شهرستان نایین میزبان نهمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان

استاندار اصفهان: بهره مندی عادلانه از منابع آب شرب و توزیع مدبرانه آن در فلات مرکزی ایران از اولویت های دولت مردمی سیزدهم است   در آغاز نهمین سفر شهرستانی دکتر مرتضوی استاندار اصفهان و هیات همراه به شهرستان نایین از پروژه های آبرسانی روستایی که با محوریت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در حال […]

استاندار اصفهان: بهره مندی عادلانه از منابع آب شرب و توزیع مدبرانه آن در فلات مرکزی ایران از اولویت های دولت مردمی سیزدهم است

  در آغاز نهمین سفر شهرستانی دکتر مرتضوی استاندار اصفهان و هیات همراه به شهرستان نایین از پروژه های آبرسانی روستایی که با محوریت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در حال تکمیل است، بازدید شد و در ادامه نشستی به ریاست  استاندار اصفهان و با حضور مسئولان ذی ربط و ناظران وزارت نیرو در خصوص روند تکمیل و تکامل جهاد آبرسانی در شهرستان نایین و سامان بخشی به دغدغه های جاری شهرستان برگزار گردید.

  نماینده عالی دولت در استان در این نشست با تصریح بر ضرورت رفع محرومیت از مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، بر اهمیت جایگاه جهاد آبرسانی در توسعه پایدار، عمران و آبادانی شهرستان و استان تاکید نمود و خاطر نشان کرد: موضوع بهره مندی عادلانه از منابع آب شرب و توزیع مدبرانه این مایه حیات در فلات مرکزی ایران از اولویت های دولت مردمی سیزدهم است.

شایان ذکر است، در بدو ورود استاندار و هیات همراه به شهرستان نایین، هیات حاضر از سوی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان، مسئولان اداری، اجرایی، قضائی، امنیتی، نظامی و انتظامی شهرستان و اقشار مردم مورد استقبال قرار گرفتند.

استاندار اصفهان: حمایت از رویکرد های فناورانه صنعتی با محوریت فعالیت های دانش بنیان از اولویت های بنیادین دولت مردمی سیزدهم است

دکتر مرتضوی استاندار اصفهان در ادامه سفر شهرستانی خود به شهرستان نایین از شهرک صنعتی نایین بازدید و با حضور میدانی در کارخانه های قطعه سازی آرافن و کاشی سالار نایین با مسئولان، دست اندرکاران و کارکنان شاغل در این مجموعه ها به گفتگو پرداخت و از دغدغه ها، مسائل و مشکلات جاری این صنایع آگاهی یافت.

  نماینده عالی دولت در استان اصفهان، در این بازدیدها ضمن احصا فرصت ها، قوت ها، توانمندی ها و ظرفیت های جاری صنایع شهرستان نایین مواردی را به مسئولان حاضر از جمله فرماندار شهرستان جهت طرح و تعقیب لازم در شورای اداری مشترک استان و شهرستان نایین اظهار و ابلاغ نمود.

  بازدید استاندار اصفهان و هیئت همراه از ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت

دکتر مرتضوی و هیات همراه در ادامه سفر شهرستانی خود به شهرستان نایین ضمن بازدید از ایستگاه سوق الجیشی ایست و بازرسی شهید شرافت نایین و با نیروهای حاضر در محل به گفتگو پرداخت.

  استاندار اصفهان، در بازدید از ایستگاه سوق الجیشی ایست و بازرسی شهید شرافت نایین با تقدیر از مجاهدت های نیروی انتظامی بر اهمیت گسترش راهبردهای موثر در خصوص تقویت منابع انسانی و بهره مندی از ادوات روزآمد مورد استفاده این نیرو تاکید و مواردی را جهت پیگیری به مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری اصفهان جهت پیگیری و پیجویی اعلام و ابلاغ نمود.

ادای احترام استاندار اصفهان به شهدای شهر های نایین و بافران

  استاندار اصفهان همگام با مسئولان شهرستان با حضور در گلزار شهدای بافران به مقام شامخ شهدا و امام شهدا (ره) ادای احترام نمودند.دکتر مرتضوی و هیات همراه در همچنین ادامه سفرشان به شهرستان نایین نیز با حضور در آستان امامزاده سلطان علی (ع) نایین به این امامزاده واجب التعظیم و شهدای مدفون در  گلزار شهدای نایین ادای احترام نمودند.

استاندار اصفهان: شهرستان نایین از جمله شهرستان های سرآمد با شاخص شگرف هم افزایی جمعی است

دکتر مرتضوی در ادامه سفر شهرستان خود به شهرستان نایین همگام با مسئولان شهرستانی به ترتیب از بلوار بافران – مزرعه امام، تصفیه خانه نایین، محله محمدیه و مدرسه محمدیه، کتابخانه نایین، باغ مصلی نایین، ابنیه تاریخی نایین، مسجد جامع نایین و … بازدید و با حاضران به گفتگو پرداخت.

نماینده دولت در استان اصفهان، در بازدید از محله محمدیه پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم و سکنه محلی بود و در راستای رفع مسائل و سامان دهی به موارد بر شمرده مولفه هایی را به مسئولان حاضر جهت تعقیب و اعلام نتیجه در شورای اداری مشترک استان و شهرستان ابلاغ و اعلام کرد.

  دکتر مرتضوی، ضمن تقدیر ازفعالیت های صورت گرفته در شهرستان نایین بر اولویت دولت مردمی سیزدهم در رفع پایدار و کامل چهره کریه فقر مطلق تاکید و خاطر نشان کرد: اهتمام مجدانه و غیرت مذهبی مردم شهرستان قابل تقدیر است. شهرستان نایین از جمله شهرستان های سرآمد با شاخص شگرف هم افزایی جمعی و حمیت وافر است و امیدواریم در این سفر بتوانیم تا حد امکان در راستای رفع مشکلات، دشواری ها و نارسایی ها در هم افزایی سازنده سایر مسئولان اتفاقات خیر و نافعی محقق شود.

استاندار اصفهان: جانبازان، نماد استقامت و صبر متعالیند

  دکتر مرتضوی استاندار اصفهان و هیات همراه در دیدار با جانباز علی اکبر بخشی، از ایثارگران و جانبازان ۵۰ درصد دفاع مقدس شهر نایین، ضمن تقدیر از مجاهدت های این چهره ایثارگر و خانواده صبور وی، خاطرات این عزیز را استماع و در ادامه از مسائل و مشکلات عمومی جانبازان و ایثارگران شهرستان نایین اگاهی جامع ترس کسب کردند و در ادامه موارد مورد درخواست جانباز علی اکبر بخشی را فی المجلس از طریق مسئولان ذی ربط استانی و ملی پیگیری و مواردی را جهت پیجویی به فرماندار شهرستان اعلام و ابلاغ کردند.

 

استاندار اصفهان:  در دولت مردمی سیزدهم نقش و جایگاه نخبگان از رفعت و تعالی خاصی برخوردار است

  استاندار اصفهان در ادامه سفر شهرستانی خود به شهرستان نایین در دیدار با نخبگان شهرستان ضمن تقدیر از فعالیت ها و توانمندی های نخبگان بر اهمیت نقش آفرینی ایشان بالاخص در محوریت با ایجاد انسجام همگانی، همگرایی جمعی و هم افزایی عمومی تصریح و تبیین موضوع کرد.

  نماینده عالی قوه مجریه در استان اصفهان، در سخنانی شاخصه های متعالی نظام اسلامی را افزایش نرخ شور و امید اجتماعی، فزونی بخشی به حمیت جمعی، فزاینده مسئولیت اجتماعی و اعتماد همگانی عنوان نمود و تصریح کرد: در دولت مردمی سیزدهم، جایگاه ممتاز جهاد تبیین، فعالیت جهادی و حضور میدانی، بهره مندی از ظرفیت های ممتاز مردمی و مبارزه قاطع با فساد از عمده شاخص  های بی بدیل و قابل توجه می باشد که ضرورت اهتمام در خصوص تحقق کارامد همه این مولفه ها یک تکلیف است.

  در ادامه حاضرین نیز پس از استماع سخنان دکتر مرتضوی – استاندار اصفهان – ضمن ارایه گزارش، به تبیین، توصیف و تحلیل نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

  اختصاص اعتبارات و مشوق های اقتصادی به منظور توسعه پایدار مناطق کم برخوردار از اولویت های اصلی دولت مردمی سیزدهم است

  دکتر مرتضوی استاندار اصفهان و هیات همراه در ادامه بازدید شهرستانی خود از شهرستان نایین ضمن برگزاری میز خدمت همراه معاونین استاندار و مدیران ستادی در فرمانداری شهرستان نایین، میزبان مردم خونگرم منطقه شد و ضمن پیگیری موضوعات جاری شهرستان به پاسخگوی چهره به چهره به مراجعین پرداخت.

