سرپرست فرمانداری نایین در سخنرانی ۱۳ آبان تاکید نمود:هیچ بهانه ای در مقابل گله مندی مردم از کم کاری مسئولان، پذیرفتنی نیست

  مراسم راهپیمایی یوم ا… ۱۳ آبان با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین و دانش آموزان برگزارگردید. دکتر محمد کریمی سرپرست فرمانداری شهرستان نایین پیش از خطبه‌های نماز جمعه و به عنوان سخنران مراسم ۱۳ آبان به ایراد سخنرانی پرداخت. سرپرست فرمانداری نایین گفت: امروز فرصت به حاشیه رفتن وخدمت نکردن وجود ندارد و […]

 

مراسم راهپیمایی یوم ا… ۱۳ آبان با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین و دانش آموزان برگزارگردید.

دکتر محمد کریمی سرپرست فرمانداری شهرستان نایین پیش از خطبه‌های نماز جمعه و به عنوان سخنران مراسم ۱۳ آبان به ایراد سخنرانی پرداخت.

سرپرست فرمانداری نایین گفت: امروز فرصت به حاشیه رفتن وخدمت نکردن وجود ندارد و از هیچ مدیری در شهرستان پذیرفتنی نیست که در حوزه خدمت رسانی به مردم، کم کاری وجود داشته باشد.

دکتر محمد کریمی امروز _جمعه ۱۳ آبان ماه_ در سخنرانی مراسم گرامیداشت ۱۳آبان ، تمام مسئولان شهرستان را مخاطب خود قرار داد و اظهار کرد: مخاطب صحبت های بنده تمام مسئولین و در راس آن، خود بنده است. امروز فرصت به حاشیه رفتن و فرصت خدمت نکردن وجود ندارد. امروز از هیچ مدیر و مسئولی در شهرستان پذیرفتنی نیست که در حوزه خدمت رسانی به مردم، کم کاری وجود داشته باشد زیرا مردم در فشار ها، کمبود ها، تحریم ها و مشکلات اند اما همیشه پای کار بوده و هستند. حال نوبت ماست و از این تریبون به مسئولان اعلام میکنم که هیچ، هیچ و هیچ بهانه ای در مقابل گله مندی مردم از کم کاری مسئولان، پذیرفتنی نیست.

سرپرست فرمانداری نایین افزود: درب دفتر فرمانداری و ادارات شهرستان بر روی تمام مردم باز است و درخواست نوکران شما این است که ما را با چشم بینای خویش از رهنمود ها، پیشنهادات و انتقادات خود جهت اعتلای شهرستان نایین دریغ نکنید.

وی با اشاره به حرکت به سوی ایران قوی، گفت: حرکت به سوی ایران قوی، با شتاب در حال انجام است و برای مقابله با فتنه گری برای حرکت کشور به سوی ایران قوی، وظایفی بر دوش ماست. مردم، وظیفه خود را انجام دادند. حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ها، اتمام حجت است و ان شاء الله جهاد تبیینی که رهبر معظم انقلاب فرمودند، به دست مردم دنبال می شود.

کریمی ضمن اشاره به وضعیت فعلی کشور، خاطرنشان کرد: با توجه به اتفاقاتی که در کشور راه افتاده، نیاز است که مقداری به ریشه های این واقعه دقت کنیم. تاریخ در حال تکرار شدن است. ایام سال های ۸۸ وقتی کشور در حال پیشرفت و شتاب خوبی بود، با فتنه عظیمی روبرو شدیم. امروز هم با توجه به روی کار آمدن دولت آیت الله رییسی و حرکت شتابان کشور در تمام عرصه ها، به فتنه اخیر برخورد کرده ایم.

وی ادامه داد: به لطف خدا، به واسطه زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی و نیرو های اطلاعاتی و امنیتی وقضایی شهرستان، دارای وضعیت خوبی در حوزه امنیت هستیم و از اعضای شورای تامین درخواست میکنم این وضعیت تداوم یابد. اگر شخصی برای مخل کردن امنیت برخیزد، بداند که با او برخوردی سخت میکنیم.

سرپرست فرمانداری نایین افزود: طریقه برخورد با نوجوانانی که در این ایام دچار غفلت هستند، با منافقان تفاوت می کند. اینکه این نوجوان یاجوان در تجمعات اغتشاشی ورود پیدا می کند، نتیجه کم کاری امثال ما مسئولان در خدمت رسانی و جهاد تبیین است.

برچسب ها :
مطالب مشابه

محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین و حجت الاسلام محمد مطهر خو امام جمعه نایین با مدیران و مسئولین ادارت و نهاد های شهرستان دیدار و سال نو و بهار قرآن را تبریک گفتند. در این دیدار که همراه با اقامه نماز ظهر و عصر در محل نمازخانه فرمانداری برگزار گردید محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به مناسبت روز جهانی هواشناسی دکتر محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین با حضور در محل اداره هواشناسی نایین ضمن بازدید از روند فعالیت این مجموعه به تبریک روز جهانی هواشناسی پرداخت و از زحمات رییس و پرسنل اداره هواشناسی نایین تقدیر نمود.

۵ فروردین ۱۴۰۳

  دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین و جباری بخشدار انارک به بررسی میدانی و بازدید از ایستگاه امنیت و سلامت نوروزی واقع در مجتمع خدماتی عروس کویر چوپانان پرداختند.

۵ فروردین ۱۴۰۳

دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین ، جباری بخشدار انارک، مهندس خیابانی شهردار ، اناری رئیس شورای اسلامی شهر از ایستگاه‌ امنیت و سلامت نوروزی شهدای شهر انارک در دومین روز بهار ۱۴۰۳ به منظور بررسی وضعیت محور های بخش انارک و تکریم دستگاه‌های انتظامی، امدادی و خدماتی بازدید نمودند.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − یک =