بازدید مدیرکل امور روستایی استانداری اصفهان از ایستگاه های امنیت و سلامت شهرستان نایین

دکتر مجید جوهری، مدیرکل دفتر روستایی و امور شوراهای استانداری اصفهان در سفر به شهرستان نایین به همراه دکتر محمد کریمی، فرماندار شهرستان نایین و جمعی از اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان نایین از ایستگاه های امنیت و سلامت مقابل روستاهای نیستانک، قیوم آباد، مجتمع خدماتی راهدارخانه رحیم آباد و ایستگاه نوروزی هلال احمر […]

دکتر مجید جوهری، مدیرکل دفتر روستایی و امور شوراهای استانداری اصفهان در سفر به شهرستان نایین به همراه دکتر محمد کریمی، فرماندار شهرستان نایین و جمعی از اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان نایین از ایستگاه های امنیت و سلامت مقابل روستاهای نیستانک، قیوم آباد، مجتمع خدماتی راهدارخانه رحیم آباد و ایستگاه نوروزی هلال احمر بازدید نمودند. پروژه نیمه تمام ورزشی روستای هماباد نیز مورد بازدید مدیر کل امور روستایی استانداری قرار گرفت.

وی در ادامه با حضور در ستاد اسکان نوروزی واقع در خانه معلم از وضعیت اسکان مسافران و گردشگران شهر هزاره های تاریخی مطلع گردید.

دکتر جوهری و مسئولین شهرستان همچنین با حضور در روستای نیستانک در جشنواره غذاهای محلی در کاروانسرای نیستانک نیز شرکت نمودند.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین و حجت الاسلام محمد مطهر خو امام جمعه نایین با مدیران و مسئولین ادارت و نهاد های شهرستان دیدار و سال نو و بهار قرآن را تبریک گفتند. در این دیدار که همراه با اقامه نماز ظهر و عصر در محل نمازخانه فرمانداری برگزار گردید محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به مناسبت روز جهانی هواشناسی دکتر محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین با حضور در محل اداره هواشناسی نایین ضمن بازدید از روند فعالیت این مجموعه به تبریک روز جهانی هواشناسی پرداخت و از زحمات رییس و پرسنل اداره هواشناسی نایین تقدیر نمود.

۵ فروردین ۱۴۰۳

  دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین و جباری بخشدار انارک به بررسی میدانی و بازدید از ایستگاه امنیت و سلامت نوروزی واقع در مجتمع خدماتی عروس کویر چوپانان پرداختند.

۵ فروردین ۱۴۰۳

دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین ، جباری بخشدار انارک، مهندس خیابانی شهردار ، اناری رئیس شورای اسلامی شهر از ایستگاه‌ امنیت و سلامت نوروزی شهدای شهر انارک در دومین روز بهار ۱۴۰۳ به منظور بررسی وضعیت محور های بخش انارک و تکریم دستگاه‌های انتظامی، امدادی و خدماتی بازدید نمودند.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =