آیین تکریم و معارفه بخشدار انارک برگزار شد

 با حضور محسن فیروزی فرماندار شهرستان نایین، رئیس اداره اطلاعات این شهرستان، ائمه جماعت شهر انارک و روستای چوپانان، شهردار انارک، اعضای شورای اسلامی شهر انارک دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای چوپانان و تعدادی از مسئولین و اهالی این شهر و کارشناسان فرمانداری نایین، محمد علی پیله ور به عنوان بخشدار انارک معرفی و […]

 با حضور محسن فیروزی فرماندار شهرستان نایین، رئیس اداره اطلاعات این شهرستان، ائمه جماعت شهر انارک و روستای چوپانان، شهردار انارک، اعضای شورای اسلامی شهر انارک دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای چوپانان و تعدادی از مسئولین و اهالی این شهر و کارشناسان فرمانداری نایین، محمد علی پیله ور به عنوان بخشدار انارک معرفی و از خدمات و زحمات محمد سلمان تقدیر گردید.

فرماندار شهرستان نایین در آیین تکریم و معارفه بخشدار انارک عنوان نمود: ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام ، انتصاب و معارفه آقای پیله‌ور که در چنین روزی برگزار می گردد را به فال نیک گرفته و امیدواریم ایشان به تأسی از امام حسن مجتبی علیه السلام و ائمه اطهار خدمتگزار خوبی برای مردم انارک باشد.

 وی اظهار داشت: ما در دورانی مسئولیت را پذیرفته‌ایم که افتخارمان این است با روحیه جهادی و انقلابی به مردم خدمت کنیم و در دولت سید محرومان، سید انقلابی و دلسوز حضرت آیت الله رئیسی سکان امور را به دست گرفته‌ایم  که انشاا… خداوند کلیه خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در خدمت رسانی به مردم توفیق عنایت فرماید .

فرماندار شهرستان نایین خاطرنشان کرد: خدمت در کویر خدمت بزرگی است چرا که هر چراغی که در کویر روشن بماند خدمت به امنیت کشور می باشد همچنین خدمت در بخش انارک به عنوان قسمتی از مسیر طریق الرضا که میزبان زائرین امام رضا علیه السلام نیز می باشد خدمتی مضاعف محسوب می شود .

وی ادامه داد:بخش انارک دارای ویژگی های خاصی می باشد از جمله یکی از مهمترین ویژگی های این بخش وجود روستای بسیار زیبا و خشتی چوپانان که به عنوان منظم ترین روستای خشتی جهان شناخته می‌شود که این وظیفه بخشدار است که به صورت ویژه به امور این روستا رسیدگی نماید . وحدت و یکپارچگی مردم انارک و نقش پررنگ خیرین محترم در این بخش مثال‌زدنی است. این بخش به موزه معدنی ایران معروف است و باید با استفاده از این ویژگی ها و ظرفیت ها علاوه بر ایجاد اشتغال و جلوگیری از مهاجرت ضمن ارتقاء امنیت کویر در راستای توسعه گردشگری با کمک انارکی های محترم گام برداریم. در حال حاضر صنعت توریسم یکی از پردرآمدترین و پاک‌ترین صنعت ها است که با وجود ظرفیت هایی که در بخش انارک وجود دارد باید نسبت به معرفی این بخش و پتانسیل ها و ظرفیت های گردشگری و تاریخی آن بتوانیم در رونق این صنعت بیش از پیش کوشش نماییم.

 فیروزی در پایان گفت: چند توصیه به بخشدار محترم دارم ، ارتباط با نماینده محترم و مسئولین شهرستان و استان برای پیگیری مشکلات بخش ، ارتباط با مردم، متنفذین و خیرین بخش انارک ،تسهیل در امور مردم و پیگیری تسهیل در صدور مجوزهای مورد نیاز در ابعاد مختلف برای توسعه این بخش.

 شایان ذکر است محمد علی پیله ور بخشدار جدید انارک نیز در قسمتی از این جلسه عنوان نمود :اینجانب حدود ۶ سال سابقه فعالیت در بخشداری انارک را در کارنامه دارم و همچنین با توجه به سابقه فعالیت ۱۳ ساله در اداره فنی و امور عمرانی فرمانداری از ظرفیت ها و پتانسیل ها و مشکلات این بخش شناخت کافی دارم و امیدوارم بتوانم با همراهی و همدلی مردم و مسئولین در دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی گام های مثبت و خوبی در راستای توسعه و تحول این بخش بردارم .همچنین محمد سلمان بخشدار سابق بخش انارک نیز در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین شهرستان و مردم بخش انارک برای آقای پیله‌ور آرزوی توفیق نمود.

برچسب ها :
مطالب مشابه

گردهمایی فرمانداران استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان، معاونین استاندار و با بررسی محورهای مختلف اقدامات و برنامه های معاونت های مختلف استانداری در قالب ارائه برنامه توسط مدیران کل ستادی استانداری، سه شنبه ۲۸ فروردین ماه برگزار شد.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نایین دکتر محمد کریمی فرماندار این شهرستان بر اساس نوبت قبلی میزبان تعدادی از مردم شریف شهرستان نایین بود. در این دیدارها مراجعین به صورت رو در رو مسایل و مشکلات و درخواست های خود را مطرح و دستوراتی توسط فرماندار شهرستان نایین در این خصوص صادر گردید. لازم […]

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

جلسه شورای اجتماعی (گروه کاری سلامت و امنیت غذایی) شهرستان نایین به ریاست دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین روز دوشنبه در محل فرمانداری برگزار گردید. دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین در ابتدای این جلسه با تبریک عملیات غرور آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و شورای امنیت ملی تقدیر نمود. […]

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

جلسه ستاد هماهنگی روز جهانی قدس به ریاست فرماندار شهرستان نایین و با حضور سایر اعضای این ستاد در محل فرمانداری برگزار گردید. دکتر محمد کریمی در این جلسه عنوان نمود آمار شهدای غزه به بیش از ۳۲ هزار نفر رسیده و بعد از جنایت هولناک اخیر در غزه روز قدس امسال باید مسئله فلسطین […]

۱۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 18 =