فرماندار شهرستان نایین:راهپیمایی۲۲ بهمن امسال به صورت خودرویی برگزار خواهد شد

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور فرماندار شهرستان نایین و سایر مسئولین شهرستان در محل فرمانداری  برگزار گردید. مهندس نصرتی فرماندار شهرستان نایین در این جلسه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب و همچنین تبریک پیشاپیش میلاد با سعادت امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام و گرامیداشت ایام الله دهه […]

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور فرماندار شهرستان نایین و سایر مسئولین شهرستان در محل فرمانداری  برگزار گردید.
مهندس نصرتی فرماندار شهرستان نایین در این جلسه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب و همچنین تبریک پیشاپیش میلاد با سعادت امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام و گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر عنوان نمود : ۳۵۰  برنامه برای دهه فجر مبارک انقلاب اسلامی در شهرستان‌ نایین  برنامه ریزی شده بود که متاسفانه به دلیل قرار گرفتن در شرایط قرمز کرونایی بسیاری از برنامه‌ها کنسل یا به اشکال دیگری ور حال برگزاری است همچنین با عنایت به اینکه شهرستان هم اکنون در وضعیت قرمز کرونا  قرار دارد راهپیمایی امسال بر اساس دستورالعمل ها به صورت خودرویی برگزار خواهد شد. نصرتی ادامه داد از کلیه شهروندان محترم و همشهریان عزیز خواهشمندیم که با حضور در راهپیمایی خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن ماه امسال با سبک جدیدی و با رعایت کامل شیوه نامه‎های بهداشتی برگزار خواهد شد بار دیگر ضمن تجدید پیمان با آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیعت مجددی با مقام معظم رهبری مدظله العالی نیز داشته باشیم و همراهی خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان دهیم.
شایان ذکر است در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال به صورت خودرویی و در دو مسیر برگزار خواهد شد این مراسم به نحوی برنامه ریزی شده که خودروها راس ساعت ۹:۳۰ صبح جمعه در خیابان شهرداری تجمع و از مسیر خیابان ۱۲ بهمن، خیابان ولیعصر، خیابان امام رحمت الله علیه، خیابان شهید رجایی نهایتا تجمع خودرویی واقع در ورزشگاه تختی نایین و همچنین مسیر شماره ۲ شامل شهر بافران به سمت روستای مزرعه امام ،محله محمدیه و شهرک قائمیه و نهایتاً ورزشگاه تختی نایین جهت تجمع خودرویی و استماع سخنرانی مراسم یوم الله ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد. همچنین تدابیر لازم جهت توقف خودروها مقابل جایگاه سخنران بدون ترک خودرو برای شرکت کنندگان در این مراسم پیش‌بینی شده است.

برچسب ها :
مطالب مشابه

محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین و حجت الاسلام محمد مطهر خو امام جمعه نایین با مدیران و مسئولین ادارت و نهاد های شهرستان دیدار و سال نو و بهار قرآن را تبریک گفتند. در این دیدار که همراه با اقامه نماز ظهر و عصر در محل نمازخانه فرمانداری برگزار گردید محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به مناسبت روز جهانی هواشناسی دکتر محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین با حضور در محل اداره هواشناسی نایین ضمن بازدید از روند فعالیت این مجموعه به تبریک روز جهانی هواشناسی پرداخت و از زحمات رییس و پرسنل اداره هواشناسی نایین تقدیر نمود.

۵ فروردین ۱۴۰۳

  دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین و جباری بخشدار انارک به بررسی میدانی و بازدید از ایستگاه امنیت و سلامت نوروزی واقع در مجتمع خدماتی عروس کویر چوپانان پرداختند.

۵ فروردین ۱۴۰۳

دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین ، جباری بخشدار انارک، مهندس خیابانی شهردار ، اناری رئیس شورای اسلامی شهر از ایستگاه‌ امنیت و سلامت نوروزی شهدای شهر انارک در دومین روز بهار ۱۴۰۳ به منظور بررسی وضعیت محور های بخش انارک و تکریم دستگاه‌های انتظامی، امدادی و خدماتی بازدید نمودند.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =