#اطلاعیه_فوری / دورکاری ادارات و دستگاه های اجرایی و مجازی شدن مراکز آموزشی شهرستان نایین در روز شنبه

  براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان و با هدف مدیریت مصرف گاز و برق و پایداری شبکه گاز کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی و بانک ها در روز شنبه ۲۴ دی ماه به صورت دورکار و مراکز آموزشی استان اصفهان نیز در این روز مجازی هستند. 🔹️به گزارش اداره کل روابط عمومی و […]

 

براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان و با هدف مدیریت مصرف گاز و برق و پایداری شبکه گاز کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی و بانک ها در روز شنبه ۲۴ دی ماه به صورت دورکار و مراکز آموزشی استان اصفهان نیز در این روز مجازی هستند.

🔹️به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: این تصمیم با هدف مدیریت مصرف انرژی در استان و با توجه به شرایط جوی و برودت شدید دما اتخاذ گردید.

🔹️وی ادامه داد: مراکز امدادی، خدمات رسان، بیمارستان ها و مراکز درمانی شبانه روزی کماکان در این ایام ارائه خدمت خواهند نمود.

🔹️شیشه فروش بیان کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده، امتحانات نهایی مدارس و آزمون های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مطابق با برنامه قبلی و با تاکید بر رعایت دقیق صرفه جویی در مصرف انرژی برگزار خواهد شد.

🔹️وی ادامه داد: تمامی ادارات، مراکز دولتی و آموزشی مکلف هستند نسبت به خاموش نمودن سیستم های گرمایشی و اتخاذ تمهیدات لازم به منظور کاهش حداکثری مصرف انرژی در این ایام اقدام نمایند.

🔹️مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: مدیران ادارات، مراکز دولتی و آموزشی مکلف گردیدند نسبت به انجام نظارت های لازم و اتخاذ تمهیدات بدین منظور اقدام نمایند

🔹️ وی تاکید کرد: مسئولیت نظارت بر این تصمیمات به فرمانداران استان محول شده است تا شرکت های گاز با بازرسی و نظارت های دوره ای و مستمر جهت الزام به عدم مصرف انرژی، موارد عدم رعایت دستورالعمل های ابلاغی اعلام و با آن ها به صورت جدی برخورد گردد.

🔹مدارس تمامی مقاطع تحصیلی و کودکستان های شهرستان نایین فردا شنبه ۲۴دیماه تعطیل می باشد.

🔹کلیه ی امتحانات داخلی مدارس لغو می گردد و در روزهای آتی از طریق مدیران مدارس اعلام و اجرایی خواهد شد. 

🔹 امتحانات نهایی دیپلم در حوزه امتحان نهایی خانه معلم طبق برنامه ی اعلامی برگزار می گردد. 

اطلاعیه کمیسیون هماهنگی بانک های استان درخصوص فعالیت شعب مرکزی بانک ها در برخی شهرستان ها

🔸️با عنایت به تصمیم کمیته مدیریت بحران استان اصفهان مبنی بر دورکاری ادارات و تعطیلی بانک های استان در روز شنبه ۲۴ دیماه ۱۴۰۱ مقرر گردید به منظور انجام موارد ضروری بانکی و پاسخگویی به شهروندان، صرفا شعب مرکزی بانک های استان در شهرستان های اصفهان، کاشان، نجف آباد، شهرضا و نایین با رعایت صرفه جویی حداکثری در انرژی، به صورت کشیک از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر باز باشند.

برچسب ها :
مطالب مشابه

گردهمایی فرمانداران استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان، معاونین استاندار و با بررسی محورهای مختلف اقدامات و برنامه های معاونت های مختلف استانداری در قالب ارائه برنامه توسط مدیران کل ستادی استانداری، سه شنبه ۲۸ فروردین ماه برگزار شد.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نایین دکتر محمد کریمی فرماندار این شهرستان بر اساس نوبت قبلی میزبان تعدادی از مردم شریف شهرستان نایین بود. در این دیدارها مراجعین به صورت رو در رو مسایل و مشکلات و درخواست های خود را مطرح و دستوراتی توسط فرماندار شهرستان نایین در این خصوص صادر گردید. لازم […]

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

جلسه شورای اجتماعی (گروه کاری سلامت و امنیت غذایی) شهرستان نایین به ریاست دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین روز دوشنبه در محل فرمانداری برگزار گردید. دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین در ابتدای این جلسه با تبریک عملیات غرور آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و شورای امنیت ملی تقدیر نمود. […]

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

جلسه ستاد هماهنگی روز جهانی قدس به ریاست فرماندار شهرستان نایین و با حضور سایر اعضای این ستاد در محل فرمانداری برگزار گردید. دکتر محمد کریمی در این جلسه عنوان نمود آمار شهدای غزه به بیش از ۳۲ هزار نفر رسیده و بعد از جنایت هولناک اخیر در غزه روز قدس امسال باید مسئله فلسطین […]

۱۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + شش =