دکتر کریمی :اگر در کشور تفکربسیجی حضور و بروز داشته باشد تغییرات و پیشرفت های مهمی رخ خواهد داد

جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی گرامی‌داشت هفته بسیج با حضور دکتر کریمی سرپرست فرمانداری شهرستان نایین و سایر اعضا در محل فرمانداری برگزار گردید.  سرپرست فرمانداری شهرستان در این جلسه عنوان نمود: امسال با توجه به اتفاقاتی که در کشور به وجود آمده ضرورت انسجام جمهوری اسلامی در همه ابعاد، ارکان و سطوح باید […]

جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی گرامی‌داشت هفته بسیج با حضور دکتر کریمی سرپرست فرمانداری شهرستان نایین و سایر اعضا در محل فرمانداری برگزار گردید.
 سرپرست فرمانداری شهرستان در این جلسه عنوان نمود: امسال با توجه به اتفاقاتی که در کشور به وجود آمده ضرورت انسجام جمهوری اسلامی در همه ابعاد، ارکان و سطوح باید مورد توجه قرار گیرد و منسجم تر و قویتر نسبت به دستاوردهای انقلاب و آرمان‌های انقلاب حساس باشیم. یکی از این دستاوردهای بی‌بدیل، بسیج است.
دکتر کریمی خاطرنشان کرد حضرت آقا در خصوص بسیج دانشجویی فرمودند «هر دانشجویی که دل در گرو انقلاب و کشور دارد و خوی استکبارستیزی در وجودش وجود دارد جزء بسیج دانشجویی است». جمع بندی از کلام امامین انقلاب این است که اگر در کشور تفکربسیجی حضور و بروز داشته باشد تغییرات و پیشرفت های مهمی رخ خواهد داد و این تفکر در جوانان و نوجوانان و مسئولان باید نهادینه شود. وی در پایان عنوان نمود کلیه دستگاه های اداری و اجرایی باید با تمام توان و با تفکر بسیجی که ویژگی های این تفکر، کار مجاهدانه، مخلصانه، عالمانه می باشددر خدمت مردم گام بردارند.

برچسب ها :
مطالب مشابه

محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین و حجت الاسلام محمد مطهر خو امام جمعه نایین با مدیران و مسئولین ادارت و نهاد های شهرستان دیدار و سال نو و بهار قرآن را تبریک گفتند. در این دیدار که همراه با اقامه نماز ظهر و عصر در محل نمازخانه فرمانداری برگزار گردید محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به مناسبت روز جهانی هواشناسی دکتر محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین با حضور در محل اداره هواشناسی نایین ضمن بازدید از روند فعالیت این مجموعه به تبریک روز جهانی هواشناسی پرداخت و از زحمات رییس و پرسنل اداره هواشناسی نایین تقدیر نمود.

۵ فروردین ۱۴۰۳

  دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین و جباری بخشدار انارک به بررسی میدانی و بازدید از ایستگاه امنیت و سلامت نوروزی واقع در مجتمع خدماتی عروس کویر چوپانان پرداختند.

۵ فروردین ۱۴۰۳

دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین ، جباری بخشدار انارک، مهندس خیابانی شهردار ، اناری رئیس شورای اسلامی شهر از ایستگاه‌ امنیت و سلامت نوروزی شهدای شهر انارک در دومین روز بهار ۱۴۰۳ به منظور بررسی وضعیت محور های بخش انارک و تکریم دستگاه‌های انتظامی، امدادی و خدماتی بازدید نمودند.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 20 =