نشست صمیمی اعضای هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ با مسئولین ونمایندگان فعالین اقتصادی و فرهنگی شهرستان نایین

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نایین نشست صمیمی با حضور نمایندگان فعالین اقتصادی و فرهنگی شهرستان نایین و اعضای هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی در محل فرمانداری برگزار گردید. دراین جلسه، با هماهنگی نماینده محترم مردم نایین درمجلس شورای اسلامی خانم دکتر آزاد، اعضای هیئت رئیسه کمیسیون اصل […]

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نایین نشست صمیمی با حضور نمایندگان فعالین اقتصادی و فرهنگی شهرستان نایین و اعضای هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی در محل فرمانداری برگزار گردید.

دراین جلسه، با هماهنگی نماینده محترم مردم نایین درمجلس شورای اسلامی خانم دکتر آزاد، اعضای هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی نیز حضور یافتند.

در ابتدای جلسه مسئولین شهرستان از جمله سرپرست فرمانداری، نماینده و امام جمعه نایین ضمن خیر مقدم به اعضای کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی، ابراز امیدواری نمودند با توجه به وظایف این کمیسیون نمایندگان محترم در طرح مشکلات و مسایلی که در این جلسه مطرح خواهد شد در صحن مجلس شورای اسلامی و وضع قوانین گره ای از مشکلات شهرستان نایین که مبتلی به سایر شهرستان ها نیز می باشد باز کنند.

در ادامه جلسه نمایندگان صنایع،گردشگری،معادن، کارآفرینان ،دامداران و فعالین فرهنگی مسائل و مشکلات در حوزه های مربوطه را بیان نمودند .

درپایان جلسه آقای میر سلیم نماینده مردم شریف تهران، ری و شمیرانات طی سخنانی شهرستان نایین را شهرستانی دارای سرمایه های معنوی، فرهنگی و معدنی دانست و به بیان مسایل روز کشور پرداخت.در ادامه آقای حسینی پور نماینده مردم شریف گچساران در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه سرکار خانم آزاد با تمام توان در مجلس شورای اسلامی در صدد رفع مشکلات حوزه انتخابیه هستند ما نیز به عنوان اعضای کمیسیون اصل ۹۰ کلیه موارد و مشکلاتی که در جلسه مطرح گردید را یادداشت و پیگیری خواهیم نمود و قطعا وزرای مربوطه را به کمیسیون‌ اصل ۹۰ دعوت و به همراه خانم دکتر آزاد در صدد رفع دغدغه های مردم و مسئولین شهرستان نایین اقدام خواهیم نمود.

شایان ذکر است پیش از این جلسه اعضای کمیسیون اصل نود قانون اساسی با حضور در ایستگاه بازرسی شهید شرافت از نزدیک به بررسی مشکلات این ایستگاه پرداختند. همچنین نمایندگان مجلس ضمن بازدید از مسجد جامع  نایین و بازار تاریخی نایین از ظرفیت های گردشگری شهر نایین نیز بازدید وهمچنین دریکی از کارخانجات تولیدی شهرستان حضور یافتند . طی این بازدیدها در خصوص مشکلات در حوزه های مذکور توسط مسئولین شهرستان پیشنهادات و راهکارهایی جهت طرح در مجلس شورای اسلامی و وضع قوانین در جهت تسهیل امور مطرح گردید.

برچسب ها :
مطالب مشابه

محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین و حجت الاسلام محمد مطهر خو امام جمعه نایین با مدیران و مسئولین ادارت و نهاد های شهرستان دیدار و سال نو و بهار قرآن را تبریک گفتند. در این دیدار که همراه با اقامه نماز ظهر و عصر در محل نمازخانه فرمانداری برگزار گردید محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به مناسبت روز جهانی هواشناسی دکتر محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین با حضور در محل اداره هواشناسی نایین ضمن بازدید از روند فعالیت این مجموعه به تبریک روز جهانی هواشناسی پرداخت و از زحمات رییس و پرسنل اداره هواشناسی نایین تقدیر نمود.

۵ فروردین ۱۴۰۳

  دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین و جباری بخشدار انارک به بررسی میدانی و بازدید از ایستگاه امنیت و سلامت نوروزی واقع در مجتمع خدماتی عروس کویر چوپانان پرداختند.

۵ فروردین ۱۴۰۳

دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین ، جباری بخشدار انارک، مهندس خیابانی شهردار ، اناری رئیس شورای اسلامی شهر از ایستگاه‌ امنیت و سلامت نوروزی شهدای شهر انارک در دومین روز بهار ۱۴۰۳ به منظور بررسی وضعیت محور های بخش انارک و تکریم دستگاه‌های انتظامی، امدادی و خدماتی بازدید نمودند.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =