سرپرست فرمانداری شهرستان نایین معرفی شد

در مراسمی با حضور حجت الاسلام مطهرخو امام جمعه نایین، الهام آزاد نماینده مردم شهرستان های نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان و اعضای شورای اداری شهرستان نایین از خدمات محسن فیروزی سرپرست سابق فرمانداری تقدیر و محمد کریمی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری […]

در مراسمی با حضور حجت الاسلام مطهرخو امام جمعه نایین، الهام آزاد نماینده مردم شهرستان های نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان و اعضای شورای اداری شهرستان نایین از خدمات محسن فیروزی سرپرست سابق فرمانداری تقدیر و محمد کریمی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان نایین معرفی شد.

حجت الاسلام مطهر خو امام جمعه نایین نیز در این جلسه ضمن تقدیر از خدمات سرپرست سابق فرمانداری شهرستان نایین عنوان نمود نگاه ما به مسئولیت باید یک نگاه امانی باشد یعنی آنکه خداوند این مسئولیت را به کسی ارزانی داشته و باید این مسئولیت را روزی به فرد دیگری بسپارد.همچنین نگاه به قدرت و مسئولیت باید به گونه ای باشد که اگر مومن مسئولیتی از دوشش برداشتند هیچ ناراحت نمی شود بلکه خوشحال می شود که این بار از دوشش برداشته شده و کسی که بار مسئولیتی به دوشش گذاشته می شود جای غرور ندارد چون باید این سختی را به دوش بکشد.

امام جمعه نایین افزود آقای فیروزی بی وقفه تلاش کردند و امید را در دل مردم به ارمغان آوردندو در همه عرصه ها حضور فعال داشتند و همچنین خواسته ما از دولت مردان همان خواسته قرآن است کار فرهنگی و توجه به نماز و ایتای زکات  یعنی محرومیت زدایی و امر به معروف و نهی از منکر که خدمت به مردم بزرگترین معروف می باشد .

حجت الاسلام مطهر خو در پایان برای آقای کریمی سرپرست جدید فرمانداری نایین آرزوی توفیق نمود.

الهام آزاد، نماینده مردم شهرستان های نایین و خوروبیابانک، نیز در این جلسه در ابتدا با تبیین وضعیت کشور و قرار گرفتن کشور در یک جنگ ترکیبی که بدخواهان نظام آن را به پا کرده اند عنوان نمود با همراهی ملت شریف ایران اسلامی قطعا استکبار جهانی به نقشه های شوم خود دست پیدا نخواهند کرد.

نماینده نایین ،خور و بیابانک افزود :لازم می‌دانم از زحمات آقای فیروزی، سرپرست سابق فرمانداری که هرچه در توان داشت برای خدمت به مردم شریف شهرستان نایین استفاده کرد، تشکر کنم همچنین قطعا با حضور آقای دکتر کریمی که از جوانان پر انرژی با روحیه جهادی و انقلابی می باشند شاهد تحولات و پیشرفت های خوبی در شهرستان نایین خواهیم بود.

خانم آزاد در پایان اظهار داشت: شهرستان پر افتخار نایین ،دیار میرزای نایینی با مردمی متدین ،با فرهنگ ،ولایتمدار و انقلابی نیاز به وحدت ،هم دلی و هم افزایی دارد و باید همه مسئولان در کنار هم با خدمات مناسب به مردم مطالبات آنها را پاسخگو باشیم.

محمد رضا جان نثاری در این مراسم با توجه به اینکه سرپرست سابق فرمانداری  حدود ۸ ماه در شهرستان حضور داشت، اظهار کرد: در رابطه با خدمات آقای محسن فیروزی، در نایین باید گفت که وی نقش بسزایی در این شهرستان ایفا کرد و با تشخیص صحیحی که ما در استانداری داشتیم، توانست در مدتی کوتاه، منشا خدمات باشد و تحول در شهرستان نایین ایجاد کند.

وی اظهار داشت: محمد کریمی، جوانی حزب اللهی، انقلابی و جهادی است و از آن دسته انسان هایی که هر مقدار خداوند تقدیر کرده، نذر کرده است که وقت و تلاش خود را صرف مردم فهیم شهرستان‌ نایین کند و مسیر خدمت رسانی که آقای فیروزی بنا نهاده است را ادامه دهد.

محسن فیروزی در این جلسه ضمن تشکر از تمامی اقشار مردم و مسئولان سطح شهرستان نایین و آرزوی توفیق برای سرپرست فرمانداری جدید شهرستان، گفت: تمام تلاش خود را برای ایجاد وحدت در بین مسئولین انجام داده تا بتوانیم در راه خدمت به مردم، فعالیت کنیم. شهرستان نایین امروز تبدیل به کارگاه خدمت رسانی شده درصورتی که سعی کردیم از حاشیه های بی مورد که خیانت به مردم است جلوگیری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: قطار خدمت در سراسر شهرستان، از مزیک تا چوپانان در حال حرکت است. از پیگیری تا اجرای طرح های متفاوت، پرونده های ناتمام و بلاتکلیف و خدمت رسانی های دیگر و این جز با وحدت همه مسئولان انجام شدنی نبود ولوکوموتیو خدمت را با سرعت به حرکت درآوردیم.

شایان ذکر است محمد کریمی دارای تحصیلات دکترای عمران می باشد و  دبیرقراگاه محرومیت زدایی و باز آفرینی شهری استان اصفهان، جانشین نظارت و ارزیابی مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضائیه در استان اصفهان، نماینده ریاست دانشگاه آزاد اسلامی کشور در هیات نظارت دانشگاه‌های آزاد استان، معاون ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان، عضو هیات رئیسه مجمع جهادگران کشور و مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اصفهان از سوابق اجرایی ، سرپرست جدید فرمانداری شهرستان نایین است.

 

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین و حجت الاسلام محمد مطهر خو امام جمعه نایین با مدیران و مسئولین ادارت و نهاد های شهرستان دیدار و سال نو و بهار قرآن را تبریک گفتند. در این دیدار که همراه با اقامه نماز ظهر و عصر در محل نمازخانه فرمانداری برگزار گردید محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به مناسبت روز جهانی هواشناسی دکتر محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین با حضور در محل اداره هواشناسی نایین ضمن بازدید از روند فعالیت این مجموعه به تبریک روز جهانی هواشناسی پرداخت و از زحمات رییس و پرسنل اداره هواشناسی نایین تقدیر نمود.

۵ فروردین ۱۴۰۳

  دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین و جباری بخشدار انارک به بررسی میدانی و بازدید از ایستگاه امنیت و سلامت نوروزی واقع در مجتمع خدماتی عروس کویر چوپانان پرداختند.

۵ فروردین ۱۴۰۳

دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین ، جباری بخشدار انارک، مهندس خیابانی شهردار ، اناری رئیس شورای اسلامی شهر از ایستگاه‌ امنیت و سلامت نوروزی شهدای شهر انارک در دومین روز بهار ۱۴۰۳ به منظور بررسی وضعیت محور های بخش انارک و تکریم دستگاه‌های انتظامی، امدادی و خدماتی بازدید نمودند.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =