سرپرست جدید مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نایین معرفی شد

آیین تکریم و معارفه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نایین با حضور مهندس نصرتی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان نایین،اسماعیلی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، رئیس دفتر نماینده مردم شریف شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی و همچنین معاونین و تعدادی از پرسنل […]

آیین تکریم و معارفه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نایین با حضور مهندس نصرتی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان نایین،اسماعیلی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، رئیس دفتر نماینده مردم شریف شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی و همچنین معاونین و تعدادی از پرسنل مدیریت آموزش و پرورش برگزار گردید.

مهندس نصرتی فرماندار شهرستان نایین در این مراسم عنوان نمود: همانگونه که مستحضر هستید آموزش و پرورش یک نهاد با وظایف متعدد و سنگین می باشد و توجه به آموزش و پرورش یعنی حل مشکلات جامعه.

نصرتی افزود بنده هم افتخار معلمی را داشته ام و آنچه که رسالت واقعی آموزش و پرورش است به دلیل مشکلات عدیده متاسفانه بر زمین مانده است امیدوارم یک اراده ملی مشکلات آموزش و پرورش را برای همیشه حل نماید. توجه ویژه در خصوص بودجه در مجلس شورای اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته اتفاق نیفتاده و نهایتاً وضع امروز برای آموزش و پرورش رخ داده است. تا زمانی که نگاه به آموزش و پرورش یک نگاه استراتژیک نباشد هدف واقعی آموزش و پرورش محقق نخواهد شد. هدف واقعی این است که بتوانیم نسل آینده را برای زندگی آموزش دهیم و آنها را تربیت کنیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان نایین ادامه داد :در حوزه آسیب های اجتماعی رسالت کامل انجام نشده است مهارت های زندگی، مهارت نه گفتن، کنترل خشم و سایر مهارت ها باید در آموزش و پرورش به دانش آموزان تعلیم داده شود. ما باید بتوانیم فرزندانمان را برای زندگی آینده تربیت کنیم. رسالت اصلی را رها کرده ایم و فقط به محفوظات غیر کاربردی به دانش آموزان روی آورده ایم.

مهندس نصرتی خاطر نشان کرد: دانش آموزان را باید طوری بار آوریم که بتوانند در آینده اندیشمند باشند، آزادی‌خواه بر اساس اصول دینی باشند، کارآفرین باشند و برای زندگی آموزش دیده باشند. اصل قضیه پرورش روح فرزندان ما است که متاسفانه رها شده و به این چسبیده ایم که دانش آموز کدام فرمول را حفظ کند تا در کنکور موفق باشد.

فرماندار شهرستان نایین تاکید نمود: علی رغم محدودیت های بودجه ای در طی دو سال گذشته بودجه اختصاصی به آموزش و پرورش را چند برابر نمودیم هر چند که تخصیص این بودجه‌ها کم و اندک بوده است اما ما در این راستا به وظیفه خود عمل نمودیم.

وی افزود معلم باید آن‌چنان از مباحث روزمره فارغ باشد که با همکاران خود به مباحثه علمی بپردازند نه اینکه از دردهای زندگی خود بگویند.

فرماندار شهرستان نایین در پایان عنوان نمود:این مراسم برای همه ما برگزار خواهد شد یک روز می آیم به یک روز می رویم این منصب ها دست به دست خواهد شد انشاالله در زمانی که هستیم بتوانیم بهترین یادگار را از خود به جای بگذاریم. انصافاً آقای رضایی در تامین تدارکات برای آموزش و پرورش بسیار خوب و عالی عمل کردند و با توجه به مشکلات اقتصادی کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشتند صراحت لهجه از ویژگی‌های خوب آقای رضایی در دوره مدیریت ایشان بود. همچنین انصاف و دلسوزی از جمله خصوصیات خوب آقای شهریاری است که این ویژگی به ایشان کمک خواهد کرد که با همکاری پرسنل خدوم آموزش و پرورش و فرهنگیان معزز در موضوع مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نایین موفق عمل نماید. همچنین توصیه ای که بنده به همه عزیزانی که مسئولیت می پذیرند داشته ام و اینجا نیز تکرارخواهم کرد این است که تکریم ارباب رجوع به هر صورت باید سرلوحه کار ما قرار بگیرد به گونه‌ای که حتی اگر براساس قوانین نمی توانیم خواسته های ارباب رجوع را برطرف نماییم اما با احترام با ایشان برخورد نماییم و موضوع دوم حقوق خانواده است که این موضوع نیز نباید مغفول بماند البته ما باید در انجام وظیفه خود مجاهدانه کوشش کنیم و با ایثارگری در راستای حل مشکلات گام برداریم و این موضوع قطعاً زندگی افراد را تحت تأثیر قرار خواهد داد اما باید حق خانواده را نیز رعایت نمایم.

اسماعیلی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در این مراسم عنوان نمود : شرایط کرونا مشقات زیادی را برای همکاران ما در آموزش و پرورش ایجاد نمود ولی خدا را شکر اجازه ندادیم بحث آموزش و جنبه‌های تربیتی دانش آموزان تعطیل شود. آموزش و پرورش سعی کرده رسالت خود را به خوبی انجام دهد در شرایط عادی و روتین فرصت برای خلاقیت ها فراهم است اما در شرایط سخت فعلی ذهنمان درگیر این شرایط خاص می باشد و مسائل جانبی تحت تاثیر قرار خواهد گرفت و کمتر به آن پرداخته می‌شود. اسماعیلی افزود باید از تمام پتانسیل ها و ظرفیت کلیه دستگاه ها در کمک به آموزش و پرورش استفاده شود امروز مفتخریم که بگوییم رسالت خودمان را به خوبی انجام می دهیم. هچنین همکاری و همراهی فرماندار محترم و همکارانشان در مجموعه فرمانداری را در حمایت از مدیریت آموزش و پرورش و امر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان ارج می نهیم و از زحمات و خدمات آقای رضایی تقدیر نموده و برای آقای شهریاری در مسئولیت جدید آرزوی توفیق نموده و امیدواریم که ایشان بتوانند با تدبیر مسیر آقای رضایی را ادامه داده و در انجام وظایف موفق عمل نمایند.

