به مناسبت هفته دولت صورت پذیرفت : بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های عمرانی در حوزه شهری با حضور مسئولین استانی و شهرستانی

لازم به توضیح است در مجموع در هفته دولت 62 پروژه با اعتباری حدود 102 میلیارد تومان در حوزه های مختلف در شهرستان نایین به بهره برداری رسید.

با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا مطهر خو امام جمعه نایین ،محسن فیروزی فرماندار شهرستان نایین ، مهندس شیشه فروش مدیر کل مدیرت بحران استانداری اصفهان ، ،شهردار نایین ،مسئول دفتر نماینده محترم مردم شهرستان نایین در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسئولین شهرستان و به مناسبت هفته دولت چند پروژه و […]

با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا مطهر خو امام جمعه نایین ،محسن فیروزی فرماندار شهرستان نایین ، مهندس شیشه فروش مدیر کل مدیرت بحران استانداری اصفهان ، ،شهردار نایین ،مسئول دفتر نماینده محترم مردم شهرستان نایین در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسئولین شهرستان و به مناسبت هفته دولت چند پروژه و طرح در حوزه شهری کلنگ زنی و تعدادی طرح به بهره برداری رسید.

از جمله طرح هایی که با حضور مسئولین مورد بهره برداری قرار گرفت می توان به آسفالت خیابان های مسجد جامع ،دکتر طباو معصوم خانی با اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد ریال،عملیات کفسازی و بدنه سازی بازارچه نو نایین با اعباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اشاره نمود.

همچنین با حضور مسئولین پروژه احیا و مرمت هتل سنتی مشاهیر نایین با اعتبار ۸۸ میلیارد ریال ،ایمن سازی ورودی آرامستان بهشت کبری و توسعه و بازسازی غسالخانه آن با اعتبار ۶۱ میلیارد ریال و فاز یک توسعه پارک ملت نایین با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

در ادامه با حضور مسئواین شهرستان و مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان بند خاکی کلیزه ، طرح در حال اجرای زیر سازی معابر ، دفع آب های سطحی و آسفالت معابر محله محمدیه با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال مورد بازدید قرار گرفت.

شایان ذکر است در ابتدای برنامه ها مسئولین استانی و شهرستانی با حضور در گلزار شهدای نایین ضمن ادای احترام به شهدای مدفون در گلزار مطهر آستان امامزاده سلطان سید علی (ع) از طرح مرمت و بهسازی گلزار شهدای نایین نیز بازدید و در جریان روند تکمیل این طرح قرار گرفتند.

لازم به توضیح است در مجموع در هفته دولت ۶۲ پروژه با اعتباری حدود ۱۰۲ میلیارد تومان در حوزه های مختلف در شهرستان نایین به بهره برداری رسید.

برچسب ها :
مطالب مشابه

به مناسبت روز جهانی هواشناسی دکتر محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین با حضور در محل اداره هواشناسی نایین ضمن بازدید از روند فعالیت این مجموعه به تبریک روز جهانی هواشناسی پرداخت و از زحمات رییس و پرسنل اداره هواشناسی نایین تقدیر نمود.

۵ فروردین ۱۴۰۳

  دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین و جباری بخشدار انارک به بررسی میدانی و بازدید از ایستگاه امنیت و سلامت نوروزی واقع در مجتمع خدماتی عروس کویر چوپانان پرداختند.

۵ فروردین ۱۴۰۳

دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین ، جباری بخشدار انارک، مهندس خیابانی شهردار ، اناری رئیس شورای اسلامی شهر از ایستگاه‌ امنیت و سلامت نوروزی شهدای شهر انارک در دومین روز بهار ۱۴۰۳ به منظور بررسی وضعیت محور های بخش انارک و تکریم دستگاه‌های انتظامی، امدادی و خدماتی بازدید نمودند.

۵ فروردین ۱۴۰۳

به مناسبت عید نوروز دکتر محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین با همراهی حمید پور رییس اداره بهزیستی نایین از مرکز خانه کودک و نوجوان آیت اله نایینی و مرکز دخترانه رویای سبز یگانه بازدید وبا دختران وپسران مرکز دیدار عیدانه داشتند.

۲ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =