برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت دهه امامت و ولایت و هفته عفاف و حجاب

جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی شهرستان نایین با موضوع برنامه ریزی گرامیداشت دهه امامت و ولایت و  هفته عفاف و حجاب صبح روز سه شنبه ۱۴ تیر ماه با حضور مسئولین شهرستان نایین در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید. محسن فیروزی فرماندار شهرستان نایین در این جلسه عنوان نمود: علیرغم اینکه به دلیل […]

جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی شهرستان نایین با موضوع برنامه ریزی گرامیداشت دهه امامت و ولایت و  هفته عفاف و حجاب صبح روز سه شنبه ۱۴ تیر ماه با حضور مسئولین شهرستان نایین در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

محسن فیروزی فرماندار شهرستان نایین در این جلسه عنوان نمود: علیرغم اینکه به دلیل گرد و غبار توسط استانداری اصفهان ادارات شهرستان نایین تعطیل اعلام شده بود ولی به دلیل اهمیت موضوع جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت دهه امامت و ولایت و هفته عفاف و حجاب در موعد مقرر برگزار گردید.

فیروزی اظهار داشت دهه امامت و ولایت برای ما شیعیان از اهمیت خاصی برخوردار است و در این راستا باید به تبیین نقش امامت و ولایت در جامعه اسلامی پرداخته و با گرامیداشت این دهه به مقابله با جنگ نرم دشمن که ستون خیمه انقلاب که همان ولایت است را هدف قرار داده، بپردازیم.

فرماندار شهرستان نایین در ادامه با اشاره به نقش عفاف و حجاب در جامعه افزود:مسئله عفاف و حجاب نیز از جمله مسائلی است که با تهاجم فرهنگی دشمنان مواجه شده است. دشمنان ما در تلاشند تا فرهنگ غربی را در همه زمینه ها خصوصا در موضوع حجاب در جامعه اسلامی ترویج دهند و جامعه را به سمت بی عفتی و بی بند و باری سوق دهند تا بنیان خانواده را با آسیب جدی مواجه نمایند.

وی گفت نقش مسئولین و دستگاه های فرهنگی و خانواده ها در مقابله با توطئه‌های دشمنان بسیار حائز اهمیت است و در این راستا باید با استفاده از تمام ظرفیت ها و تبیین و تشریح فرهنگ عفاف و حجاب در تحکیم بنیان خانواده با اقدامات فرهنگی مناسب گام برداریم.

فیروزی در پایان بر اجرای برنامه های متنوع و نوآورانه و دارای محتوا با محوریت مردم در ایام دهه امامت و ولایت تاکید نمود.

برچسب ها :
مطالب مشابه

محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین و حجت الاسلام محمد مطهر خو امام جمعه نایین با مدیران و مسئولین ادارت و نهاد های شهرستان دیدار و سال نو و بهار قرآن را تبریک گفتند. در این دیدار که همراه با اقامه نماز ظهر و عصر در محل نمازخانه فرمانداری برگزار گردید محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به مناسبت روز جهانی هواشناسی دکتر محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین با حضور در محل اداره هواشناسی نایین ضمن بازدید از روند فعالیت این مجموعه به تبریک روز جهانی هواشناسی پرداخت و از زحمات رییس و پرسنل اداره هواشناسی نایین تقدیر نمود.

۵ فروردین ۱۴۰۳

  دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین و جباری بخشدار انارک به بررسی میدانی و بازدید از ایستگاه امنیت و سلامت نوروزی واقع در مجتمع خدماتی عروس کویر چوپانان پرداختند.

۵ فروردین ۱۴۰۳

دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین ، جباری بخشدار انارک، مهندس خیابانی شهردار ، اناری رئیس شورای اسلامی شهر از ایستگاه‌ امنیت و سلامت نوروزی شهدای شهر انارک در دومین روز بهار ۱۴۰۳ به منظور بررسی وضعیت محور های بخش انارک و تکریم دستگاه‌های انتظامی، امدادی و خدماتی بازدید نمودند.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + هفده =