فرماندار شهرستان نایین :در دهه فجر امسال ۴۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید

مهندس محمد حسین نصرتی فرماندار شهرستان نایین در نشست خبری به مناسبت ایام الله دهه فجرعنوان نمود: از عزیزانی که در عرصه رسانه فعالیت می نمایند بسیارسپاسگزارم که به واقعیت ها پرداخته و در راستای ایجاد امید در مردم منصفانه قلم می زنند  و در صدد تنویر افکار عمومی تلاش می‌کنند. خبرنگاران شهرستان نایین افرادی […]

مهندس محمد حسین نصرتی فرماندار شهرستان نایین در نشست خبری به مناسبت ایام الله دهه فجرعنوان نمود: از عزیزانی که در عرصه رسانه فعالیت می نمایند بسیارسپاسگزارم که به واقعیت ها پرداخته و در راستای ایجاد امید در مردم منصفانه قلم می زنند  و در صدد تنویر افکار عمومی تلاش می‌کنند. خبرنگاران شهرستان نایین افرادی اخلاق‌مدار و باتقوا هستند که در همین جا از این عزیزان که به رسالت واقعی خود می پردازند تقدیر و تشکر می نمایم.

نصرتی افزود :دراین مقطع باید به چند موضوع بپردازیم اولا هجمه هایی که توسط دشمنان معاندین نظام انجام می شود و امید مردم را هدف قرار داده اند پس از آن باید تحریم های ظالمانه ای که بر کشور و مردم ما تحمیل شده و متاسفانه دولت و ملت را به زحمت انداخته است. البته با تدابیری که دولت محترم سیزدهم اندیشیده اکثر مایحتاج مردم تامین شده است و تنها موضوع تورم و گرانی گرانی است که خاطر مردم را آزرده است و قطعاً اگر این  هجمه های استکبار جهانی علیه هر کشور دیگری بود، آن کشور با قحطی و مشکلات بسیار عدیده در مدیریت کشور مواجه می گشت.

فرماندار شهرستان نایین خاطر نشان کرد : در دهه مبارک فجر باید به عنوان یک فرصت برای مردم امید آفرینی کنیم باید خدماتی را که نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم ایران انجام داده بازگو کنیم نه از سر منت بلکه به جهت انجام وظیفه، همان گونه که خداوند متعال نیز فرموده ما باید نعمات را بازگو نماییم.

مهندس نصرتی ادامه داد بسیاری از پروژه ها در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد اما پروژه هایی نیز داریم که بالای ۹۵ درصد پیشرفت داشته ولی تا به طور کامل تکمیل نگردد افتتاح نخواهیم کرد. مجموعا در دهه فجر امسال ۴۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید، که این اعتبار علی رغم محدودیت منابع خصوصاً در حوزه عمرانی صورت پذیرفته است که در اینجا جا دارد از پیگیری‌ها و تلاش‌های مستمر سرکار خانم دکتر آزاد نماینده محترم مردم شریف شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی که در جذب اعتبارات و تخصیص بودجه تلاش نموده اند تشکر نمایم. همچنین از کلیه دستگاه‌های اجرایی و اداری که در اجرای این پروژه ها تلاش نموده اند نیز قدردانی می نمایم.

مهندس نصرتی در این رابطه افزود :بسیاری از پروژه های ما در حوزه شهرداری ها و همچنین فعالیت‌های عمرانی در حوزه روستاها بوده است که در زمینه های متفاوت آبرسانی، لایروبی قنوات، زیرسازی و آسفالت معابر شهری و روستایی و… صورت پذیرفته است همچنین در حوزه برق رسانی بسیاری از روستاها به شبکه برق متصل شده اند و همچنین در زمینه بهسازی شبکه های برق که اعتبارات هنگفت نیز برای آن هزینه شده فعالیت‌های خوبی انجام شده است. در زمینه گازرسانی که یک فرایند مداوم است گازرسانی به برخی از روستاها به بهره برداری خواهد رسید که جا دارد در این زمینه نیز از همه عزیزان در شرکت گاز استان و اداره گاز نایین نیز تشکر نمایم. در حوزه بنیاد مسکن همچنین در زمینه مقاوم سازی و نوسازی منازل روستایی پروژه‌های آماده افتتاح داریم و همچنین در اجرای نهضت ملی مسکن، تامین مسکن محرومین و معلولین اقدامات خوبی صورت گرفته که ثمره آن ان شاءالله در سال آینده به بار خواهد نشست.

اعتبارات بسیار خوبی در حوزه شهرک صنعتی نایین و نواحی صنعتی جذب گردیده فعالیت‌های عمرانی خوبی در حوزه آسفالت معابر و جدول گذاری شهرک صنعتی نایین انجام پذیرفته است. در حوزه مخابرات نیز طرح فیبر نوری برای منازل به عنوان یک مزیت خوب در شرف بهره برداری می باشد همچنین در حوزه توسعه تجهیزات و توسعه شبکه تلفن همراه و سایت های بی‌تی‌اس نیز فعالیت های خوبی انجام شده است. روکش آسفالت و لکه گیری جاده های مواصلاتی خصوصاً مسیر اصفهان به نایین و اردستان به نایین و کنارگذر شهر نایین در چند فاز اجرا شده و در حال انجام می باشد. همچنین در زمینه منابع طبیعی طرح های بیابان زدایی با اعتبارات ویژه در حال انجام می باشد همچنین پروژه هایی همچون بیمارستان افضلیان با پیگیری‌های سرکارخانم آزاد و اعتبار بسیار خوبی که به آن اختصاص داده شده در حال اجرا می باشد که این نوید را می دهم که آینده ای درخشان برای شهرستان نایین رقم خواهد خورد.

وی تصریح کرد بسیاری از برنامه های دهه مبارکه فجر که بیش از ۳۵۰ عنوان برنامه پیش‌بینی شده بود متاسفانه به دلیل شرایط کرونایی لغو وفرصت بهره مندی از حضور در میان مردم را از ما خادمین مردم سلب نمود که در این راستا برخی از برنامه ها به اشکال دیگر و از طریق مجازی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد هدف دولت سیزدهم خدمت به مردم است و شعار دولت هم دولت قوی و دولت مردمی است و این مردمی بودن و قوی بودن بدون حضور مردم در صحنه های مختلف محقق نمی شود. انشاالله مردم شریف شهرستان نایین که همواره حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند در صورتی که شرایط کرونایی اجازه دهد به صورت فردی و یا خودرویی در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور پرشور خود بار دیگر با آرمان های معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری تجدید پیمان خواهند نمود.

نصرتی در خصوص شرایط کرونایی شهرستان نیز افزود :بر اساس گزارشات واصله متاسفانه رعایت پروتکل ها وضعیت خوبی ندارد اگر شرایط به همین صورت ادامه یابد و پروتکل ها را رعایت نکنیم اوضاع بسیار وخیم‌تر خواهد شد. این سویه جدید بسیار سرایت پذیر می باشد و نباید به غلط فکر کنیم که بیماری سبک و راحت است بلکه هر چه آمار بالاتر می رود خطر مرگ و میر آن نیز بیشتر می‌شود. رعایت پروتکل‌ها، پرهیز از حضور در تجمعات و تزریق واکسن می‌تواند شهرستان را زودتر از شرایط قرمز خارج نماید و مردم باید کمک کنند تا بیشتر از این کادر درمان به زحمت نیفتند و خدای ناکرده با بیماری و فوت عزیزان مان روبرو نشویم.

وی در پایان گفت بنده همیشه معتقد بودم که حاشیه دشمن خدمت است واینکه برخی با بی تقوایی صحبت‌هایی می‌کنند بدانند که ما توان پاسخگویی به این گونه صحبت ها را داریم  اما با توجه به اعتقاداتی که داریم این گونه بی انصافی ها را به دادگاه عدل الهی واگذار نموده و خود را درگیر این حواشی نخواهیم کرد. بنده تا آخرین لحظه ای که در این مسئولیت هستم به عنوان نماینده  نظام و دولت از هیچ کوششی دریغ نخواهم نمود و تا آخرین لحظه از تلاش بنده در انجام وظایف و رسالت قانونی کم نخواهد شد. البته به همشهریان عزیز عرض می کنم گذر زمان بسیاری از حقایق را برملا خواهد نمود و قطعا نیات و اهداف تهمت زنندگان برای مردم شریف شهرستان نایین مشخص خواهد شد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

گردهمایی فرمانداران استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان، معاونین استاندار و با بررسی محورهای مختلف اقدامات و برنامه های معاونت های مختلف استانداری در قالب ارائه برنامه توسط مدیران کل ستادی استانداری، سه شنبه ۲۸ فروردین ماه برگزار شد.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نایین دکتر محمد کریمی فرماندار این شهرستان بر اساس نوبت قبلی میزبان تعدادی از مردم شریف شهرستان نایین بود. در این دیدارها مراجعین به صورت رو در رو مسایل و مشکلات و درخواست های خود را مطرح و دستوراتی توسط فرماندار شهرستان نایین در این خصوص صادر گردید. لازم […]

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

جلسه شورای اجتماعی (گروه کاری سلامت و امنیت غذایی) شهرستان نایین به ریاست دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین روز دوشنبه در محل فرمانداری برگزار گردید. دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین در ابتدای این جلسه با تبریک عملیات غرور آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و شورای امنیت ملی تقدیر نمود. […]

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

جلسه ستاد هماهنگی روز جهانی قدس به ریاست فرماندار شهرستان نایین و با حضور سایر اعضای این ستاد در محل فرمانداری برگزار گردید. دکتر محمد کریمی در این جلسه عنوان نمود آمار شهدای غزه به بیش از ۳۲ هزار نفر رسیده و بعد از جنایت هولناک اخیر در غزه روز قدس امسال باید مسئله فلسطین […]

۱۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =