فرماندار شهرستان نایین از تشدید نظارت برنانوایی ها ، نحوه توزیع آرد و همچنین ساماندهی نانوایی های خانگی خبر داد

جلسه کارگروه کمیته فرعی گندم ،آرد و نان شهرستان نایین با حضور فرماندار این شهرستان و سایر اعضا در محل فرمانداری برگزار گردید. محمد حسین نصرتی فرماندار شهرستان نایین در این جلسه ضمن تبریک هفته بسیج عنوان نمود امیدوارم توفیق داشته باشیم برای خدمت به خلق خدا جهاد گونه و بسیجی وار تلاش کنیم. مهندس […]


جلسه کارگروه کمیته فرعی گندم ،آرد و نان شهرستان نایین با حضور فرماندار این شهرستان و سایر اعضا در محل فرمانداری برگزار گردید.
محمد حسین نصرتی فرماندار شهرستان نایین در این جلسه ضمن تبریک هفته بسیج عنوان نمود امیدوارم توفیق داشته باشیم برای خدمت به خلق خدا جهاد گونه و بسیجی وار تلاش کنیم.
مهندس نصرتی در ادامه خاطر نشان کرد: موضوع آرد یکی از مواردی است که باید به صورت جدی به آن ورود پیدا کرد چرا که بعضا با بی تدبیری ها مواجه می شود و با توجه به یارانه ای که دولت در این حوزه پرداخت می کند باید در زمینه توزیع آرد حق به حق دار برسد. متاسفانه بعضا مواردی از کم فروشی توسط برخی نانوایی ها گزارش می شود که در این زمینه باید نظارت را تشدید کنیم و اشد مجازات برای متخلفین در نظر گرفته شود. موضوع دیگری نیز که در زمینه نظارت به ما کمک می کند نصب سامانه پایش تصویری در نانوایی ها است که باید در اسرع وقت این موضوع اجرایی گردد و به صورت متمرکز نانوایی ها کنترل شوند.
فرماندار شهرستان نایین با اشاره به وجود نواقصی در سیستم توزیع آرد در شهرستان و سوء استفاده دلالان از این نحوه توزیع اظهار داشت در سیستم توزیع آرد باید تجدید نظر شود چرا که متاسفانه برخی آرد یارانه ای را در بازار آزاد بعضا تا ۵ برابر قیمت می فروشند که در این راستا واقعی کردن سهمیه آرد شهرستان و همچنین واقعی کردن سهمیه آرد نانوایی ها به صورت جدی در دستور کار قرار خواهد گرفت.
وی در پایان گفت:یکی از موضوعات دیگر در شهرستان ساماندهی نانوایی های خانگی است چرا که اصول بهداشتی در برخی از نانوایی های خانگی رعایت نمی شود. همچنین گرانفروشی هایی نیز در اینگونه نانوایی ها مشاهده شده که در این راستا اداره صمت شهرستان موظف به ساماندهی نانوایی های خانگی می باشد و در صورت عدم همکاری از سوی نانوایی های خانگی برخورد قانونی لازم صورت خواهد پذیرفت.
شایان ذکر است در ابتدای جلسه کوهی رییس اداره صمت شهرستان نایین نیز در خصوص فعالیت ها و اقدامات انجام شده در حوزه توزیع آرد و نظارت بر واحد های نانوایی توضیحاتی ارایه نمود.

برچسب ها :
مطالب مشابه

محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین و حجت الاسلام محمد مطهر خو امام جمعه نایین با مدیران و مسئولین ادارت و نهاد های شهرستان دیدار و سال نو و بهار قرآن را تبریک گفتند. در این دیدار که همراه با اقامه نماز ظهر و عصر در محل نمازخانه فرمانداری برگزار گردید محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به مناسبت روز جهانی هواشناسی دکتر محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین با حضور در محل اداره هواشناسی نایین ضمن بازدید از روند فعالیت این مجموعه به تبریک روز جهانی هواشناسی پرداخت و از زحمات رییس و پرسنل اداره هواشناسی نایین تقدیر نمود.

۵ فروردین ۱۴۰۳

  دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین و جباری بخشدار انارک به بررسی میدانی و بازدید از ایستگاه امنیت و سلامت نوروزی واقع در مجتمع خدماتی عروس کویر چوپانان پرداختند.

۵ فروردین ۱۴۰۳

دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین ، جباری بخشدار انارک، مهندس خیابانی شهردار ، اناری رئیس شورای اسلامی شهر از ایستگاه‌ امنیت و سلامت نوروزی شهدای شهر انارک در دومین روز بهار ۱۴۰۳ به منظور بررسی وضعیت محور های بخش انارک و تکریم دستگاه‌های انتظامی، امدادی و خدماتی بازدید نمودند.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 7 =