برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان نایین در سال جدید

جلسه شورای اداری شهرستان نایین با حضور حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا سجادی امام جمعه نایین، سرکار خانم دکتر آزاد نماینده مردم شریف شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی، محسن فیروزی فرماندار شهرستان نایین، اعضای شورای تامین و اعضای شورای اداری این شهرستان برگزار گردید. حجت الاسلام و […]

جلسه شورای اداری شهرستان نایین با حضور حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا سجادی امام جمعه نایین، سرکار خانم دکتر آزاد نماینده مردم شریف شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی، محسن فیروزی فرماندار شهرستان نایین، اعضای شورای تامین و اعضای شورای اداری این شهرستان برگزار گردید.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا سجادی امام جمعه شهر نایین در ابتدای این جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان عنوان نمود: بنده در طول ۷ سال گذشته بسیاری از موارد را مطرح کردم که در خصوص اکثر آنها هیچ گونه اقدامی صورت نگرفته است. در خصوص بحث توسعه امامزاده، موضوع زمین و مسکن در شهرستان ، تعریض معابر اطراف امامزاده و بسیاری موارد دیگر باید عزم جدی وحود داشته باشد.  امام جمعه نایین افزود: چرا در شهرستان نایین با وجود این حجم از زمین ما باید مشکل مسکن و گرانی مسکن داشته باشیم همچنین نباید اینگونه جلسات فرمایشی باشد جلساتی که توسط ادارات مختلف گرفته می‌شود باید حتما خروجی داشته باشد و منتج به نتیجه شود.

سرکار خانم آزاد نماینده مردم شریف شهرستان های نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی نیز در بخشی از این جلسه عنوان نمود: خوشحالم که در آغاز قرن پانزدهم در گام دوم انقلاب در جمع شما مسئولین عزیز حضور داریم. چند ماه از آغاز به کار دولت محترم سیزدهم می‌گذارد و اولین جلسه شورای اداری شهرستان نایین با حضور فرماندار جدید به عنوان نماینده دولت مردمی آیت الله رئیسی در این شهرستان برگزار می گردد. بنده دغدغه های امام جمعه محترم را قبول دارم ما باید در گام دوم انقلاب از این فرصت استثنایی استفاده کنیم و در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به عنوان« تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین» مطرح شده تمام تلاش خود را در خدمت به مردم به کار بگیریم.

 آزاد ادامه داد: قطعاً در طول ۴۳ سالی که از نظام مقدس جمهوری اسلامی گذشته خدمات خوب و کارهای بزرگی در کشور و همچنین در شهرستان نایین انجام شده اما شهر میرزای نایینی با قدمت چند هزار ساله آنگونه که باید توسعه نیافته است و این جا مشکل نظام و انقلاب نیست بلکه باید به خودمان برگردیم و ببینیم در راستای توسعه این شهرستان چه مسائلی مانع ایجاد کرده است.

نماینده مردم شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار داشت: در این دو سال هر جایی که پیگیری کردیم و تلاش کردیم علی رغم کمبود بودجه ها به نتیجه رسیدیم. ما نباید به عقب برگردیم بلکه در شرایطی که دولت مردمی ،مجلس انقلابی و قوه قضاییه و کلیه ارکان نظام با دغدغه خدمت به مردم و حفظ آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال تلاش هستند باید با اتحاد و وحدت و همدلی در توسعه شهرستان نایین کوشا باشیم.

الهام آزاد خاطرنشان کرد: اگر به کلید واژه هایی همچون امید، جوانان، تغییر و تحول، همت و تلاش ،اقتصاد مقاومتی و گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برای ما ترسیم شده در کنار هم قرار دهیم و به آنها عمل کنیم قطعا پیشرفت حاصل خواهد شد.

وی در قسمت دیگری از سخنان خود افزود: مدیران و مسئولین اجرایی نباید منتظر باشند که بودجه بیاید بلکه باید پیگیر باشند و مطالبه‌گر باشند و تمام توان خود را برای خدمت مردم و نظام و تحول در شهرستان به کار گیرند و از مشاورین مجرب و دلسوز استفاده نمایند.

رئیس کمیته حقوقی اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در طول ۲۲ ماهی که از خدمتگزاری بنده به عنوان نماینده مردم شریف شهرستان های نایین و خور و بیابانک می گذرد پیگیری های بسیاری در امور زیربنایی و زیرساخت های شهرستان نایین انجام شده است انشالله با گذر زمان این موارد برای مردم به زودی ملموس خواهد بود و انشاءالله در پایان دوره در پیشگاه مردم شریف دو شهرستان رو سفید خواهم بود، البته پروژه های نیمه تمام زیادی از گذشته باقی مانده که بسیار وقت گیر و نیاز به اعتبارات ویژه دارد که در این زمینه نیز تمام تلاش خود را به کار گرفته ام و در اکثر موارد بودجه های خوبی برای این پروژه ها تخصیص یافته است که امیدوارم تا پایان سال ۱۴۰۲ بسیاری از این پروژه ها به بهره برداری برسد.

آزاد در پایان سخنان خود با اشاره به این که مبادا از ارزش‌های اسلامی و فرهنگی خود فاصله بگیریم عنوان نمود: آن را به اسلام و فرهنگ خودمان تکیه کردیم و تمسک جستیم قطعاً موفق بودیم در موضوع جهاد تبیین باید تلاش ویژه انجام شود و یکی از اصلی ترین وظایف مسئولین در حال حاضر موضوع جهاد تبیین و گزارش عملکرد ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم عزیز ایران اسلامی خصوصاً در شهرستان نایین می باشد.

محسن فیروزی فرماندار شهرستان نایین نیز در این جلسه ضمن خیر مقدم به مسئولین و اعضای شورای اداری عنوان نمود: در ابتدا از عزیزان در ستاد تسهیلات سفر که واقعاً در ایام تعطیلات نوروزی خوش درخشیدند تشکر می کنم. وی ادامه داد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری سال ۱۴۰۱ را به عنوان« تولید ،دانش بنیان و اشتغال آفرین» نام گذاری نموده اند در اولین اقدام و با حضور مسئولان شهرک صنعتی شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان مشکلات شهرک صنعتی نایین بررسی و احصا گردید تا در راستای تحقق شعار سال اقدامات عملی انجام شود.

فرماندار شهرستان نایین اظهار داشت: در خصوص جهاد تبیین و بیانیه گام دوم انقلاب با استقرار دولت انقلابی و برگرفته از نظریه نظام اسلامی و با هم افزایی دولت مردمی و مجلس انقلابی انشاالله گام‌های خوبی برخواهیم داشت، در این راستا تاکید دولت بر مردم محوری، فسادستیزی، خیزش علمی برای تولید، خانواده محوری، ترغیب به فرزندآوری می باشد که در این راستا ما مسئولین وظیفه داریم موارد مطرح شده را پیگیری نماییم.

فیروزی در ادامه ضمن تشکر از سرکار خانم آزاد در خصوص پیگیری اخذ اعتبار برای طرح آبرسانی به ۴۵ روستای شهرستان نایین که توسط قرارگاه سازندگی و با همکاری بسیج انجام می شود عنوان نمود: ما باید تدابیر لازم را در خصوص خشکسالی و کمبود منابع آب بیاندیشیم.

فرماندار شهرستان نایین در ادامه از کادر درمان به واسطه خدماتشان در دوران کرونا و همچنین اورژانس شهرستان که در زمینه تصادفات نوروزی همواره در صحنه حاضر بودند و تلاش زیادی برای نجات جان مصدومان انجام دادند تقدیر نمود.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن باید با استفاده از تمام ظرفیت‌ها در روستاها و همچنین در خصوص اقدام ملی مسکن تلاش نماید. همچنین شهرداران محترم که تلاش شان قابل تقدیر نیز می باشد در تغییر مبلمان شهری و ایجاد فضای معنوی و انقلابی و نشاط اجتماعی در شهر ها تلاش نمایند. فیروزی با اشاره به موضوع تعریض خیابان شهید رجایی گفت: فرمانداری به عنوان اولین دستگاه در این خصوص پیش‌قدم خواهد شد. همچنین درخصوص باغ مصلی با مدیرکل محترم اوقاف صحبت‌هایی انجام شده و مقرر گردیده در اولین فرصت با سفر به شهرستان نایین موضوع واگذاری این باغ به شهرداری حل و فصل گردد. همچنین موضوع ناحیه صنعتی بافران نیز باید هرچه زودتر مرتفع گردد و در این راستا امید واریم با حمایت‌های سرکارخانم آزاد در این خصوص به نتیجه برسیم. یکی از مشکلات اساسی مدیران این شهرستان عدم مطالبه گری از مدیران کل می باشد ما نباید به میزهای خود بچسبیم بلکه باید با جسارت وارد عمل شویم و ما قطعاً از مدیران خود دفاع و حمایت خواهیم نمود، مدیری که منفعل باشد در جایگاه مدیریتی شهرستان جایی نخواهد داشت.

فرماندار شهرستان نایین خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی همه ما خدمت به مردم است و بهترین لحظات زندگی ما زمانی است که گره از مشکلات مردم باز کنیم و به حمدلله با وحدتی که در میان اعضای شورای تامین شهرستان و شورای اداری این شهرستان وجود دارد امیدوارم مشکلات مردم به سرعت مرتفع گردد.

رئیس شورای تامین شهرستان نایین در پایان عنوان نمود :حضور مدیران و کارمندان در ساعت مقرر در ادارات، حضور در نماز جمعه و جماعات، پاسخ سریع به مکاتبات مردم و همچنین مکاتبات بین اداری، ارتباط با روحانیت و بسیج و تلاش و فعالیت حول محور امام جمعه محترم و اتحاد و همدلی میان اعضای شورای اداری به محوریت فرمانداری، هماهنگی با نماینده محترم مردم جهت پیگیری مشکلات و مسائل در مرکز کشور، اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، رعایت شئونات اسلامی و اصول شرعی و پوشش اسلامی در ادارات، حضور به موقع در جلسات و تلاش در راستای تحقق شعار سال، حرکت بر مدار بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و موضوع جهاد تبیین باید از سوی کلیه مسئولین و کارمندان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

همچنین در پایان این جلسه از زحمات و خدمات آقای عبدالرسول رضوانی نایینی معاونت سابق برنامه ریزی و توسعه فرمانداری که به افتخار بازنشستگی نایل آمدند تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است در این جلسه همچنین رییس دادگستری شهرستان نایین ،رییس اداره اطلاعات ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ،شهردار و رییس شورای اسلامی شهر نایین نیز به بیان مطالبی پرداختند.

برچسب ها :
مطالب مشابه

گردهمایی فرمانداران استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان، معاونین استاندار و با بررسی محورهای مختلف اقدامات و برنامه های معاونت های مختلف استانداری در قالب ارائه برنامه توسط مدیران کل ستادی استانداری، سه شنبه ۲۸ فروردین ماه برگزار شد.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نایین دکتر محمد کریمی فرماندار این شهرستان بر اساس نوبت قبلی میزبان تعدادی از مردم شریف شهرستان نایین بود. در این دیدارها مراجعین به صورت رو در رو مسایل و مشکلات و درخواست های خود را مطرح و دستوراتی توسط فرماندار شهرستان نایین در این خصوص صادر گردید. لازم […]

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

جلسه شورای اجتماعی (گروه کاری سلامت و امنیت غذایی) شهرستان نایین به ریاست دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین روز دوشنبه در محل فرمانداری برگزار گردید. دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین در ابتدای این جلسه با تبریک عملیات غرور آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و شورای امنیت ملی تقدیر نمود. […]

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

جلسه ستاد هماهنگی روز جهانی قدس به ریاست فرماندار شهرستان نایین و با حضور سایر اعضای این ستاد در محل فرمانداری برگزار گردید. دکتر محمد کریمی در این جلسه عنوان نمود آمار شهدای غزه به بیش از ۳۲ هزار نفر رسیده و بعد از جنایت هولناک اخیر در غزه روز قدس امسال باید مسئله فلسطین […]

۱۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 1 =