معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان نایین :تمامی ارکان نظام در موضوع اجرای قانون حمایت از خانواده و طرح جوانی جمعیت نقش دارند

جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان نایین به ریاست معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری و با حضور اعضای این ستاد در محل فرمانداری برگزار گردید. میرزابیکی نایینی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری در این جلسه عنوان نمود: با توجه به ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و وظایف دستگاه ها و ارگانها و همچنین […]

جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان نایین به ریاست معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری و با حضور اعضای این ستاد در محل فرمانداری برگزار گردید.

میرزابیکی نایینی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری در این جلسه عنوان نمود: با توجه به ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و وظایف دستگاه ها و ارگانها و همچنین مشوق هایی که این قانون مشخص نموده باید کلیه ارکان نظام ضمن بهبود معیشت مردم در راستای اجرایی و عملیاتی شدن این قانون از تمام ظرفیت خود استفاده نمایند. میرزابیکی نایینی افزود :ارکان هرحکومت عبارتند از  سرزمین ،جمعیت و حاکمیت که وجود جمعیت جوان در افزایش قدرت کشور در ابعاد ،سیاسی ،اقتصادی ،نظامی و … موثر بوده و باید ازدواج جوانان تسهیل و با فرزند آوری بیشتر از پیری عمومی جمعیت جلوگیری گردد.

وی ادامه داد :در سال های گذشته مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)با دقت و هوشیاری بر لزوم فرزند آوری و افزایش جمعیت خصوصا حفظ جمعیت جوان کشور بعنوان مولفه مهم قدرت و همچنین تاکید بر اصلاح رویه غلط کنترل موالید در گذشته، که منجر به تحدید نسل گردیده به کرات اشاره فرموده اند.که خوشبختانه اخیرا قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس محترم تصویب و ابلاغ گردیده که امیدواریم با هماهنگی کلیه قوا و ارکان مختلف نظام خصوصا تمامی دستگاه های اداری ،اجرایی و نهاد های محترم انقلابی ضمن کاهش مشکلات اقتصادی با عملیاتی نمودن قانون موصوف که به صورت آزمایشی در طی هفت سال اجرا می گردد ، زمینه فرزند آوری و افزایش جمعیت فراهم گردد.

معاون فرماندار شهرستان نایین در پایان از کلیه مدیران و روسای دستگاه ها و ادارت خواست با مطالعه کلیه مواد این قانون خصوصا اشراف کامل به مواد مرتبط به اداره و دستگاه متبوع خود با تبلیغات موثر و مفید قانون مذکور، مشوق های آن را به سمع و نظر مردم برسانند.

احمد قاسمی رییس دادگستری شهرستان نایین نیز در این جلسه ضمن تبیین قانون حمایت از خانواده و طرح جوانی جمعیت عنوان نمود : جمعیت و نیروی انسانی از مهمترین مولفه های قدرت هرکشور می باشد که لازم است در جلسه بعدی دستگاه های اجرایی و نهاد ها مد نظر قانون ،نقطه نظرات کارشناسی خود و ظرفیت سنجی در اجرای هر چه بهتر قانون و یا موانع و مشکلات احتمالی را به جلسه ارایه نمایند.

شایان ذکر است در ادامه جلسه سایر اعضا به بیان نقطه نظرات خود در این خصوص پرداختند و تصمیماتی برای اجرای هر چه بهتر این قانون اتخاذ گردید.

برچسب ها :
مطالب مشابه

محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین و حجت الاسلام محمد مطهر خو امام جمعه نایین با مدیران و مسئولین ادارت و نهاد های شهرستان دیدار و سال نو و بهار قرآن را تبریک گفتند. در این دیدار که همراه با اقامه نماز ظهر و عصر در محل نمازخانه فرمانداری برگزار گردید محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به مناسبت روز جهانی هواشناسی دکتر محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین با حضور در محل اداره هواشناسی نایین ضمن بازدید از روند فعالیت این مجموعه به تبریک روز جهانی هواشناسی پرداخت و از زحمات رییس و پرسنل اداره هواشناسی نایین تقدیر نمود.

۵ فروردین ۱۴۰۳

  دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین و جباری بخشدار انارک به بررسی میدانی و بازدید از ایستگاه امنیت و سلامت نوروزی واقع در مجتمع خدماتی عروس کویر چوپانان پرداختند.

۵ فروردین ۱۴۰۳

دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین ، جباری بخشدار انارک، مهندس خیابانی شهردار ، اناری رئیس شورای اسلامی شهر از ایستگاه‌ امنیت و سلامت نوروزی شهدای شهر انارک در دومین روز بهار ۱۴۰۳ به منظور بررسی وضعیت محور های بخش انارک و تکریم دستگاه‌های انتظامی، امدادی و خدماتی بازدید نمودند.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 19 =