فرماندار شهرستان نایین: وظیفه مسئولین در هفته دولت، تبیین دستاورد ها و خدمات ارزنده نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم است

کارگاه آموزشی تشریح آثار، ابعاد و تحقق جهاد تبیین صبح روز یک شنبه سی ام مرداد ماه ۱۴۰۱، به کلام دکتر فاضل، نویسنده، محقق و استاد دانشگاه با حضور اعضای شورای اداری شهرستان نایین در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد. محسن فیروزی فرماندار شهرستان نایین ضمن گرامی‌داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان […]

کارگاه آموزشی تشریح آثار، ابعاد و تحقق جهاد تبیین صبح روز یک شنبه سی ام مرداد ماه ۱۴۰۱، به کلام دکتر فاضل، نویسنده، محقق و استاد دانشگاه با حضور اعضای شورای اداری شهرستان نایین در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
محسن فیروزی فرماندار شهرستان نایین ضمن گرامی‌داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: زمانی که صحبت از تبیین می‌شود یعنی بیان حقایق و واقعیات در جنگ رسانه ای و در روزگاری که رسانه های دشمن با تمام قوا با ترویج نا امیدی و فساد در جامعه، درصدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
وی ادامه داد: آخرین تیر دشمن، دشمنی در جنگ شناختی، تبیینی و رسانه ای است که بدون شک یکی‌ از نیازهای امروزی جامعه، تبیین است.
فیروزی افزود: ما باید تمام تمرکز خود را در تبیین جامعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح کشور و بین الملل قرار دهیم زیرا در باب اهمیت موضوع می توان گفت که رسالت پیامبران ما نیز تبیین ارزش ها و حقایق به مردم بوده است.
فرماندار نایین وظیفه ی همکاران و مسئولان در هفته دولت را تبیین دستاورد ها و خدمات دولت مردمی سیزدهم عنوان کرد و گفت:در شرایط هفته دولت، وظیفه مسئولان، همکاران و روابط عمومی ها، تبیین دستاورد ها و بیان خدمات ارزنده و شایسته این دولت به مردم و جامعه است.
به گفته وی در بیان دستاورد ها و خدمات دولت به مردم در شهرستان نایین می‌توان از : واکسیناسیون عمومی کرونا در این دولت، عمران و آبادانی روستا ها و جذب اعتبارات با پیگیری های سرکار خانم آزاد نماینده مردم شریف شهرستان های نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی، جهاد آبرسانی، برق رسانی و تقویت برق، آسفالت معابر، مبلمان شهری و روستایی، خدمات به محرومین و کمک مومنانه، خدمات حوزه گازرسانی و خدمات اشتغال و کارآفرینی را نام برد.دکتر فاضل، نویسنده، محقق و استاد دانشگاه در این کارگاه اظهار کرد: بحث جهاد تبیین در کلام رهبری، چیستی، چرایی و چگونگی دارد که چگونگی، محور اصلی و پراهمیت این مبحث است.وی افزود: اینکه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در بین تمام موضوعات، بر جهاد تبیین اصرار و آن را محور اصلی قرار می دهند به معنای آن است که بحث جدید و پراهمیتی است. تبیین جهاد را تعریف می‌کند و در مقابل جنگ تحریف قرار دارد.
فاضل ادامه داد: اولویت کار برای جهاد تبیین، شناخت صحنه،چگونگی و هویت است که در همین موضوع، رهبری بیانیه گام دوم را صادر می‌کند و هدف را تمدن اسلامی قرار می‌دهد.وی خاطرنشان کرد: در جهاد تبیین اگر بخواهیم انقلابی باشیم باید مبانی ارزش انقلاب را بدانیم و بفهمیم. انقلاب یک نهضت،قیام،شورش و حزب نیست بلکه دگرگونی است که مبانی اسلامی را نیز در خود دارد. به همین دلیل وقتی رهبرانقلاب می‌گویند من انقلابی ام، دیپلمات نیستم یعنی من با ریشه و مبانی محکم و مستحکم صحبت می کنم.
به گفته وی در کلام رهبری و گام دوم انقلاب اسلامی، برای رسیدن به تمدن اسلامی باید از مراحلی گذر کنیم که از دو مرحله آن یعنی انقلاب اسلامی و نظام اسلامی عبور کردیم و باید دولت اسلامی تشکیل شود تا جامعه اسلامی که زمینه تمدن اسلامی است شکل گیرد تا راه رسیدن به قله هموار شود.فاضل در پایان در بحث چگونگی جهاد تبیین بیان داشت: در بحث چگونگی، هویت و ابزار و دشمن را باید شناخت. جهادتبیین تنها ابزارش رسانه و انتقال معناست و دست دشمن در ابزار ها باز است اما در تولید محتوا مشکل دارد زیرا ما برای تولید محتوا قرآن کریم و مفاهیم ارزشمند خودمان را داریم که دشمن در مقابله کردن با آن ناتوان است.وی افزود: به گفته دشمن، ما با شیعه دوازده امام در جنگ هستیم که با دو بال و یک زره، بالاتر از تیر های ما پرواز می‌کند. یک بال، بال سرخ شهادت و یک بال، بال سبز مهدویت است و زره آن ولایت فقیه است که نمی‌دانیم چطور عمل می‌کند اما می‌دانیم هر زمان که نقشه عملیاتی ترسیم می شود، با بیانیه و سخنرانی خود، تمام کارهای مارا بی اثر می‌کند.
در پایان محسن فیروزی ضمن تقدیر و تشکر از دکتر فاضل و مسئولان و حاضرین در جلسه، آنان را به سرلوحه قرار دادن رضایت مندی مردم و نظام سفارش کرد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نایین دکتر محمد کریمی فرماندار این شهرستان بر اساس نوبت قبلی میزبان تعدادی از مردم شریف شهرستان نایین بود. در این دیدارها مراجعین به صورت رو در رو مسایل و مشکلات و درخواست های خود را مطرح و دستوراتی توسط فرماندار شهرستان نایین در این خصوص صادر گردید. لازم […]

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیین تکریم و معارفه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نایین با حضور فرماندار شهرستان نایین، امام جمعه نایین، قائم مقام مدیرکل، معاون اشتغال و مدیر حراست کمیته امداد استان اصفهان برگزار و علیرضا حسین زاده به عنوان رئیس جدید کمیته امداد نایین معرفی و از زحمات محمد جواد شفیعی رئیس سابق تقدیر شد. […]

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان نایین با حضور دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین، سردار هاشمی فرد جانشین فرمانده انتظامی استان‌اصفهان، حجت الاسلام مطهرخو امام جمعه نایین ،اعضای شورای تامین و شورای اداری، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از معتمدین و مردم برگزار و سرهنگ احسان بدیعیان به عنوان فرمانده جدید انتظامی […]

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

گردهمایی فرمانداران استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان، معاونین استاندار و با بررسی محورهای مختلف اقدامات و برنامه های معاونت های مختلف استانداری در قالب ارائه برنامه توسط مدیران کل ستادی استانداری، سه شنبه ۲۸ فروردین ماه برگزار شد.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =