فرماندار شهرستان نایین در مراسم تکریم و معارفه رییس دانشگاه پیام نور نایین بر افزایش رشته های تحصیلی این دانشگاه تاکید نمود 

مراسم تکریم و معارفه رییس دانشگاه پیام نورمرکز نایین با حضور فیروزی فرماندار شهرستان نایین، دکتر مختاری رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان، و هیئت همراه و اساتید و پرسنل اداری دانشگاه پیام نور برگزار گردید. در این مراسم از زحمات آقای دکتر کوه کن رییس سابق دانشگاه پیام نور مرکز نایین تقدیر و سرکار […]

مراسم تکریم و معارفه رییس دانشگاه پیام نورمرکز نایین با حضور فیروزی فرماندار شهرستان نایین، دکتر مختاری رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان، و هیئت همراه و اساتید و پرسنل اداری دانشگاه پیام نور برگزار گردید.

در این مراسم از زحمات آقای دکتر کوه کن رییس سابق دانشگاه پیام نور مرکز نایین تقدیر و سرکار خانم دکتر قریشی به عنوان رییس جدید دانشگاه پیام نور مرکز نایین معرفی گردید.

فیروزی فرماندار نایین در این مراسم ضمن تقدیر از رییس و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز نایین جهت کمک به رشد و پویایی علمی دانشجویان نایینی و نیز برگزاری چندین دوره کنکور سراسری، اولویت فعلی ریاست جدید مرکز را برگزاری هر چه باشکوه تر این رویداد ملی دانست.

وی بر افزایش رشته های دانشگاه پیام نور برای جذب تعداد دانشجویان بیشتر با توجه به امکانات و ظرفیت این دانشگاه تاکید نمود.

فیروزی همچنین ضمن تقدیر از خدمات آقای دکتر کوه کن رییس سابق دانشگاه، برای سرکار خانم دکتر قریشی آرزوی موفقیت نمود.

در ادامه دکتر مختاری رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان از تلاش‌ها ‌و زحمات آقای دکتر کوه کن و کارکنان مرکز در پیشبرد اهداف دانشگاه تشکر و قدردانی نمود. وی رویکرد جدید دانشگاه را مبتنی بر شعارهای دولت جدید دانسته و خواستار همکاری متقابل مسئولین شهرستان و دانشگاه جهت پیشرفت بیشتر پیام نور مرکز نایین شد.

دکتر مختاری ابراز امیدواری کرد با همکاری اعضای علمی و کارکنان مرکز ضمن ایجاد رشته های کارشناسی ارشد و رشته های جدید کارشناسی، در آینده نزدیک شاهد رونق بیش از پیش دانشگاه پیام نور نایین باشیم.

دکتر کوه کن رییس سابق دانشگاه پیام نور نایین نیز در بخشی از این مراسم ضمن خیر مقدم به حضار به تشریح اقدامات خود در طی حدود هفت سال تصدی ریاست مرکز نایین نمود. وی ضمن ابرازخرسندی و اعلام رضایت از کارکنان مرکز نایین در دوران تصدی خود با تبریک به خانم دکتر قریشی برای ایشان آرزوی موفقیت در پست ریاست مرکز را نمود.

خانم دکتر قریشی رییس جدید دانشگاه پیام نور مرکز نایین با ذکر این نکته که قبول مسئولیت در این شرایط بدون همکاری کارکنان و اساتید مرکز کاری بسیار سخت و ناشدنی است، همکاری همه کارکنان و اعضای علمی را خواستار شد.

در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و تندیس یادبود از زحمات آقای دکتر کوه کن تشکر و قدردانی بعمل آمد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر و با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان نایین عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای مزرعه امام صورت پذیرفت.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نایین، فرماندار شهرستان نایین در نشستی صمیمی با مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان و هیئت همراه دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار که با هدف بررسی مشکلات پروژه کتابخانه عمومی نایین برگزار شد، دکتر کریمی فرماندار شهرستان ابراز امیدواری کرد با توجه به تلاشهای مسئولین شهرستان و […]

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نایین دکتر محمد کریمی فرماندار این شهرستان بر اساس نوبت قبلی میزبان تعدادی از مردم شریف شهرستان نایین بود. در این دیدارها مراجعین به صورت رو در رو مسایل و مشکلات و درخواست های خود را مطرح و دستوراتی توسط فرماندار شهرستان نایین در این خصوص صادر گردید. لازم […]

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیین تکریم و معارفه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نایین با حضور فرماندار شهرستان نایین، امام جمعه نایین، قائم مقام مدیرکل، معاون اشتغال و مدیر حراست کمیته امداد استان اصفهان برگزار و علیرضا حسین زاده به عنوان رئیس جدید کمیته امداد نایین معرفی و از زحمات محمد جواد شفیعی رئیس سابق تقدیر شد. […]

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + هفت =