نشست صمیمی و هم اندیشی اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی با فرماندار شهرستان نایین

  جلسه هم اندیشی و نشست صمیمی با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی با حضور فرماندار شهرستان نایین امام جمعه نایین ،رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نایین و پلیس فتای نایین در محل فرمانداری همراه با ضیافت افطاری برگزار گردید. فرماندار شهرستان نایین در این جلسه عنوان نمود هدف از برگزاری این نشست […]

 

جلسه هم اندیشی و نشست صمیمی با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی با حضور فرماندار شهرستان نایین امام جمعه نایین ،رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نایین و پلیس فتای نایین در محل فرمانداری همراه با ضیافت افطاری برگزار گردید.

فرماندار شهرستان نایین در این جلسه عنوان نمود هدف از برگزاری این نشست ایجاد باب جدیدی جهت خدمت به مردم می باشد. همواره اختلاف‌نظرها وجود داشته و باید وجود داشته باشد چرا که اختلاف نظر باعث پیشرفت و استفاده از نظرات مختلف در امور می شود اما در این راستا باید هم مسئولین و هم اصحاب رسانه و فعالین مجازی ظرفیت خود را بالا برده و به گونه‌ای عمل نکنند که خدای ناکرده این اختلافات موجب دشمنی گردیده و آب به آسیاب دشمن و معاندین و ضد انقلاب ریخته شود.

فیروزی ادامه داد: ما طرفدار شفافیت هستیم و از مطالبه‌گری حمایت می‌کنیم اما خطوط قرمز ما ایجاد یأس و ناامیدی، توهین و تهمت به مسئولین و مردم، وارونه جلوه دادن واقعیات، سیاسی بازی و تحریک افکار عمومی بر اساس موارد غیر واقعی است و جایی که فردی اینگونه عمل کند قطعاً آب به آسیاب دشمن ریخته است.

وی گفت: در راستای اجرای منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در خصوص جهاد تبیین نیز رسانه ها وظیفه خطیری را برعهده دارند چراکه در جهان امروز که معاندین و استکبار جهانی با بمباران خبری سعی در وارونه جلوه دادن واقعیات و خدمات نظام اسلامی دارند باید اصحاب رسانه به بیان واقعیات پرداخته و خدمات ۴۳ ساله این نظام مقدس را برای مردم تشریح و تبیین نمایند و در مقابل این افراد ایستادگی نمایند. همانگونه که مقام معظم رهبری نیز تاکید نموده اند هرکس مردم را به نظام بدبین نماید با منافقین هیچ فرقی ندارد و یک خبرنگار باید در این خصوص احساس وظیفه نموده و خدای نکرده به گونه‌ای عمل نکند که دشمنان از این موارد سوء استفاده نمایند.

فیروزی اظهار داشت: یک خبرنگار واقعی و دلسوز باید ضمن بیان انتقادات سازنده و به دور از تهمت و افترا، نیمه پر لیوان را نیز ببیند و فقط به دنبال نقاط ضعف نباشد. اینکه هم اکنون به فضای انتخاباتی پرداخته شود کار مناسبی نیست و هنوز پرداختن به فضای انتخابات بسیار زود است در این راستا نباید خدمات دولت انقلابی و مجلس انقلابی را نادیده گرفت .لازم به ذکر است با پیگیری‌های سرکار خانم آزاد نماینده محترم مردم شریف شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه محترم در صدد پیگیری تکمیل پروژه های نیمه تمام و انجام و اجرای پروژه های جدید در سطح شهرستان با همراهی ارگانهای دولتی و نهادهای انقلابی هستیم که با اتحاد و همدلی در میان مسئولین و مردم و اصحاب رسانه می‌توانیم در این زمینه گام های مثبتی برداریم.

وی گفت: فضای مجازی بسیار مهم است و همان گونه که آسیب های زیادی دارد از محاسنی نیز برخوردار است به گونه ای که به عنوان یک ناظر بر عملکرد مسئولین نظارت دارد و این باعث می‌شود افراد با احتیاط بیشتر و دقت بیشتر در مسئولیت خود عمل کنند.

فرماندار شهرستان نایین همچنین بر فعالیت بیشتر روابط عمومی ها و ارتباط بیشتر با اصحاب رسانه در راستای ارایه عملکرد و گزارش‌های واقعی اقدامات انجام شده توسط کلیه دستگاه ها و ادارات و ارگانها در راستای ایجاد امید در دل مردم و پرداختن به جهاد تبیین تاکید نمود.

محسن فیروزی در پایان با تأکید مجدد بر ایجاد فضایی مملو از اتحاد و همدلی در میان اصحاب رسانه گفت: شما خبرنگاران و فعالان فضای مجازی نیز باید با همدیگر متحد و همدل باشید و ضمن حفظ رقابت ها با یکدیگر به رقابت سالم بپردازید. یکی از مهمترین رسالت‌های شما عزیزان معرفی شهرستان نایین در عرصه های مختلف فرهنگی، تاریخی، گردشگری، مذهبی و صنایع‌دستی و ظرفیت های اقتصادی شهرستان به جهانیان است که در این راستا می توانید نقش موثری در پیشرفت و توسعه این شهرستان داشته باشید.

برچسب ها :
مطالب مشابه

به مناسبت روز جهانی هواشناسی دکتر محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین با حضور در محل اداره هواشناسی نایین ضمن بازدید از روند فعالیت این مجموعه به تبریک روز جهانی هواشناسی پرداخت و از زحمات رییس و پرسنل اداره هواشناسی نایین تقدیر نمود.

۵ فروردین ۱۴۰۳

  دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین و جباری بخشدار انارک به بررسی میدانی و بازدید از ایستگاه امنیت و سلامت نوروزی واقع در مجتمع خدماتی عروس کویر چوپانان پرداختند.

۵ فروردین ۱۴۰۳

دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین ، جباری بخشدار انارک، مهندس خیابانی شهردار ، اناری رئیس شورای اسلامی شهر از ایستگاه‌ امنیت و سلامت نوروزی شهدای شهر انارک در دومین روز بهار ۱۴۰۳ به منظور بررسی وضعیت محور های بخش انارک و تکریم دستگاه‌های انتظامی، امدادی و خدماتی بازدید نمودند.

۵ فروردین ۱۴۰۳

به مناسبت عید نوروز دکتر محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین با همراهی حمید پور رییس اداره بهزیستی نایین از مرکز خانه کودک و نوجوان آیت اله نایینی و مرکز دخترانه رویای سبز یگانه بازدید وبا دختران وپسران مرکز دیدار عیدانه داشتند.

۲ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + نوزده =