فرماندار نایین: در هفته دولت امسال ۶۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۲ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید

محسن فیروزی، فرماندار شهرستان نایین چهارشنبه دوم شهریور ماه ۱۴۰۱، در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان به مناسبت هفته دولت ضمن تبریک آغاز هفته دولت به کارگزاران نظام و شورای اداری شهرستان ، و گرمیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان رجایی و باهنر و آرزوی سلامتی […]

محسن فیروزی، فرماندار شهرستان نایین چهارشنبه دوم شهریور ماه ۱۴۰۱، در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان به مناسبت هفته دولت ضمن تبریک آغاز هفته دولت به کارگزاران نظام و شورای اداری شهرستان ، و گرمیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان رجایی و باهنر و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و توفیق برای دولت آیت ا… رییسی اظهار داشت: در کلام رهبر انقلاب، روایتگری آنچه که اتفاق می افتد وظیفه اصحاب رسانه است وگرنه دشمن به دلخواه و منفعت خود آن را روایت می‌کند بنابراین هدف این جلسه، تبیین و معرفی دستاورد ها و خدمات دولت است. در تهیه خیر اخلاق را باید رعایت کنیم .خبرنگار جامعه و مردم باشید خبرنگار نباید در انحصار فرد یا گروه خاصی قرار گیرد .نقاط مثبت را بیان کنید و نقاط ضعف را منصفانه و با ارایه راهکار نقد کنید.

وی به بیان اوضاع ساختاری و عملیاتی دولت در یک سال اخیر پرداخت و گفت: آیت ا… رئیسی، رئیس جمهور مردمی، دولت سیزدهم را در حالی تحویل گرفت  که بی انگیزگی و رها شدگی در دولت قبل مشهود بود بود.

فیروزی افزود: علاوه بر این موارد، در بدنه دولت نیز کسانی بودند که تمام نگاهشان به غرب بود و امیدی به داخل نداشتند.وی افزود دولت سیزدهم در طول یکسال گذشته اوراق سررسید دولت قبل را پرداخت می کند.همانگونه که شاهد بودید سال قبل در این مقاطع چه بحرانی در حوزه کرونا داشتیم و دولت انقلابی با تلاش هایی که انجام داد توانست این بحران را به بهترین نحو حل و فصل نماید. حضرت آیت ا… رییسی در سخنرانی های قبل از انتخابات اعلام کردندکه ۲ سال طول می کشد تا اقتصاد به ثبات برسد و در این راستا با شجاعت نسبت به مردمی سازی یارانه ها اقدام نمودند .

فرماندار نایین خاطر نشان کرد: در هفته دولت امسال ۶۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۲ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید. در همین ۵ ماه گذشته حدود ۶ میلیارد تومان توسط دهیاری ها و ۵ میلیارد تومان توسط بنیاد مسکن در حوزه روستاها فعالیت های عمرانی اتجام شده است  برای مثال در روستای مزیک تا کنون یک متر آسفالت وجود نداشته که اخیرا معابر این روستا آسفالت گردید.از جمله دیگر دستاورد ها و خدمات دولت به مردم  می‌توان به افزایش موجودی واکسن و واکسیناسیون عمومی کرونا، ساخت و ساز المان های شهری، کلنگ زنی پروژه باغ بانوان بافران به همت شهرداری بافران، آسفالت معابر شهری و لکه گیری روستایی، دریافت و بهره مندی از قیر برای روستا های شهرستان، جهاد آبرسانی در روستاها به ویژه در ماه محرم، پیگیری بحث گازرسانی به نقاط مختلف شهرستان نایین از جمله کلوت محمدیه،استگاه شهید شرافت و خط انتقال گاز از نایین به انارک که با پیگیری های  سرکار خانم آزاد، نماینده محترم مردم شریف شهرستان های نایین و خوروبیابانک و فرمانداری و مساعدت استانداری صورت پذیرفت. اقدامات مهمی در حوزه های برق رسانی و تقویت برق، اشتغال، فرهنگ ومیراث فرهنگی، پیگیری تکمیل ساختمان های مجتمع فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد و کتابخانه عمومی نایین، تسریع روند پروژه گلزار شهدای نایین به همت شهرداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نایین، انجام گرفته است .همچنین یکی از مهمترین اقدامات نهضت آبرسانی می باشد که با فرمان مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) شروع شد و در مجلس پیگیری شد و در کنار آن دولتی که اراده داشت و لوکوموتیوران آن تغییر کرده بود این پروژه را در کشور و همچنین شهرستان نایین اجرا نمود که بیش از ۶۵ روستای شهرستان به آب پایدار و خط انتقال اصفهان نایین متصل خواهد شد این در حالی است که پیش از اجرای این طرح  تنها ۲۴ روستای شهرستان به آب پایدار متصل بوده است .

فیروزی اظهار داشت: هچنین با پیگیری های سرکار خانم آزاد و فرمانداری و نظر مساعد استانداری اعتبار خوبی جذب شد و پس از چندین سال بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به این بیمارستان اختصاص یافت. در این ۵ ماه گذشته ۲ بار استاندار محترم به شهرستان نایین سفر کرده اند و این نشأت گرفته از نگاه دولت مردمی است که در سخت ترین و دورترین نقاط کشور حضور پیدا می کنند.

وی گفت: در طول یکسال گذشته بیش از ۸ میلیارد تومان معابر شهر نایین آسفالت گردیده که از زحمات شهرداری و شورای اسلامی شهر نایین تقدیر می کنیم همچنین در حوزه های مختلف شهرداری ها اقدامات خوبی انجام داده اند . در جذب قیر یارانه ای شهرستان نایین رتبه اول استان را داشته و وظیفه خود می دانم از سرکار خانم آزاد و بخشداران که در این زمینه به خوبی عمل نمودند تشکر کنم چرا که توانستیم از منابع دیگری نیز قیر یارانه ای تامین کنیم و بسیاری از معابر شهری و روستایی را آسفالت نماییم.

شایان ذکر است ، به دلیل همزمانی روز خبرنگار با عاشورای حسینی همچنین آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه توسط فرماندار و تعدادی از اعضای شورای اداری شهرستان نایین در پایان این نشست خبری انجام شد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

گردهمایی فرمانداران استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان، معاونین استاندار و با بررسی محورهای مختلف اقدامات و برنامه های معاونت های مختلف استانداری در قالب ارائه برنامه توسط مدیران کل ستادی استانداری، سه شنبه ۲۸ فروردین ماه برگزار شد.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نایین دکتر محمد کریمی فرماندار این شهرستان بر اساس نوبت قبلی میزبان تعدادی از مردم شریف شهرستان نایین بود. در این دیدارها مراجعین به صورت رو در رو مسایل و مشکلات و درخواست های خود را مطرح و دستوراتی توسط فرماندار شهرستان نایین در این خصوص صادر گردید. لازم […]

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

جلسه شورای اجتماعی (گروه کاری سلامت و امنیت غذایی) شهرستان نایین به ریاست دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین روز دوشنبه در محل فرمانداری برگزار گردید. دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین در ابتدای این جلسه با تبریک عملیات غرور آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و شورای امنیت ملی تقدیر نمود. […]

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

جلسه ستاد هماهنگی روز جهانی قدس به ریاست فرماندار شهرستان نایین و با حضور سایر اعضای این ستاد در محل فرمانداری برگزار گردید. دکتر محمد کریمی در این جلسه عنوان نمود آمار شهدای غزه به بیش از ۳۲ هزار نفر رسیده و بعد از جنایت هولناک اخیر در غزه روز قدس امسال باید مسئله فلسطین […]

۱۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 5 =