پیام فرماندار شهرستان نایین به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

‍ فرماندار شهرستان نایین در پیامی ضمن تبریک ۱۳ آبان از عموم مردم این شهرستان برای مشارکت در راهپیمایی گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دعوت نمود. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نایین در این پیام آمده است : بسم الله الرحمن الرحیم واقعه ی سیزده آبان درس هایی بزرگ از جمله مبارزه […]

‍ فرماندار شهرستان نایین در پیامی ضمن تبریک ۱۳ آبان از عموم مردم این شهرستان برای مشارکت در راهپیمایی گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دعوت نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نایین در این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم
واقعه ی سیزده آبان درس هایی بزرگ از جمله مبارزه با ظلم و ستم، رشادت و دلیری به همگان آموخت و  در سیزدهم آبان، مردمان ایران اسلامی بویژه دانشجویان و دانش آموزان برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام افزودند

یوم الله ۱۳ آبان یادآور سه رخداد تاریخی سرنوشت ساز از جمله تبعید بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به ترکیه ، به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان و دانشجویان انقلابی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جنایتکار به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام می باشد که حضرت امام خمینی (ره) از آن به عنوان انقلاب دوم یاد نمود .

اینجانب ضمن گرامیداشت  ۱۳ آبان و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی بویژه شهدای دانش آموز از آحاد مردم شریف، متدین و ولایتمدار شهرستان نایین بویژه خانواده های معظم و معزز شهداء و ایثارگران، جامعه معزز روحانیت و طلاب، دانشجویان، دانش آموزان، فرهنگیان، نیروهای امنیتی و انتظامی، کارگران، کشاورزان و تمامی مسئولین و مدیران دستگاههای اجرایی دعوت می نمایم به جهت برپایی هرچه باشکوهتر مراسم یوم الله ۱۳ آبان ، تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل، شهداء گرانقدر بویژه شهداء دانش آموز و پاسخ محکم و مقتدرانه به  یاوه گویی های آمریکای جنایتکار در مراسم یوم  ا… ۱۳ آبان حضور بهم رسانید.

محمدحسین نصرتی – فرماندار شهرستان نایین

برچسب ها :
مطالب مشابه

محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین و حجت الاسلام محمد مطهر خو امام جمعه نایین با مدیران و مسئولین ادارت و نهاد های شهرستان دیدار و سال نو و بهار قرآن را تبریک گفتند. در این دیدار که همراه با اقامه نماز ظهر و عصر در محل نمازخانه فرمانداری برگزار گردید محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به مناسبت روز جهانی هواشناسی دکتر محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین با حضور در محل اداره هواشناسی نایین ضمن بازدید از روند فعالیت این مجموعه به تبریک روز جهانی هواشناسی پرداخت و از زحمات رییس و پرسنل اداره هواشناسی نایین تقدیر نمود.

۵ فروردین ۱۴۰۳

  دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین و جباری بخشدار انارک به بررسی میدانی و بازدید از ایستگاه امنیت و سلامت نوروزی واقع در مجتمع خدماتی عروس کویر چوپانان پرداختند.

۵ فروردین ۱۴۰۳

دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین ، جباری بخشدار انارک، مهندس خیابانی شهردار ، اناری رئیس شورای اسلامی شهر از ایستگاه‌ امنیت و سلامت نوروزی شهدای شهر انارک در دومین روز بهار ۱۴۰۳ به منظور بررسی وضعیت محور های بخش انارک و تکریم دستگاه‌های انتظامی، امدادی و خدماتی بازدید نمودند.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 19 =