مسئول جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نایین معرفی شد

    با حضور فرماندار شهرستان، امام جمعه نایین، مدیرکل سازمان تبلیغات استان اصفهان و جمعی از مسئولین، ائمه جماعات، روحانیت و امنای هیئت های مذهبی و مساجد شهرستان، حجت الاسلام مهدی ربیعی به عنوان مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نایین معرفی گردید. محسن فیروزی فرماندار شهرستان نایین در این جلسه عنوان نمود: سازمان تبلیغات […]

 

 

با حضور فرماندار شهرستان، امام جمعه نایین، مدیرکل سازمان تبلیغات استان اصفهان و جمعی از مسئولین، ائمه جماعات، روحانیت و امنای هیئت های مذهبی و مساجد شهرستان، حجت الاسلام مهدی ربیعی به عنوان مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نایین معرفی گردید.

محسن فیروزی فرماندار شهرستان نایین در این جلسه عنوان نمود: سازمان تبلیغات با هدف ترویج آرمان های اسلام ناب محمدی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه فرهنگ و ایجاد باورهای دینی با فرمان امام رحمت الله در سال ۱۳۵۸ تشکیل شد که از جمله اهداف آن اعتلای فرهنگ اسلامی، ترویج شاخصه های اعتقادی و مذهبی، دفاع از ارزش‌های انقلاب و شناخت توطئه های دشمنان، گسترش وحدت با استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه، مساجد، روحانیون ،پایگاه های بسیج  و هیئت امنای حسینیه ها می باشد.

محسن فیروزی در ادامه افزود: از جمله وظایف آقای ربیعی این است که در شرایط سختی که با آن مواجه هستیم در خصوص وحدت در میان اقشار مختلف مردم بیشترین تلاش خود را به کار گیرد و همانگونه که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) فرموده اند:« عرصه فرهنگ، عرصه جهاد است. لذا مدیران در عرصه فرهنگی باید حق جهاد را به جا بیاورند » باید با همکاری و همراهی با امام جمعه محترم، نماینده محترم، فرمانداری،اعضای شورای تامین ،روسای ادارات و ارگان ها و با استفاده از ظرفیت همه اقشار در راستای رسالت اداره تبلیغات اسلامی که همانا ترویج و تبلیغ ارزش‌های اسلامی و دینی و در نهایت تقویت نظام اسلامی است تلاش نماید.

 حجت الاسلام والمسلمین سجادی امام جمعه نایین نیز در ابتدای این جلسه عنوان نمود :باید در امورمختلف، دین و عقیده و ایمان را سرلوحه کار قرار دهیم و به درستی تبلیغ دین را انجام دهیم. در این راستا اداره تبلیغات اسلامی باید با استفاده از کلیه ظرفیت ها در انجام وظایف قانونی خود گام بردارد.

 حجت الاسلام و المسلمین فوقی مدیرکل سازمان تبلیغات استان اصفهان نیز در قسمتی از این جلسه عنوان نمود: رویکرد ما باید برای جوانان جذاب و فعال باشد. باید کارکرد دین را به جوانان عرضه نماییم و روش ارتباط با جوانان را بدانیم.

 وی افزود برنامه اصلی سازمان تبلیغات اسلامی این است که با رویکرد جدید و با روش صحیح به ارتباط برقرار کردن با مردم خصوصاً جوانان بپردازد و در مقابل هجمه های دشمن علیه اسلام و انقلاب و روحانیت با برنامه عمل نمایند.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین و حجت الاسلام محمد مطهر خو امام جمعه نایین با مدیران و مسئولین ادارت و نهاد های شهرستان دیدار و سال نو و بهار قرآن را تبریک گفتند. در این دیدار که همراه با اقامه نماز ظهر و عصر در محل نمازخانه فرمانداری برگزار گردید محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به مناسبت روز جهانی هواشناسی دکتر محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین با حضور در محل اداره هواشناسی نایین ضمن بازدید از روند فعالیت این مجموعه به تبریک روز جهانی هواشناسی پرداخت و از زحمات رییس و پرسنل اداره هواشناسی نایین تقدیر نمود.

۵ فروردین ۱۴۰۳

  دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین و جباری بخشدار انارک به بررسی میدانی و بازدید از ایستگاه امنیت و سلامت نوروزی واقع در مجتمع خدماتی عروس کویر چوپانان پرداختند.

۵ فروردین ۱۴۰۳

دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین ، جباری بخشدار انارک، مهندس خیابانی شهردار ، اناری رئیس شورای اسلامی شهر از ایستگاه‌ امنیت و سلامت نوروزی شهدای شهر انارک در دومین روز بهار ۱۴۰۳ به منظور بررسی وضعیت محور های بخش انارک و تکریم دستگاه‌های انتظامی، امدادی و خدماتی بازدید نمودند.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + هفده =