سرپرست جدید آبفا منطقه نایین معرفی شد

  با حضور مهندس نصرتی فرماندار شهرستان نایین، مهندس قبادیان معاون مدیر عامل شرکت آبفا استان اصفهان، بخشدار مرکزی نایین ورئیس دفتر نماینده محترم مردم شریف شهرستان های نایین و خور وبیابانک در مجلس شورای اسلامی از خدمات مهندس خامسی که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند تقدیر و مهندس محمد علی عباسی به عنوان سرپرست […]

 

با حضور مهندس نصرتی فرماندار شهرستان نایین، مهندس قبادیان معاون مدیر عامل شرکت آبفا استان اصفهان، بخشدار مرکزی نایین ورئیس دفتر نماینده محترم مردم شریف شهرستان های نایین و خور وبیابانک در مجلس شورای اسلامی از خدمات مهندس خامسی که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند تقدیر و مهندس محمد علی عباسی به عنوان سرپرست جدید آبفا منطقه نایین معرفی گردید.
مهندس نصرتی فرماندار شهرستان نایین در این جلسه ضمن تبریک ایام ماه مبارک رجب و مبعث پیامبر رحمت و مهربانی عنوان نمود: به صورت ویژه از خدمات مدیران قبلی آبفا خصوصاً مهندس خامسی تقدیر و تشکر دارم که دلسوزانه و به صورت شبانه روزی در جهت تامین آب تلاش کردند و انشاءا… در فصل جدید زندگی نیز کامیاب باشند .
نصرتی افزود: تامین آب چند وجه مهم دارد ابتدا تامین آب پایدار و سپس کیفیت آب و تامین آب سالم و شرب که بسیار مهم است و بسیاری از مشکلات و معضلات با مدیریت مهندس خامسی و هماهنگی ایشان با مجموعه مدیریت شهرستان و اعضای شورای تامین بدون این که تنش خاصی در شهرستان به وجود آید و مشکلی متوجه مردم شود حل و فصل گردید .
وی اظهارداشت: حجم کار در حوزه آبفای شهرستان بسیار زیاد است و با توجه به اینکه شرکت آبفا شهری و روستایی ادغام گردیده اند و همچنین فرسودگی شبکه آبرسانی در شهرستان و نیزکمبود منابع آب، مدیریت در این مجموعه بسیار حائز اهمیت است که مهندس خامسی و همکاران ایشان با کار جهادی در این راستا با تلاش‌ها و فعالیت‌های مستمر موفق عمل نموده اند.
فرماندار شهرستان نایین در ادامه با تبریک انتصاب آقای مهندس عباسی به عنوان سرپرست جدید آبفا منطقه نایین خاطرنشان کرد: امیدواریم ایشان نیز با تعامل و هم افزایی با مسئولین شهرستان و روی گشاده و برخورد مناسب با مردم فهیم این شهرستان و با توجه به تجارب ارزشمندی که در کارنامه خود دارند ،بتوانند به نحو مطلوب در خدمت‌رسانی به مردم موفق باشند. وی ادامه داد گشاده رویی با مردم بسیار حائز اهمیت است و اگر با توجه به برخی قوانین نتوانیم خدمت به مردم انجام دهیم باید با روی گشاده در صدد قانع کردن مردم بر بیاییم و با توجه به خصوصیاتی که از آقای عباسی سراغ دارم ایشان قطعاً با رویکرد مثبت در این زمینه موفق خواهد بود. همچنین بحث بهره‌وری با مدیریت سرمایه های موجود باید مدنظر قرار گیرد .
مهندس قبادیان معاون مدیرعامل آبفا استان اصفهان نیز در قسمتی از این جلسه با اشاره به تنش آبی موجود در استان اصفهان افزود: بحمدالله به واسطه اقدامات انجام شده و پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مسئولین شهرستان و مدیریت منابع آب و استفاده از ظرفیت آب انبارها مردم شهرستان نایین در تابستان سال گذشته تقریبا به نسبت مرکز استان و بسیاری از شهرهای استان وضعیت مطلوبی را در خصوص تامین آب و استفاده از آب پایدار سپری نمودند در همین جا از برخی مشکلات به وجود آمده در کیفیت آب شهرستان از مردم فهیم این شهرستان عذرخواهی می‌کنیم. وی ادامه داد با توجه به اهمیت شهرستان نایین و مباحث سوق‌الجیشی آن باید پس از پایان خدمت آقای مهندس خامسی که در اینجا از فعالیت‌های بی‌شائبه ایشان در طی دوران خدمت شان کمال تقدیر و تشکر را دارم ، از ظرفیت مناسب استفاده می‌کردیم که آقای مهندس محمد علی عباسی با توجه به سوابق ارزنده که در شهرستان‌های مختلف داشته و از جمله نیروهای زحمتکش و جهادی می باشند برای شهرستان نایین در نظر گرفته شدند. همچنین تمهیدات لازم برای افزایش مصرف آب در ایام پایانی سال و عید نوروز اندیشیده شده که البته موضوع صرفه جویی در مصرف آب همواره باید مد نظر مشترکان محترم باشد و امیدوارم با همراهی نماینده محترم، فرماندار محترم و سایر مسئولین شهرستان بتوانیم نسبت به خدمت رسانی مستمر به مردم شریف این شهرستان اقدام نماییم.
در ابتدای این جلسه نیز مهندس خامسی طی گزارشی به ارائه خدمات انجام شده در طول دوران مدیریت خود پرداخت و برای مدیر جدید آبفا نایین آرزوی توفیق نمود.
مهندس محمد علی عباسی سرپرست جدید آبفای منطقه نایین نیز طس سخنانی عنوان نمود: ضمن تشکر از اعتماد مدیر عامل محترم آبفا استان اصفهان ومسئولین شهرستان نایین به اینجانب امیدوارم با اختصاص اعتبار مناسب از سوی فرمانداری و پیگیری های نماینده محترم بتوانیم در خصوص اصلاح شبکه آبرسانی شهرستان نایین و رفع مشکلات موجود با همراهی و همدلی مردم و مسئولین موفق عمل نماییم.

برچسب ها :
مطالب مشابه

گردهمایی فرمانداران استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان، معاونین استاندار و با بررسی محورهای مختلف اقدامات و برنامه های معاونت های مختلف استانداری در قالب ارائه برنامه توسط مدیران کل ستادی استانداری، سه شنبه ۲۸ فروردین ماه برگزار شد.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نایین دکتر محمد کریمی فرماندار این شهرستان بر اساس نوبت قبلی میزبان تعدادی از مردم شریف شهرستان نایین بود. در این دیدارها مراجعین به صورت رو در رو مسایل و مشکلات و درخواست های خود را مطرح و دستوراتی توسط فرماندار شهرستان نایین در این خصوص صادر گردید. لازم […]

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

جلسه شورای اجتماعی (گروه کاری سلامت و امنیت غذایی) شهرستان نایین به ریاست دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین روز دوشنبه در محل فرمانداری برگزار گردید. دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین در ابتدای این جلسه با تبریک عملیات غرور آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و شورای امنیت ملی تقدیر نمود. […]

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

جلسه ستاد هماهنگی روز جهانی قدس به ریاست فرماندار شهرستان نایین و با حضور سایر اعضای این ستاد در محل فرمانداری برگزار گردید. دکتر محمد کریمی در این جلسه عنوان نمود آمار شهدای غزه به بیش از ۳۲ هزار نفر رسیده و بعد از جنایت هولناک اخیر در غزه روز قدس امسال باید مسئله فلسطین […]

۱۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + شانزده =