محسن فیروزی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان نایین معرفی شد

آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان نایین با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا سجادی امام جمعه نایین ،سرکار خانم دکترآزاد نماینده مردم شریف شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی ،محمد رضا جان نثاری معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان برگزار گردید.در این مراسم از زحمات مهندس محمد حسین نصرتی […]

آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان نایین با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا سجادی امام جمعه نایین ،سرکار خانم دکترآزاد نماینده مردم شریف شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی ،محمد رضا جان نثاری معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان برگزار گردید.در این مراسم از زحمات مهندس محمد حسین نصرتی تقدیر و محسن فیروزی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان نایین معرفی گردید.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا سجادی امام جمعه نایین در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و هفته سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف عنوان نمود: فرصت خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله نعمت هایی است که خداوند به ما ارزانی داشته و هر کس در هر پست و مقامی باید مدیون خون شهدا و پاسدار آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد. حجت الاسلام سجادی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات و خدمات آقای مهندس نصرتی فرماندار سابق شهرستان نایین برای آقای فیروزی سرپرست فرمانداری این شهرستان آرزوی توفیق نمود.

سرکار خانم دکتر آزاد نماینده مردم شریف شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی نیز در قسمتی از این جلسه ضمن تبریک اعیاد ماه مبارک شعبان و گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان با اشاره به اینکه در چله دوم انقلاب و در آغاز قرن پانزدهم می باشیم عنوان نمود: شهرستان نایین شهر آیت الله نایینی و بزرگ مردانی است که نشان از آوازه این شهرستان پر افتخار دارد. خدمت به مردم و قبول مسئولیت و خدمت در نظام جمهوری اسلامی یک توفیق الهی است که باید قدر لحظه لحظه آن را بدانیم چرا که هدف از آفرینش انسان رسیدن به کمال است و توفیق خدمت گزاری این باب را برای ما باز می کند. لذا همه ما و بنده به عنوان نماینده مردم و خادم مردم در مجلس، فرماندار محترم جدید که قرار است سکان مدیریت اجرایی این شهرستان را در دست بگیرد و مسئولین اجرایی در دولت نیز در گام دوم انقلاب باید یک حرکت جهادی و تحولی داشته باشیم. سرکار خانم آزاد افزود :جهادی بودن یعنی با تمام توان در راستای اعتلای ارزشهای نظام خدمت کردن به مردمی که به گفته حضرت امام خمینی( ره) ولی نعمت ما هستند. باید تمام توان خود را به کار گیریم دراین صورت است که می‌توانیم قطعاً اعتماد را به مردم برگردانیم.

سرکار خانم آزاد در ادامه افزود: تقدیر و تشکر می کنم از زحمات جناب آقای نصرتی که در طول مدتی که توفیق خدمت به مردم را داشته ام با تمام وجود در خدمت به مردم و پیگیری امور تلاش نمودند قطعاً از زحمات این برادر بزرگوار را قدر می دانیم و برای ایشان آرزوی توفیق و سلامتی در مراحل بعدی زندگی را از خداوند منان مسئلت می نمایم. همچنین انشاالله با تعامل میان بنده و جناب آقای فیروزی به عنوان نماینده دولت و با هماهنگی یکدیگر بتوانیم توسعه و پیشرفت و تحول شهرستان را رقم بزنیم همه ما باید با وحدت و هم افزایی تلاش کنیم و امید را به مردم برگردانیم و انشاالله به سوی تحقق تمدن نوین اسلامی گام برداریم.

محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز در ادامه این مراسم ضمن تبریک ایام ماه مبارک شعبان، عنوان نمود: این ماه ماه پیامبر است و اعیاد ای را که پشت سر گذاشتیم و همچنین ولادت حضرت علی اکبر را در پیش رو داریم و در آستانه میلاد منجی عالم بشریت نیز هستیم بنده این ایام را تبریک عرض می کنم. همچنین تبریک ویژه دارم به واسطه اقتداری که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک ۱۲ موشک به پایگاه جاسوسی اسرائیل در اربیل شکل گرفت. همچنین روز شهدا و هفته بزرگداشت مقام و منزلت سربازان گمنام امام زمان(عج) را گرامی می داریم. جان نثاری ادامه داد از این دست جلسات بسیار برگزار شده و افرادی رفتند و افراد دیگری جایگزین این عزیزان شدند زمانی که دولت تغییر می کند و دولت جدیدی که با سیاست‌های جدید روی کار می‌آید شعارهایی را عرضه داشته که مردم به آن شعارها رای داده اند و انتظار دارند این شعارها عملی شود. تغییر مدیران کاملاً طبیعی است همچنین مدل انتقادی که به گذشته میکنیم نباید باعث زیر سوال بردن نظام گردد این ظلم به نظام است و خیلی بد است نباید در این جلسات طوری صحبت کنیم که خدمات نظام زیر سوال برود. معاون استاندار اصفهان ادامه داد: هر چه به تاریخ برگردیم محال است قسمتی از تاریخ را بیابیم که مانند این نظام مقدس جمهوری اسلامی توانسته باشد به ایران خدمت کرده باشد. این کشور ۴۳ سال پیش و قبل از آن چه دستاوردی داشته و چه هویتی داشته و چه پیشرفت هایی داشته است. پیشرفتهای علمی و آبادانی ها،  حفظ کرامت و مقام و منزلت زن و خدمات مختلف در گوشه گوشه این کشور به چشم می خورد البته در نظام فراز و فرودهایی داشته‌ایم. گاهی خوب بودیم، گاهی متوسط و برخی اوقات مشکلاتی داشتیم و در همین وضعیت امروز مردم ناراضی هستند و این را منکر نیستیم و این را دقیق می‌دانیم. باید از این فراز و فرودها عبرت بگیریم هرجا و هر زمانی که با تفکر انقلابی کار کرده‌ایم بُرده‌ایم و هر جایی که تفکر غیر انقلابی آمده آنجا نزول داشتیم. آنجا که کار دست لیبرال مسلک ها افتاد به رکود رسیدیم.  اگر امروز یک فرماندار جابجا می کنیم قطعاً قدر زحمات فرمانداری که تشریف داشته اند را می دانیم و بینی و بین الله از صمیم قلب و بدون هیچ شبهه ای از ایشان تشکر می کنم. آقای دکتر نصرتی هر آنچه از دستشان بر می‌آمد انجام دادند از خانواده ایشان هم تشکر می‌کنم. مشکل این است که نگاه گذشته برود و نگاه جدیدی بیاید چه بسا آقای نصرتی را اگر جای دیگری هم استفاده کنیم با همین نگاه دولت مسائل را پیگیری نماید. بعضی دولت ها که می گفتند دولت قبل و قبلی ها متاسفانه کار را معطل می کردند ما می‌گوییم دولت قبل اشکال داشته ولی مسئولیت اداره کشور هم اکنون با ماست ما این مسئولیت را می‌پذیریم و مشکلات گذشته را حل خواهیم کرد چرا که این مشکلات بر گردن ماست. نگاه در اجرا باید عوض شود. مدلها و تصمیم ها باید فرق کند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در ادامه خطاب به سرپرست فرمانداری شهرستان نایین عنوان نمود جناب آقای فیروزی  مطالبی است که اینجا و در جمع خدمت شما عنوان می کنم و این‌ها به مثابه ابلاغیه ای  از سوی استانداری به شما می باشد که موظف به اجرای آن هستید. هر چه کار می کنید برای اعتقاد تان کار کنید مواظب اعتقاد خود و مردم باشید ما نباید فقط برای دنیا کار کنیم بلکه باید دنیا و آخرت را همزمان ببینیم. شما فرماندار همه مردم شهرستان هستید در شهر و بخش و روستا و حتی نایینی هایی که بیرون از این شهرستان زندگی می کند همه مردم را به یک چشم بنگرید. ما حق نداریم مردم را دسته بندی کنیم. دسته بندی کار نماینده حاکمیت نیست. مشکلات مردم را کوچک نشمارید. همه مشکلات گردن ماست و باید به این موضوع دقت کنیم. دچار حاشیه و حاشیه‌سازی نشوید ما اجازه نداریم بیت المال را هدر بدهیم و به جز خدمت هیچ شان دیگری نداریم. جریان انقلابی باید در این شهرستان دستش باز باشد. انقلابی بودن مشخصه آن کسی است که دل در گرو فرمایشات حضرت آقا و خدمت به مردم و امنیت مردم دارد.انسان انقلابی به تولید کمک می‌کند. مردمی بودن شاخصه اصلی دولت سیزدهم است. کارگزار دولت سیزدهم باید مردمی باشد مردمی بودن یعنی اینکه از ظرفیت مردم استفاده کند با مردم مشورت کند و اگر خواست برای قشری تصمیم بگیرد از مشورت آن قشر حتما استفاده کند. فساد ستیزی از دیگر مشخصه هایی است که باید مد نظر قرار بگیرد، باید با فساد برخورد کرد، این شاخصه اصلی این دولت است.

محمد رضا جان نثاری ادامه داد: مجددا از زحمات جناب آقای دکتر نصرتی تشکر می کنم حقیقت این چند ماه مراوداتی که خدمت ایشان داشتیم غیر از تعریف هایی که از ایشان در این جلسه شنیدیم چیزی ندیدیم واقعاً از زحماتشان تشکر می‌کنم. همچنین آقای فیروزی معرف حضور همه دوستان می باشند ایشان وزارت کشوری هستند و فرمانداری و ساختار فرمانداری را خوب می شناسند کاربلد و با تجربه هم هستند در حوزه‌های مختلف فعالیت نمودند. ایشان فردی جهادی، متدین، انقلابی و حزب اللهی هستند که انشاالله منشاء خیرات و برکات باشند.

وی در پایان عنوان نمود اگر آقای فیروزی به عنوان نماینده دولت با امام جمعه محترم و نماینده محترم این شهرستان و شهردار محترم هم افزایی و وحدت داشته باشند و مسائل را با یکدیگر پیگیری نمایند و با توجه به حضور اعضای محترم شورای تامین که همراه و همدل می باشند و با استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و روحانیون و شورای اداری شهرستان نایین می توانند بسیاری از مشکلات شهرستان را برطرف نمایند.

مهندس نصرتی فرماندار سابق شهرستان نیز در قسمتی از این جلسه عنوان نمود بسیار خوشحالم که این مراسم در روز ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا برگزار می شود شاید حکمتی است و تلنگری برای بنده که این فرصت خدمتی که دست داد مدیون خون همین شهداست. اگر در این کشور می‌بینیم که ۴۳ سال مردم در آرامش وبا حق انتخاب خود زندگی کرده‌اند حاصل خون همین شهیدان است. مهندس نصرتی اظهار داشت :قصد ارائه گزارش ندارم اگر کاری انجام شده و عملکردی وجود دارد لطف خداوند و تلاش های جمعی است که اینجا حضور دارند، مسئولان و اعضای شورای اداری شهرستان نایین. بنده فقط به عنوان یک هماهنگ کننده منشأ کمترین اثر بودم و کلیه خدمات انجام شده ثمره تلاش عزیزان در شورای اداری می باشد. الحمدالله بنده امروز با آبرو از این شهرستان می روم و به رسم ادب و احترام باید تقدیر داشته باشم از کلیه عزیزانی که در طول این مسیر همراه و یاور بنده بوده اند. از استانداران محترم وقت آقایان دکتر زرگرپور، دکتر مهرعلیزاده و دکتر رضایی و استاندار معزز فعلی جناب آقای دکتر مرتضوی، کلیه معاونین و مدیران کل قبلی و فعلی استانداری، از امام جمعه محترم شهر که در حوزه اخلاق و عمل به علم سرآمد ما بودند، از نماینده سابق جناب آقای دکتر عباسعلی پوربافرانی و خواهرمحترم خانم دکتر آزاد که به جز خواهری و خوبی از ایشان ندیدم. انصافاً ایشان در همراهی و همدلی و پیگیری امور مردم، بسیار کوشا و پرتوان در خدمت به مردم گام بر می دارند. اعضای شورای تامین شهرستان اعضای گذشته و فعلی که هیچگونه جدایی بین ما نبود و همیشه یک هدف را دنبال می‌کردیم و آن تامین امنیت شهرستان بود. از همکاران در دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی که چقدر زیبا و خوب خدمت کردند، کلیه عزیزانی که در طول این مدت بازنشسته شده‌اند و توفیق خدمت در جای دیگر را به دست آوردند. از کلیه اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای دوره پنجم و ششم شهرداران قبلی و فعلی، دهیاران محترم، خانواده های معزز شهدا و جانبازان عزیز و ایثارگران گرامی ائمه جمعه و جماعات، صاحبان صنایع و افسران جبهه تولید و خیرین محترم شهرستان و همه همکاران عزیزم در فرمانداری که غیر از خوبی از این عزیزان ندیده‌ام تقدیر و تشکر می کنم امیدوارم اگرکاستی و قصوری از بنده بوده به حق خون شهدا این حقیر را حلال نمایید.

محسن فیروزی سرپرست فرمانداری شهرستان نایین در پایان جلسه ضمن تبریک ایام نیمه شعبان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا عنوان نمود: خرسندیم از اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در دوره‌ای که سکان نظام بر عهده مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای و دولت مردمی و انقلابی حضرت آیت الله رئیسی می باشد توسط استاندار محترم و معزز اصفهان این جوان انقلابی و برادرعزیزم جناب آقای دکتر مرتضوی مدال افتخار خادمی مردم شهرستان نایین به اینجانب اعطا گردید. همچنین از برادر عزیزم جناب آقای جان نثاری تشکر می کنم.

سرپرست فرمانداری شهرستان نایین اظهار داشت: جناب آقای جان‌نثاری در محضر حضرتعالی و علمای بزرگ حاضر در جلسه که همگی تجربه بالاتری از من دارید سخن گفتن بسیار سخت است از این به بعد خود را یک نایینی می دانم و به این موضوع افتخار می‌کنم. شهرستان با داشتن مردمی ساده زیست، متدین ولایتمدار و انقلابی که اثبات آن وجود افرادی همچون آیت الله نایینی است لایق بهترین خدمات می باشد.

فیروزی ادامه داد :انقلاب ما با شهادت شروع شد و افتخار نایین این است که نماینده این شهرستان جزو ۷۲ نفری است که به دست منافقین در ابتدای انقلاب به افتخار شهادت نائل آمد. قدمت تاریخی و آثار تاریخی این شهرستان به ویژه در حوزه مذهبی نشان از اصیل بودن این ملت و مردم دارد. این شهرستان با تقدیم بیش از ۳۰۰ شهید و خیل عظیم جانبازان و ایثارگران، قرار گرفتن در کریدور غرب به شرق و شمال به جنوب و وسعت پهناور نیازمند توجه ویژه خصوصا در حوزه امنیت است. اما نکته مهمتر از مقوله امنیت، امنیتی است که توسط شما کارگزاران ایجاد می شود امنیت ما چیزی نیست جز اینکه با خدمت به مردم احساس آرامش را در میان مردم بیفزاییم و بنده دست تمام عزیزانی را که در این مسیرهمراهی نمایند به گرمی می فشارم.

محسن فیروزی اظهار داشت :در طول دوران دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط دولت‌های مختلف، فرمانداران مختلف، نمایندگان وائمه جمعه خدمات خوبی به مردم ارائه شده است هرچند که لیاقت مردم این شهرستان بیش از این است اما به جز خدمت به چیز دیگری نمی اندیشیم. خدمت جز در سایه وحدت با همراهی امام جمعه محترم به عنوان نماینده ولی فقیه و نماینده محترم مجلس به عنوان نماد مردم سالاری دینی و نماینده دولت به عنوان فرماندار محقق نمی‌شود خدمت به جز پرهیز از اختلاف نیست. حقیر در بخش های مختلف و در حوزه های مختلف کار کرده ام. اشکالی که مقام معظم رهبری در اول هر سال بر آن تاکید نموده اند موضوع رفع موانع تولید است یکی از اشکالاتی که ما در بدنه کارشناسی و مدیریتی داریم این است که می گردیم و دستورالعمل هایی را پیدا می‌کنیم که مانع انجام برخی فعالیت‌ها و تولید شود. امروز دغدغه رهبری مقابله با ایجاد یاس و ناامیدی از سوی دشمنان است و وظیفه ما علاوه بر جهاد تبیین چیزی جز خدمت به خلق نیست که با تمام قدرت وارد شویم و گره هایی را که می توانیم، باز کنیم و در عمل خدمت به مردم را ثابت کنیم. اعتقاد عملی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری و خدمت به مردم معنای انقلابی بودن است در دو سال اخیر درگیر کرونا بودیم مردم با رکود فکری و اجتماعی و اقتصادی مواجه بودند و خدا را شاکریم که کشور با تدبیر دولت واکسینه شد. قطعاً عید امسال عیدی خواهد بود با نشاط اجتماعی و در ایام نوروز باید ضمن مراقبت ویژه و رعایت پروتکل های بهداشتی، خدمات خوبی را به مسافرین و خصوصاً مردم شهرستان نایین داشته باشیم. همچنین در حوزه های تنظیم بازار و تامین اقلام اساسی مردم نیز باید با تمام توان تلاش کنیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان نایین در پایان گفت: بنده جنس نمایندگی را می دانم و قطعاً از ظرفیت سرکار خانم آزاد در مرکز کشور استفاده خواهیم کرد و امیدوارم با همت و همدلی و وحدت در میان اعضای شورای اداری بتوانیم شهرستان پرافتخار نایین را متحول نماییم.

شایان ذکر است پیش از برگزاری این مراسم مسئولین استانی و شهرستانی با حضور در آستان مقدس امامزاده سلطان سید علی (ع) ضمن ادای احترام به شهدا به عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدا پرداختند.

برچسب ها :
مطالب مشابه

محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین و حجت الاسلام محمد مطهر خو امام جمعه نایین با مدیران و مسئولین ادارت و نهاد های شهرستان دیدار و سال نو و بهار قرآن را تبریک گفتند. در این دیدار که همراه با اقامه نماز ظهر و عصر در محل نمازخانه فرمانداری برگزار گردید محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به مناسبت روز جهانی هواشناسی دکتر محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین با حضور در محل اداره هواشناسی نایین ضمن بازدید از روند فعالیت این مجموعه به تبریک روز جهانی هواشناسی پرداخت و از زحمات رییس و پرسنل اداره هواشناسی نایین تقدیر نمود.

۵ فروردین ۱۴۰۳

  دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین و جباری بخشدار انارک به بررسی میدانی و بازدید از ایستگاه امنیت و سلامت نوروزی واقع در مجتمع خدماتی عروس کویر چوپانان پرداختند.

۵ فروردین ۱۴۰۳

دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین ، جباری بخشدار انارک، مهندس خیابانی شهردار ، اناری رئیس شورای اسلامی شهر از ایستگاه‌ امنیت و سلامت نوروزی شهدای شهر انارک در دومین روز بهار ۱۴۰۳ به منظور بررسی وضعیت محور های بخش انارک و تکریم دستگاه‌های انتظامی، امدادی و خدماتی بازدید نمودند.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 10 =