سرپرست فرمانداری شهرستان نایین :امنیت شرط لازم برای پیشرفت در هر جامعه ای می باشد

فرماندهی و پرسنل انتظامی شهرستان نایین با دکتر کریمی سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان دیدار نمودند. دکتر کریمی در این دیدار ضمن تشکر از حضور فرمانده انتظامی شهرستان وهمکاران ایشان عنوان نمود: در اتفاقات اخیر و اغتشاشاتی که در کشور رخ داد زحمات و مظلومیت نیروی انتظامی بیش از پیش نمایان شد. سرپرست فرمانداری شهرستان […]

فرماندهی و پرسنل انتظامی شهرستان نایین با دکتر کریمی سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان دیدار نمودند.

دکتر کریمی در این دیدار ضمن تشکر از حضور فرمانده انتظامی شهرستان وهمکاران ایشان عنوان نمود: در اتفاقات اخیر و اغتشاشاتی که در کشور رخ داد زحمات و مظلومیت نیروی انتظامی بیش از پیش نمایان شد.
سرپرست فرمانداری شهرستان نایین افزود امنیت مقوله بسیار مهمی است که در سایه امنیت می توان در حوزه پیشران های اقتصادی و… حرکت کرد و یقیناً موضوع امنیت شرط لازم برای پیشرفت در هر جامعه می باشد.
وی اظهار داشت امنیت کشور جمهوری اسلامی ایران مرحوم خون شهدا و نیروهای خدوم امنیتی و انتظامی و نظامی می باشد و ما قدردان تلاش های شبانه روزی عزیزان فراجا هستیم.
دکتر کریمی در پایان در خصوص مسائل و مشکلات نیروهای انتظامی در شهرستان نایین نیزخاطر نشان کرد:ما قول می دهیم که قول ندهیم و هرگاه موضوعی را عملی کردیم و به نتیجه رساندیم آن موضوع را عنوان نماییم.
همچنین در ابتدای این جلسه سرهنگ هادی کیانمهر فرمانده انتظامی شهرستان نایین ضمن تبریک انتصاب آقای دکتر کریمی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان نایین و همچنین تشکر از زحمات آقای فیروزی سرپرست سابق فرمانداری برای آقای دکتر کریمی آرزوی توفیق نمود. سرهنگ کیانمهر در ادامه افزود امیدوارم بتوانیم با وحدت همدلی و هم افزایی در میان اعضای شورای تامین در حفظ امنیت شهرستان و تامین آرامش و آسایش برای مردم موفق باشیم.

برچسب ها :
مطالب مشابه

محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین و حجت الاسلام محمد مطهر خو امام جمعه نایین با مدیران و مسئولین ادارت و نهاد های شهرستان دیدار و سال نو و بهار قرآن را تبریک گفتند. در این دیدار که همراه با اقامه نماز ظهر و عصر در محل نمازخانه فرمانداری برگزار گردید محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به مناسبت روز جهانی هواشناسی دکتر محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین با حضور در محل اداره هواشناسی نایین ضمن بازدید از روند فعالیت این مجموعه به تبریک روز جهانی هواشناسی پرداخت و از زحمات رییس و پرسنل اداره هواشناسی نایین تقدیر نمود.

۵ فروردین ۱۴۰۳

  دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین و جباری بخشدار انارک به بررسی میدانی و بازدید از ایستگاه امنیت و سلامت نوروزی واقع در مجتمع خدماتی عروس کویر چوپانان پرداختند.

۵ فروردین ۱۴۰۳

دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین ، جباری بخشدار انارک، مهندس خیابانی شهردار ، اناری رئیس شورای اسلامی شهر از ایستگاه‌ امنیت و سلامت نوروزی شهدای شهر انارک در دومین روز بهار ۱۴۰۳ به منظور بررسی وضعیت محور های بخش انارک و تکریم دستگاه‌های انتظامی، امدادی و خدماتی بازدید نمودند.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − پنج =