  نماینده عالی دولت در استان اصفهان با تبیین ضرورت اهتمام مجدانه مسئولان به مناطق کم برخوردار بر اهمیت تسهیل در امور معیشتی، ممانعت از اطاله پاسخ به درخواست ها و شکایات مردمی، اقدام مجدانه در توسعه پایدار منطقه، ایجاد زمینه های مناسب و مستعد سرمایه گذاری پویا و اشتغال آفرینی پایا و … تصریح موکد نمود.

  در دیدار رودر رو دکترمرتضوی استاندار اصفهان، با اهالی شهرستان نایین عمده موضوعات مورد درخواست در چهارچوب نحوه ارائه دستگاه های خدمت رسان، بیمه، جهاد کشاورزی، صنعت معدن و تجارت، گردشگری، سرمایه گذاری، گسترش و نوسازی فضاهای آموزشی، بهداشت و درمان و … توسط متقاضیان طرح و از طریق مدیران حاضر پیگیری ها، رایزنی ها و تصمیم سازی های لازم، همسو با ضوابط حقوقی و قانونی محقق و عملیاتی گردید.

  شایان ذکر است در این برنامه افزون بر ۶۰ متقاضی در دیدار چهره به چهره با استاندار و هیات همراه به منظور ارائه درخواست های خود مشارکت داشتند.

 

شورای های مشترک اداری استان و شهرستان ها در راستای رفع مشکلات و سامان دهی به امور همگانی و دغدغه های عمومی تأثیر عمیقی برجای گذاشته است

  دکتر مرتضوی، استاندار اصفهان در شورای اداری مشترک استان اصفهان با شهرستان نایین، ضمن تشریح اهداف بنیادین سفرهای شهرستانی بر اهمیت حضور جهادی و میدانی مدیران و بازخوردهای موثر دیدارهای چهره به چهره ایشان با اقشار مختلف مردم تاکید موکد نمود و بر ضرورت پیگیری قاطعانه مصوبات این شورا تصریح مصرح کرد.

 رییس شورای اداری استان، همچنین با بیان اهمیت جهاد تبیین و تحقق شعار سال، تصریح کرد: امروز بیشتر از هر زمان دیگر انسجام همگانی، هم افزایی جمعی و همگرایی عمومی ضروری و راهگشاست، چراکه این رویکرد مستحسن دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیشتر از پیش سرافکنده، مغموم و منکوب می سازد.

شایان ذکر است در این جلسه با حضور مدیران استان و شهرستان مسایل و مشکلات در حوزه های مختلف بررسی و تصمیماتی اتخاذ گردید.

برچسب ها :
مطالب مشابه

محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین و حجت الاسلام محمد مطهر خو امام جمعه نایین با مدیران و مسئولین ادارت و نهاد های شهرستان دیدار و سال نو و بهار قرآن را تبریک گفتند. در این دیدار که همراه با اقامه نماز ظهر و عصر در محل نمازخانه فرمانداری برگزار گردید محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به مناسبت روز جهانی هواشناسی دکتر محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین با حضور در محل اداره هواشناسی نایین ضمن بازدید از روند فعالیت این مجموعه به تبریک روز جهانی هواشناسی پرداخت و از زحمات رییس و پرسنل اداره هواشناسی نایین تقدیر نمود.

۵ فروردین ۱۴۰۳

  دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین و جباری بخشدار انارک به بررسی میدانی و بازدید از ایستگاه امنیت و سلامت نوروزی واقع در مجتمع خدماتی عروس کویر چوپانان پرداختند.

۵ فروردین ۱۴۰۳

دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین ، جباری بخشدار انارک، مهندس خیابانی شهردار ، اناری رئیس شورای اسلامی شهر از ایستگاه‌ امنیت و سلامت نوروزی شهدای شهر انارک در دومین روز بهار ۱۴۰۳ به منظور بررسی وضعیت محور های بخش انارک و تکریم دستگاه‌های انتظامی، امدادی و خدماتی بازدید نمودند.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 12 =