معاون فرماندار شهرستان نایین:بسیج علاوه بر رویکرد ارزشی و نظامی در حوزه های مختلف کار ،تولید و آبادانی و همچنین عرصه های علمی و فناوری های نوین نقش ایفا می کند

  جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی فرمانداری شهرستان نایین با موضوع هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت هفته بسیج با حضور معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین و سایر اعضا در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید. میرزابیکی نایینی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری در این جلسه با اشاره به […]

 


جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی فرمانداری شهرستان نایین با موضوع هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت هفته بسیج با حضور معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین و سایر اعضا در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.
میرزابیکی نایینی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری در این جلسه با اشاره به صدور فرمان تاریخی حضرت امام مبنی بر تشکیل بسیج در ۵ آذر ماه ۱۳۵۸ عنوان نمود در آن مقطع حساس و سرنوشت ساز که دشمنان داخلی و خارجی سعی در مقابله و مهار انقلاب اسلامی داشتند این دستور امام راحل آینده نظام و انقلاب و امنیت کشور را تضمین نمود .
معاونت فرمانداری شهرستان نایین در ادامه خاطر نشان کرد در فرمایشات حضرت آقا بسیج صرفا کارکرد نظامی ندارد که البته در شرایط خطر و تهدید از استقلال ،ثبات و تمامیت ارضی کشور دفاع می کند و این نهاد در عرصه های مختلف کار و تولید و آبادانی کشور و در عرصه های مختلف علمی و فناوریهای نوین ،کمک به مردم در حوادث طبیعی و غیر مترقبه خصوصا در رویکرد های ارزشی و ایجاد فضای معنوی نقش بسزایی ایفا می نماید.
میرزابیکی نایین در پایان ضمن تاکید بر هماهنگی و تعامل دستگاه ها و حضور فعال و مشارکت حداکثری نسبت به بزرگداشت هفته بسیج اظهار داشت در حفظ و استمرار تفکر بسیجی بعنوان شجره طیبه باید ابعاد و ویژگیهای بسیج را در هفته مبارک بسیج تشریح و تبیین و نهادینه و مستحکم نماییم.

برچسب ها :
مطالب مشابه

محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین و حجت الاسلام محمد مطهر خو امام جمعه نایین با مدیران و مسئولین ادارت و نهاد های شهرستان دیدار و سال نو و بهار قرآن را تبریک گفتند. در این دیدار که همراه با اقامه نماز ظهر و عصر در محل نمازخانه فرمانداری برگزار گردید محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به مناسبت روز جهانی هواشناسی دکتر محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین با حضور در محل اداره هواشناسی نایین ضمن بازدید از روند فعالیت این مجموعه به تبریک روز جهانی هواشناسی پرداخت و از زحمات رییس و پرسنل اداره هواشناسی نایین تقدیر نمود.

۵ فروردین ۱۴۰۳

  دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین و جباری بخشدار انارک به بررسی میدانی و بازدید از ایستگاه امنیت و سلامت نوروزی واقع در مجتمع خدماتی عروس کویر چوپانان پرداختند.

۵ فروردین ۱۴۰۳

دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین ، جباری بخشدار انارک، مهندس خیابانی شهردار ، اناری رئیس شورای اسلامی شهر از ایستگاه‌ امنیت و سلامت نوروزی شهدای شهر انارک در دومین روز بهار ۱۴۰۳ به منظور بررسی وضعیت محور های بخش انارک و تکریم دستگاه‌های انتظامی، امدادی و خدماتی بازدید نمودند.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + شش =