افتتاح آموزشگاه مهر عِظام در شهرک قائمیه نایین

دبستان پسرانه ۶ کلاسه مهرعظام در شهرک قائمیه نایین توسط جمعی از مسئولان با حضور علی کفاشیان، رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران افتتاح شد. محسن فیروزی، فرماندار نایین نیز در این برنامه گفت: مهم ترین ارکان توسعه هر کشور، آموزش و پرورش آن است و پله اول نردبان این فرایند، ساخت مدرسه است. بنده به […]

دبستان پسرانه ۶ کلاسه مهرعظام در شهرک قائمیه نایین توسط جمعی از مسئولان با حضور علی کفاشیان، رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران افتتاح شد.

محسن فیروزی، فرماندار نایین نیز در این برنامه گفت: مهم ترین ارکان توسعه هر کشور، آموزش و پرورش آن است و پله اول نردبان این فرایند، ساخت مدرسه است. بنده به نمایندگی از مردم شهرستان نایین از تمامی خیرین، دست اندرکاران و مسئولان مربوطه کمال تشکر و قدردانی را دارم

علی کفاشیان، رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران و مدیر آکادمی ورزش هلدینگ مهر عظام، امروز _ دوشنبه یازدهم مهرماه_ در این برنامه اظهار کرد: خوشحالیم ازاینکه در منطقه قائمیه نایین که حدود ۴ هزار نفر جمعیت دارد، شاهد افتتاح یک مدرسه هستیم.

وی ادامه داد : ما و هلدینگ عظام که تا به حال ۲ مدرسه در استان اصفهان و بیش از ۴۰ مدرسه در سراسر کشور ساخته است، تصمیم گرفتیم در کنار مدارس آموزشی، مکان های ورزشی را نیز فعال کنیم.

کفاشیان خاطرنشان کرد: امروزه در جامعه و آموزش و پرورش ما دختران و پسران از نعمت فعالیت های ورزشی برخوردار نیستند. برهمین اساس تصمیم داریم زمین فوتبالی که بین دو مدرسه دخترانه و پسرانه ی این منطقه قرار دارد را ساخته و تجهیز کنیم به امید آنکه قهرمانان خوبی در این خطه داشته باشیم.

مجید نسیمی، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان، اطلاعاتی از این مدرسه ارائه و تصریح کرد: پروژه ساخت آموزشگاه مهر عظام که از سال ۱۳۹۸ شروع و در مهرماه ۱۴۰۱ شاهد افتتاح و بهره برداری آن هستیم دارای۶ کلاس، دوطبقه، کتابخانه، آزمایشگاه، محوطه استراحت ، موتور خانهو دیگر قسمت ها است.

وی ادامه داد: این مدرسه که با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان با مشارکت شرکت تولید قطعات خودرو عظام ساخته شده دارای ۷۶۵ متر مربع زیربنا است.

در برنامه افتتاحیه علاوه بر مسئولان شهرستان نایین، خانم فاضل، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و  ملا احمدی، نماینده جامعه خیرین کشور و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان نیز حضور داشتند.

در پایان نیز توسط حمید شهریاری، مدیر آموزش و پرورش و رحیم رضاپور، معاون توسعه و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش نایین از دست اندرکاران و خیرین تقدیر بعمل آمد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین و حجت الاسلام محمد مطهر خو امام جمعه نایین با مدیران و مسئولین ادارت و نهاد های شهرستان دیدار و سال نو و بهار قرآن را تبریک گفتند. در این دیدار که همراه با اقامه نماز ظهر و عصر در محل نمازخانه فرمانداری برگزار گردید محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به مناسبت روز جهانی هواشناسی دکتر محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین با حضور در محل اداره هواشناسی نایین ضمن بازدید از روند فعالیت این مجموعه به تبریک روز جهانی هواشناسی پرداخت و از زحمات رییس و پرسنل اداره هواشناسی نایین تقدیر نمود.

۵ فروردین ۱۴۰۳

  دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین و جباری بخشدار انارک به بررسی میدانی و بازدید از ایستگاه امنیت و سلامت نوروزی واقع در مجتمع خدماتی عروس کویر چوپانان پرداختند.

۵ فروردین ۱۴۰۳

دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین ، جباری بخشدار انارک، مهندس خیابانی شهردار ، اناری رئیس شورای اسلامی شهر از ایستگاه‌ امنیت و سلامت نوروزی شهدای شهر انارک در دومین روز بهار ۱۴۰۳ به منظور بررسی وضعیت محور های بخش انارک و تکریم دستگاه‌های انتظامی، امدادی و خدماتی بازدید نمودند.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =