سرپرست فرمانداری شهرستان نایین :امیدواریم با همت کارآفرینان عزیز شهرستان نایین و با کمک مسئولین شهرستان، بتوانیم به شعار سال جامه عمل بپوشانیم

هیئت رئیسه دفتر اتاق بازرگانی شهرستان های نایین و خوروبیابانک و اعضای انجمن کارآفرینان نایین با سرپرست فرمانداری شهرستان نایین دیدار نمودند. دکتر کریمی سرپرست فرمانداری شهرستان نایین در این دیدار با اشاره به شعار سال و بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اشتغال آفرینی و تولید دانش بنیان عنوان نمود: امیدواریم با همت کارآفرینان […]

هیئت رئیسه دفتر اتاق بازرگانی شهرستان های نایین و خوروبیابانک و اعضای انجمن کارآفرینان نایین با سرپرست فرمانداری شهرستان نایین دیدار نمودند.

دکتر کریمی سرپرست فرمانداری شهرستان نایین در این دیدار با اشاره به شعار سال و بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اشتغال آفرینی و تولید دانش بنیان عنوان نمود: امیدواریم با همت کارآفرینان عزیز شهرستان نایین و با کمک مسئولین شهرستان، بتوانیم به شعار سال جامه عمل بپوشانیم.
سرپرست فرمانداری شهرستان نایین خاطر نشان کرد :وجود استعداد های درخشان درکنار معادن غنی و همچنین صنایع کم نظیر در این شهرستان می‌تواند زمینه ساز پیشرفت پایدار و مطلوب برای شهرستان نایین باشد.

امید کوهی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان نایین نیز در این جلسه طی سخنانی عنوان نمود : با وجود پتانسیل های موجود در شهرستان نایین و با هم افزایی دستگاه های اجرایی و فرمانداری و با همدلی می توانیم در رفع موانع تولید گام برداریم.

همچنین در این جلسه اعضاء اتاق بازرگانی وانجمن در مورد برنامه ها و خدمات دفتر اتاق بازرگانی وانجمن نایین و نقش و جایگاه مهم صنایع نایین در کشور به بحث و تبادل نظر گردید.

برچسب ها :
مطالب مشابه

محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین و حجت الاسلام محمد مطهر خو امام جمعه نایین با مدیران و مسئولین ادارت و نهاد های شهرستان دیدار و سال نو و بهار قرآن را تبریک گفتند. در این دیدار که همراه با اقامه نماز ظهر و عصر در محل نمازخانه فرمانداری برگزار گردید محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به مناسبت روز جهانی هواشناسی دکتر محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین با حضور در محل اداره هواشناسی نایین ضمن بازدید از روند فعالیت این مجموعه به تبریک روز جهانی هواشناسی پرداخت و از زحمات رییس و پرسنل اداره هواشناسی نایین تقدیر نمود.

۵ فروردین ۱۴۰۳

  دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین و جباری بخشدار انارک به بررسی میدانی و بازدید از ایستگاه امنیت و سلامت نوروزی واقع در مجتمع خدماتی عروس کویر چوپانان پرداختند.

۵ فروردین ۱۴۰۳

دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین ، جباری بخشدار انارک، مهندس خیابانی شهردار ، اناری رئیس شورای اسلامی شهر از ایستگاه‌ امنیت و سلامت نوروزی شهدای شهر انارک در دومین روز بهار ۱۴۰۳ به منظور بررسی وضعیت محور های بخش انارک و تکریم دستگاه‌های انتظامی، امدادی و خدماتی بازدید نمودند.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =