فرماندار شهرستان نایین در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه عنوان نمود :تمام توان دولت برای رفع مشکلات مردم بسیج شده است

فرماندار شهرستان نایین به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تقدیر و تشکر از کارگزاران نظام و کارمندان و مدیران شهرستان نایین عنوان نمود:انشاالله با وحدت و همدلی در بین مسئولین شهرستان و با حضور امام جمعه جدید نایین اتفاقات […]

فرماندار شهرستان نایین به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تقدیر و تشکر از کارگزاران نظام و کارمندان و مدیران شهرستان نایین عنوان نمود:انشاالله با وحدت و همدلی در بین مسئولین شهرستان و با حضور امام جمعه جدید نایین اتفاقات خوبی در این شهرستان صورت پذیردکه در این جا ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام سجادی برای حجت الاسلام مطهر خو امام جمعه جدید نایین آرزوی توفیق می نماییم.

همانگونه که مستحضر هستید حضررت آیت ا… رییسی در شرایطی در سال گذشته سکان دولت را در دست گرفتند که عملا دولت در سطح کشور رها شده بود.خزانه خالی بود و با ارز ۴۲۰۰ تومانی خزانه را خالی کرده بودند و علاوه بر آن سررسید اقساط فروش اوراق نیز مواجه بود که خدا را شکر دولت با حضور در دورترین نقااط کشور و در سخت ترین شرایط توانست هم به مردم خدمت کند و هم توانست شرایط اقتصادی را سامان بدهد.با تدبیر در حوزه کرونا از فوتی های بسیار بالا به کمترین میزان فوتی رسیدیم و خدا را شکر با واکسیناسیون عمومی شاهد برگزاری اجتماعات بزرگ در کشور هستیم و سال تحصیلی جدید را نیز حضوری آغاز خواهیم نمود.

فرماندار شهرستان نایین اظهار داشت:به عنوان نماینده دولت در شهرستان از کمبودها و مشکلات عذرخواهی می کنم. اما تمام توان دولت برای رفع مشکلات مردم بسیج شده است و حضرت آیت ا… رییسی نیزعنوان نمودند که برای ثبات اقتصادی حداقل به دو سال زمان نیاز است. یکی از مسایل مهم که دولت به آن ورود کرد بحث حذف ارز ترجیحی و مردمی سازی یارانه ها بود .شاید در اجرا مشکلاتی وجود داشته باشد ولی قدم بسیار بزرگی برداشته شده است که به مرور مشکلات آن بر طرف خواهد شد.

فیروزی خاطر نشان کرد:در سیاسیت خارجی نیز دولت با نفی سلطه گری با سیاست عزتمندانه به دنیا فهماند که ما در هر شرایطی حاضر به مذاکره نیستیم و دنیا فهمیده است که با تهدید نمی تواند با ما برخورد کند.یکی از ویژگی های اصلی این دولت این است که دولت مردمی است و دولت برآمده از مردم است .ولایت پذیری محض و پیروی از مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و در کنار مردم بودن از جمله نقاط قوت دولت است.

در شهرستان نیز با پیگیری های سرکار خانم آزاد نماینده محترم و اعضای شورای اداری و مساعدت استاندار محترم افتخار ما این است در شهر های شهرستان و روستاهای شهرستان و دور ترین نقاط شهرستان پروژه های عمرانی در حال اجراست .در بهسازی معابر ،آسفالت ،بهداشت و برق و خصوصا آبرسانی با پیگیری های که سرکار خانم آزاد انجام دادندو پیگیری های مدیران شهرستانی و استانی جهاد آبرسانی به روستا ها شروع شده و حدود ۶۵ روستا در سه دهستان به آب پایدار متصل خواهند شد.در حوزه بهداشت و درمان بیمارستان افضلیان در حال تکمیل می باشد و اعتبارات خوبی به آن اختصاص داده شده است.

وی افزود: از این دست اقدامات در حال انجام است و همانگونه که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی )فرموده اند باید با جهاد تبیین خود روایتگر باشیم و نگذاریم دشمنان و بیگانگان موضوعات را وارونه به مردم و افکار عمومی انتقال دهند.یکی از مهمترین موضوعاتی که بر عهده رسانه ها و مسئولین می باشد تبیین اوضاع و شرایط و خدمات نظام به مردم است.

فیروزی در پایان ضمن خیر مقدم مجدد به امام جمعه نایین و تشکر از زحمات حاج آقا سجادی امام جمعه سابق گفت: با خصوصیاتی از جمله انقلابی بودن و جهادی بودن که در وجود حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا مطهرخو سراغ داریم مطمئنیم که ایشان در جایگاه امام جمعه نایین محور وحدت و هم افزایی خواهند بود و بار دیگر برای ایشان آرزوی موفقیت می نماییم.

برچسب ها :
مطالب مشابه

محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین و حجت الاسلام محمد مطهر خو امام جمعه نایین با مدیران و مسئولین ادارت و نهاد های شهرستان دیدار و سال نو و بهار قرآن را تبریک گفتند. در این دیدار که همراه با اقامه نماز ظهر و عصر در محل نمازخانه فرمانداری برگزار گردید محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به مناسبت روز جهانی هواشناسی دکتر محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین با حضور در محل اداره هواشناسی نایین ضمن بازدید از روند فعالیت این مجموعه به تبریک روز جهانی هواشناسی پرداخت و از زحمات رییس و پرسنل اداره هواشناسی نایین تقدیر نمود.

۵ فروردین ۱۴۰۳

  دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین و جباری بخشدار انارک به بررسی میدانی و بازدید از ایستگاه امنیت و سلامت نوروزی واقع در مجتمع خدماتی عروس کویر چوپانان پرداختند.

۵ فروردین ۱۴۰۳

دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین ، جباری بخشدار انارک، مهندس خیابانی شهردار ، اناری رئیس شورای اسلامی شهر از ایستگاه‌ امنیت و سلامت نوروزی شهدای شهر انارک در دومین روز بهار ۱۴۰۳ به منظور بررسی وضعیت محور های بخش انارک و تکریم دستگاه‌های انتظامی، امدادی و خدماتی بازدید نمودند.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 9 =