فرماندار شهرستان نایین :اصناف و بازاریان همواره نظام، انقلاب و دولت را یاری نموده اند

به مناسبت روز ملی اصناف و به اهتمام رییس اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان نشست صمیمانه ای با حضور فرماندار شهرستان،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ،مسئول دفتر نماینده مردم در شهرستان، رئیس پلیس اطلاعات وامنیت،رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان،بسیج اصناف،رؤسای اتحادیه های صنفی و پیشکسوتان این عرصه برگزار گردید. فرماندار شهرستان نایین در این نشست ضمن تبریک […]

به مناسبت روز ملی اصناف و به اهتمام رییس اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان نشست صمیمانه ای با حضور فرماندار شهرستان،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ،مسئول دفتر نماینده مردم در شهرستان، رئیس پلیس اطلاعات وامنیت،رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان،بسیج اصناف،رؤسای اتحادیه های صنفی و پیشکسوتان این عرصه برگزار گردید.

فرماندار شهرستان نایین در این نشست ضمن تبریک روز ملی اصناف و شهدای اصناف و تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان گفت:از اینکه در روز اصناف در خدمت شما بازاریان و اصناف می باشم بسیار خوشحالم.

فیروزی ضمن تقدیر از رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان که در روز ملی اصناف این جلسه را ترتیب داده اند اظهار داشت: بنده به نوبه خودم این روز را به شما عزیزان، پیشکسوتان و بزرگان، کسبه و بازاریان تبریک میگویم. نقش اصناف بر کسی پوشیده نیست و در دوران جنگ تحمیلی نقش بسیار مهمی بود و بارها مقام معظم رهبری از این قشر در دوران جنگ تحمیلی تمجید نموده اند‌.

وی تصریح کرد: تاریخ اصناف در جمهوری اسلامی ایران یک تاریخ بسیار والا دارد. شهید امانی شهید اصناف جز یاران واقعی حضرت امام خمینی (ره) بوده و این نشان دهنده آن است که اصناف همیشه یار دیرین انقلاب بوده اند. تاریخی که همه مردم به نیکی از آن یاد می کنند و اگر به جلو برویم در جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه‌ای که به نظام وارد شده است باز نقش اصناف را بررسی کنیم، می بینیم که بی بدیل ترین جایگاه را اصناف و بازاریان داشتند که به کمک دولت و نظام آمدند. اخیرا نیز در طرح توزیع عادلانه یارانه ها که با شهامت خاص ریاست محترم جمهور در کشور آغاز شد اصناف بار دیگر در اجرای این طرح مهم خود را نشان دادند و به کمک دولت و نظام آمدند.

فیروزی در پایان اظهار داشت :جا دارد تشکر کنم از همه دستگاه‌هایی که به نوعی کمک حال اصناف هستند خصوصا بسیج اصناف که در حوزه اقلام کالاهای اساسی و تنظیم بازار نقش بسزایی داشتند و دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیز ضمن تبریک روز ملی اصناف و گرامیداشت یاد و خاطره شش شهید اصناف شهرستان نایین گفت : اگر مشارکت و مردم‌داری اصناف نباشد در خیلی از موضوعات ، دچار بحران می شویم و پیرو نظر امام(ره) شاکله انسجام مردمی و رشد، وحدت و مشارکت مردم اصناف هستند.

وی افزود : با توجه به اینکه امسال را حضرت آقا مزین کردند به نام تولید،دانش بنیان و اشتغال آفرین،اصناف نیز محور توسعه و تحقق این شعار نیز هستند به طوری که نیازمند این هستیم در بخش تولید با به روز کردن دانش در این حوزه به سمت دانش بنیان کردن تولید گام برداریم که این مهم بحمدلله در جای جای کشور به خوبی در حال رشد و تحقق است نمونه اش هم شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان که جا دارد اصناف تولیدی و واحدهای صنعتی نیز بازدیدی از این مجموعه ها جهت تحول آفرینی در حوزه های خود داشته باشند.

سرهنگ الیاسی در پایان خاطر نشان کرد بسیج با تمام ظرفیت و پتانسیل در خدمت اصناف و بازاریان محترم خواهد بود.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت نیز با تبریک روز اصناف از اصناف و بازاریان شهرستان نایین بعنوان کاسبان مشتری مدار،منصف و قانونمند یاد کرد.

در پایان رئیس اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان نایین ضمن تشکر و قدردانی از بازاریان واصناف شهرستان نایین گفت: بدوا از فرماندار شهرستان به جهت وقتی که بابت برگزاری این مراسم در اختیار اداره صمت قرار دادند سپاسگزارم وتشکر ویژه دارم از مدعوین بزرگوار که قبول زحمت نمودند و شرف حضور دارند .

کوهی با اشاره به تبریک روز ملی اصناف اضافه کرد: اولین روز تیر ماه بنام روز ملی اصناف نامگذاری شده است .نامگذاری این روز ، گویای اهمیت جایگاه ویژه و دیدگاه خاص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به این قشر بزرگ از جامعه مدنی می باشد .

وی افزود:جامعه صنفی کشور با در دست داشتن یک پنجم از تولید ناخالص ملی و بیش از نود درصد شبکه توزیع و هزاران واحد کوچک و بزرگ بی شک در خط مقدم عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی حضور پر رنگ و شایان توجهی دارند که نمونه بارز آن میتوان در زمان شیوع مریضی کرونا همراهی اصناف کشور را می توان نام برد.

رئیس اداره صمت شهرستان نایین اذعان کرد: مایه بسی مباهات است که در این مراسم از تعدادی پیشکسوت و فعال بخش اصناف و نیز روسای محترم اتحادیه های صنفی تجلیل به عمل می آید.

در پایان نیز از تعدادی واحدهای صنفی با اهدای  گل و لوح تقدیر مراتب سپاس و قدردانی به نمایندگی از جامعه بزرگ صنفی به عمل آمد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

گردهمایی فرمانداران استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان، معاونین استاندار و با بررسی محورهای مختلف اقدامات و برنامه های معاونت های مختلف استانداری در قالب ارائه برنامه توسط مدیران کل ستادی استانداری، سه شنبه ۲۸ فروردین ماه برگزار شد.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نایین دکتر محمد کریمی فرماندار این شهرستان بر اساس نوبت قبلی میزبان تعدادی از مردم شریف شهرستان نایین بود. در این دیدارها مراجعین به صورت رو در رو مسایل و مشکلات و درخواست های خود را مطرح و دستوراتی توسط فرماندار شهرستان نایین در این خصوص صادر گردید. لازم […]

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

جلسه شورای اجتماعی (گروه کاری سلامت و امنیت غذایی) شهرستان نایین به ریاست دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین روز دوشنبه در محل فرمانداری برگزار گردید. دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین در ابتدای این جلسه با تبریک عملیات غرور آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و شورای امنیت ملی تقدیر نمود. […]

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

جلسه ستاد هماهنگی روز جهانی قدس به ریاست فرماندار شهرستان نایین و با حضور سایر اعضای این ستاد در محل فرمانداری برگزار گردید. دکتر محمد کریمی در این جلسه عنوان نمود آمار شهدای غزه به بیش از ۳۲ هزار نفر رسیده و بعد از جنایت هولناک اخیر در غزه روز قدس امسال باید مسئله فلسطین […]

۱۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − ده =