رحمت الله رضایی مدیریت سابق آموزش و پرورش شهرستان نایین نیز در این جلسه عنوان نمود: خدمت در آموزش و پرورش تاج زرینی است که خداوند به ما ارزانی داشته است. ۲۹ ماه از آغاز به کار بنده در شهرستان نایین گذشت از حسن اعتماد مدیرکل محترم همچنین از مسئولین شهرستان به ویژه فرماندار محترم و رئیس محترم شورای آموزش و پرورش این شهرستان که همیشه همراه و یار و یاور آموزش و پرورش بودند همچنین از نمایندگان سابق و فعلی شهرستان در مجلس شورای اسلامی آقای پوربافرانی و سرکار خانم آزاد نیز تشکر می نمایم. رضائی افزود :کوتاهی و قصور احتمالی خود را پذیرا بوده و ضمن تشکر از کلیه فرهنگیان عزیز معاونین محترم و همکاران عزیزم در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان از مردم شریف شهرستان نایین و این عزیزان حلالیت می طلبم. رضایی خاطرنشان کرد: در دوره مدیریت اینجانب مدارس غیردولتی از یک مورد به سه مورد ارتقا داشت، نسبت به تنوع رشته ای در مدارس اقدام گردید و در حوزه پرورشی با وجود مشکلات عدیده استعدادها را ترغیب و تشویق نمودیم و اعتقاد داشتیم که آموزش ابزاری برای پرورش است چرا که ما می‌خواهیم نیروهای آگاه، مومن، اندیشمند، وظیفه‌شناس و دانا به حقوق شهروندی را تربیت نماییم.

وی در پایان گفت برای آقای شهریاری سرپرست جدید مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نایین که یکی از همکاران خوب و خدوم و متدین و پر تلاش ما در مدیریت آموزش و پرورش می باشد آرزوی توفیق می نمایم و بسیار خرسندم که این برادر عزیز سکان دار مدیریت آموزش و پرورش گردیده است.

حمید شهریاری سرپرست جدید مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نایین نیز در این مراسم ضمن خیرمقدم به کلیه میهمانان حاضر در جلسه عنوان نمود: امیدوارم بتوانم راه آقای رضایی و عزیزانی که قبل از بنده مدیریت آموزش و پرورش را بر عهده داشته اند را ادامه دهم و بتوانم در شأن دیار آیت الله نائینی، دکتر فاطمی و پیرنیا ها و شهید حسینی گام بردارم. شهریاری اظهار داشت : آموزش و پرورش نباید محل سیاست‌بازی و سیاست‌زدگی باشد و قول می‌دهم شأن و حرمت اداره آموزش و پرورش را حفظ نمایم. وی ادامه داد افراد مستعد تر از بنده برای این مسئولیت وجود داشتند اینکه حقیر به عنوان سرپرست انتخاب شده‌ام این سمت را به پشتوانه همین دوستان و عزیزان قبول کردم. نگاه بنده به آموزش و پرورش به گونه ای است که امانتدار بزرگ‌ترین سرمایه های مردم که همانا فرزندان آنها هستند می باشیم و همان‌گونه که فرماندار محترم فرمودند مسائل آموزشی را بیش از حد مورد توجه قرار داده ایم اما موضوع اصلی ما مسائل فرهنگی و تربیتی است که حضرت آقا هم بر این موضوع تاکید نموده اند. امیدوارم با همراهی مسئولین محترم خصوصاً فرماندار معزز و نماینده محترم مردم شریف شهرستان های نایین و خور و بیابانک که همواره این مجموعه را یاری نموده اند و ضمن تشکر از حسن اعتماد این عزیزان و مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان اصفهان بتوانیم به وظایف خود به نحو احسن جامه عمل بپوشانیم.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین و حجت الاسلام محمد مطهر خو امام جمعه نایین با مدیران و مسئولین ادارت و نهاد های شهرستان دیدار و سال نو و بهار قرآن را تبریک گفتند. در این دیدار که همراه با اقامه نماز ظهر و عصر در محل نمازخانه فرمانداری برگزار گردید محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به مناسبت روز جهانی هواشناسی دکتر محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین با حضور در محل اداره هواشناسی نایین ضمن بازدید از روند فعالیت این مجموعه به تبریک روز جهانی هواشناسی پرداخت و از زحمات رییس و پرسنل اداره هواشناسی نایین تقدیر نمود.

۵ فروردین ۱۴۰۳

  دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین و جباری بخشدار انارک به بررسی میدانی و بازدید از ایستگاه امنیت و سلامت نوروزی واقع در مجتمع خدماتی عروس کویر چوپانان پرداختند.

۵ فروردین ۱۴۰۳

دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین ، جباری بخشدار انارک، مهندس خیابانی شهردار ، اناری رئیس شورای اسلامی شهر از ایستگاه‌ امنیت و سلامت نوروزی شهدای شهر انارک در دومین روز بهار ۱۴۰۳ به منظور بررسی وضعیت محور های بخش انارک و تکریم دستگاه‌های انتظامی، امدادی و خدماتی بازدید نمودند.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 16 =