروزی ارایه گردید

محمد علی پیله ور بخشدار انارک در خصوص اهّم اقدامات انجام پذیرفته توسط ستاد هماهنگی خدمات سفر بخش انارک در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ عنوان نمود: در راستای آمادگی و انسجام بخشی بیشتر برای استقبال از نوروز و انجام میزبانی مناسب برای مسافرین نوروزی، جلسات ستاد هماهنگی خدمات سفر بخش انارک در روز شنبه ۰۶/۱۲/۱۴۰۱ […]

محمد علی پیله ور بخشدار انارک در خصوص اهّم اقدامات انجام پذیرفته توسط ستاد هماهنگی خدمات سفر بخش انارک در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ عنوان نمود: در راستای آمادگی و انسجام بخشی بیشتر برای استقبال از نوروز و انجام میزبانی مناسب برای مسافرین نوروزی، جلسات ستاد هماهنگی خدمات سفر بخش انارک در روز شنبه ۰۶/۱۲/۱۴۰۱ در محل بخشداری و همچنین روز پنجشنبه ۱۱/۱۲/۱۴۰۱ در محل دهیاری چوپانان برگزار گردید .

بخشدار انارک در ادامه افزود: بر اساس مصوبات جلسات هماهنگی ستاد خدمات سفر  ایستگاه امنیت و سلامت در ورودی شهر انارک و جایگاه عرضه سوخت روستای چوپانان برپا گردید . همچنین به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافرین باتوجه به شروع ماه مبارک رمضان بهسازی و بازسازی زیرساخت های رفاهی شهری و روستایی ، فضاسازی شهری و روستایی و تزیین خیابان ها و کوچه ها با اِلمان ها و پرچم های رنگی و بنرهای جاذبه های گردشگری بخش توسط شهرداری انارک و دهیاری چوپانان، نورپردازی جاذبه های گردشگری و ارتقاء روشنایی میادین و معابر شهر انارک و روستای چوپانان، انجام گردید. هماهنگی با ارگان های مختلف بخش به منظور آمادگی و فراهم نمودن شرایط اسکان اضطراری مسافران نوروزی، پیگیری لازم در خصوص ترمیم و روکش آسفالت جاده های حوزه بخش بویژه لکه گیری سه راهی مشجری به سمت چوپانان، روکش آسفالت از گردنه زنجیرگاه به سمت انارک و روکش آسفالت بلوار خروجی شهر انارک – نایین به منظور تسهیل تردد مسافرین و جلوگیری از بروز حوادث ناگوار جاده ای نیز صورت پذیرفت .

پیله ور ادامه داد: تسهیل در ایجاد سیاه چادرعرضه صنایع دستی و پوشاک سنتی در روستای چوپانان، مسدود نمودن دوربرگردان های غیر ایمن بلوار خروجی شهر انارک در دو مقطع پیرو مصوبات شورای هماهنگی ترافیک و حمل و نقل شهرستان به منظور ایمن سازی محور و پیشگیری از وقوع تصادفات جاده ای، تعریض پارکینگ مقابل ورودی و خروجی روستای چوپانان به منظور افزایش ایمنی ترددهای نوروزی، تعریض پارکینگ مقابل جایگاه عرضه سوخت چوپانان به منظور افزایش ایمنی ترددهای نوروزی، تنظیم صورتجلسه مشترک با فرمانده پلیس راه خور- جندق برای جانمایی ایستگاه امنیت و سلامت روستای چوپانان و ایمن سازی و رفع نواقص محورهای ارتباطی با هدف فراهم نمودن شرایط تردد ایمن در ایام تعطیلات نوروز از دیگر اقدامات انجام شده برای استقبال از مسافرین نوروزی بوده است.

وی در خصوص موضوع تامین سوخت نیز اظهار داشت :با توجه به افزایش مصرف سوخت در ایام تعطیلات نوروزی، سوخت مورد نیاز جایگاه های عرضه سوخت شهر انارک و روستای چوپانان و همچنین  نفت سفید و کپسول گاز مایع مورد نیاز شهروندان شهر انارک، روستای چوپانان و مزارع اطراف در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ تأمین گردید.

بخشدار انارک گفت: باتوجه به افزایش جمعیت بخش در ایام تعطیلات نوروزی پیگیری و تأمین سهمیه آرد فوق العاده برای نانوایی های شهر انارک، روستای چوپانان و مزارع اطراف ، نظارت مستمر بر ساعات فعالیت نانوایی ها و فروشندگی های نفت و گاز در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ ، بازدید از جایگاه های عرضه سوخت انارک و چوپانان و نمازخانه های بین راهی به منظور فراهم نمودن شرایط مناسب برای ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی از دیگر اقدامات انجام شده بر اساس تصمیمات ستاد هماهنگی خدمات سفر بخش انارک بوده است.

پیله ور خاطر نشان کرد: در بعد امنیتی و انتظامی و مباحث ترافیکی نیز مکاتباتی با پلیس راه نایین – یزد و پلیس راه خور- جندق برای استقرار  تیم های گشت پلیس در مبادی ورودی و خروجی شهر انارک و روستای چوپانان انجام و تدابیر انتظامی و امنیتی توسط فرماندهی انتظامی بخش انارک و پاسگاه انتظامی روستای چوپانان اتخاذ گردید.

وی در پایان ضمن تشکر از حمایت های فرماندار محترم شهرستان نایین به عنوان رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان جهت حضور میدانی در مدت ۲ روز در بخش انارک و همچنین از اعضای این ستاد در شهرستان و  بخش انارک که با اقدامات موثر خود شرایط مناسب را برای میزبانی مسافرین نوروزی رقم زدند تقدیر نمود.

برچسب ها :
مطالب مشابه

به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر و با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان نایین عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای مزرعه امام صورت پذیرفت.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نایین، فرماندار شهرستان نایین در نشستی صمیمی با مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان و هیئت همراه دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار که با هدف بررسی مشکلات پروژه کتابخانه عمومی نایین برگزار شد، دکتر کریمی فرماندار شهرستان ابراز امیدواری کرد با توجه به تلاشهای مسئولین شهرستان و […]

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نایین دکتر محمد کریمی فرماندار این شهرستان بر اساس نوبت قبلی میزبان تعدادی از مردم شریف شهرستان نایین بود. در این دیدارها مراجعین به صورت رو در رو مسایل و مشکلات و درخواست های خود را مطرح و دستوراتی توسط فرماندار شهرستان نایین در این خصوص صادر گردید. لازم […]

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیین تکریم و معارفه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نایین با حضور فرماندار شهرستان نایین، امام جمعه نایین، قائم مقام مدیرکل، معاون اشتغال و مدیر حراست کمیته امداد استان اصفهان برگزار و علیرضا حسین زاده به عنوان رئیس جدید کمیته امداد نایین معرفی و از زحمات محمد جواد شفیعی رئیس سابق تقدیر شد. […]

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =