فرماندار شهرستان نایین : برنامه های دهه فجرامسال باید با نوآوری و ابتکارهمراه باشد و حضور مسئولین در میان مردم باید بیش از پیش برای مردم ملموس باشد

کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی شهرستان نایین با موضوع برنامه ریزی و هماهنگی گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید. محمد حسین نصرتی فرماندار شهرستان نایین در این جلسه ضمن خیرمقدم به حضار و تبریک پیشاپیش میلاد حضرت فاطمه زهرا( س) و هفته گرامیداشت مقام زن و روز […]





کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی شهرستان نایین با موضوع برنامه ریزی و هماهنگی گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید. محمد حسین نصرتی فرماندار شهرستان نایین در این جلسه ضمن خیرمقدم به حضار و تبریک پیشاپیش میلاد حضرت فاطمه زهرا( س) و هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر عنوان نمود :دهه فجر و ۲۲ بهمن یک اتفاق ساده سیاسی نیست.استقلال کشور و استقرار حکومت اسلامی و حکومت مردم بر مردم و شیوه جدیدی از حکومت اسلامی در دنیا ست.
فرماندار شهرستان نایین افزود چندین اتفاق و چندین سال مبارزه منجر به انقلاب اسلامی شد یکی از مهمترین دلایل انقلاب خفقانی بود که رژیم طاغوت در کشور ایجاد کرده بود اما وقتی خواست خداوند بر چیزی قرار گیرد و رهبری مردم به دست یک عالم فرزانه و حکیم و مجاهد فی سبیل الله قرار گیرد آنچه باید رخ دهد، صورت می پذیرد. زمانی که حکومت مستقر ستمشاهی نقشه های آخر را می کشید و شاه ملعون برای تلطیف فضا پذیرش صدای مردم را اعلام می کرد امام راحل عظیم الشأن با تیزبینی نقشه های رژیم طاغوت را نقش بر آب می کرد.
وی افزود: انقلاب ما یک معجزه الهی بود به همین دلیل حضرت امام انقلاب را انفجار نور نامید. اینکه انقلاب اسلامی علی رغم هجمه های گوناگون در ریل و مسیر خود قرار گرفت قطعاً دست های الهی و نیات پاک انقلابیون این انقلاب را حفظ و حراست نمود. با نگاهی کوتاه به شاخصه‌های توسعه در قبل و بعد از انقلاب به این نتیجه میرسیم که در مسیر توسعه، خدمات نظام اسلامی بسیار گسترده و چشمگیر بوده و امروز تقریباً تمامی شهرهای کشور از نعمت آب و برق و گاز و اکثر روستاهای کشور از نعمت برق و حتی آب لوله کشی و گاز برخوردار می باشد. در تولید علم و دانش، پیشرفت های دفاعی و نظامی، صنعت صلح آمیز هسته ای وعلوم پزشکی و دانش بنیان علیرغم توطئه‌های دشمن در این چهار دهه و تحریم ها و جنگ تحمیلی و بسیاری از مشکلات که استکبار جهانی برای ایران و نظام اسلامی ایجاد کرده پیشرفت های چشمگیری داشته ایم و خدمات بی‌نظیری را نظام اسلامی به مردم عرضه داشته است.
فرماندار نایین اظهار داشت :گرامیداشت ایام الله دهه فجر بسیار اهمیت دارد و ما باید این جشن بزرگ را با رویکرد مردمی به عنوان بزرگترین جشن ملی کشور گرامی بداریم و دولت با هدایت و مدیریت و استفاده از ظرفیت مردم این ایام الله را گرامی بدارد. همچنین این ایام فرصتی بسیار مناسب است که به بیان دستاوردهای انقلاب بپردازیم. ما باید نعماتی که خداوند به ما ارزانی داشته داشته را شکرگزاری کنیم. نعمت آزادی و فرهنگ غنی اسلامی و در راس نعمت ولایت فقیه که به مثابه یک ناخدا کشتی انقلاب را در تلاطمات این مسیر با وحدت بخشی و رهبری داهیانه کنترل و هدایت می کنند بسیار ارزشمند است. وی تاکید نمود برنامه های دهه فجرامسال باید با نوآوری و ابتکارهمراه باشد و حضور مسئولین در میان مردم باید بیش از پیش برای مردم ملموس باشد. نصرتی در پایان گفت: در جلسه امروز برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن مراسم ها و جشن های ایام الله دهه فجر برنامه ریزی خواهیم کرد و کلیه دستگاه های اداری و اجرایی موظف می باشند با تمام ظرفیت در کنار مردم دربرگزاری این گونه مراسم ها فعالیت نمایند. تکریم و دیدار با خانواده معزز شهدا و جانبازان وایثارگران عزیز نیز کمافی السابق و به صورت ویژه در این ایام در دستور کار قرار خواهد گرفت و همچنین برگزاری میزهای خدمت توسط ادارات، دستگاه‌ها و ارگان‌ها و نهادها در مناطق و محلات محروم شهرستان به صورت ویژه برگزار خواهد شد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین و حجت الاسلام محمد مطهر خو امام جمعه نایین با مدیران و مسئولین ادارت و نهاد های شهرستان دیدار و سال نو و بهار قرآن را تبریک گفتند. در این دیدار که همراه با اقامه نماز ظهر و عصر در محل نمازخانه فرمانداری برگزار گردید محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به مناسبت روز جهانی هواشناسی دکتر محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین با حضور در محل اداره هواشناسی نایین ضمن بازدید از روند فعالیت این مجموعه به تبریک روز جهانی هواشناسی پرداخت و از زحمات رییس و پرسنل اداره هواشناسی نایین تقدیر نمود.

۵ فروردین ۱۴۰۳

  دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین و جباری بخشدار انارک به بررسی میدانی و بازدید از ایستگاه امنیت و سلامت نوروزی واقع در مجتمع خدماتی عروس کویر چوپانان پرداختند.

۵ فروردین ۱۴۰۳

دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین ، جباری بخشدار انارک، مهندس خیابانی شهردار ، اناری رئیس شورای اسلامی شهر از ایستگاه‌ امنیت و سلامت نوروزی شهدای شهر انارک در دومین روز بهار ۱۴۰۳ به منظور بررسی وضعیت محور های بخش انارک و تکریم دستگاه‌های انتظامی، امدادی و خدماتی بازدید نمودند.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − سه =