مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین افتتاح شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین شهرستان نایین از جمله حاج آقا سجادی امام جمعه نایین ، سرکار خانم دکتر آزاد نماینده مردم شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی، مهندس نصرتی فرماندار شهرستان نایین، دکتر نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان، دکتر صفوی رئیس مرکز رشد، دکتر باقری […]


به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین شهرستان نایین از جمله حاج آقا سجادی امام جمعه نایین ، سرکار خانم دکتر آزاد نماینده مردم شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی، مهندس نصرتی فرماندار شهرستان نایین، دکتر نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان، دکتر صفوی رئیس مرکز رشد، دکتر باقری رئیس بسیج اساتید استان اصفهان، مسئولین مختلف ادارات و ارگان های شهرستان نایین و همچنین تعدادی از مدیران عامل کارخانجات و صنایع نایین مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین افتتاح گردید .

مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین، با پیگیری سرکار خانم دکتر الهام آزاد و به همت مسئولین دانشگاه مجوزهای لازم را اخذ نمود و افتتاح شد.

در بخشی از مراسم حاج آقا سجادی امام جمعه شهر نایین به بیان مواردی در خصوص هفته دفاع مقدس اربعین و پژوهش در دانشگاه پرداختند.

سرکار خانم دکتر آزاد نماینده مردم شریف نایین و خور و بیابانک نیز در بخشی از این مراسم در زمینه لزوم وجود مرکز رشد در واحدهای دانشگاهی و در شهرستان و پیگیری هایی که در این خصوص انجام شد سخنانی ایراد نمودند . دکتر آزاد همچنین مواردی را در زمینه لزوم توسعه دانشگاهی در شهرستان از جمله پیگیری در جهت اخذ رشته های جدید برای این دانشگاه بیان نمودند.

دکتر نجفی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان نیز از دیگر سخنرانان این مراسم بود که ضمن تشکر از مسئولین دانشگاه مسئولین شهرستان و مدیران صنایع، بر لزوم ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه تاکید کردند و مدل های اجرا شده در شهرستان نایین را که توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین انجام شده نمونه های موفق کشور در زمینه ارتباط دانشگاه و صنعت دانستند و بر فراگیر شدن آن و توسعه آن تاکید کردند.

در ابتدای این مراسم نیز توسط دکتر صیرفیان رئیس این واحد گزارشی از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین در یک سال گذشته و گزارش طرح تحصیل رایگان اشتغال همزمان و طرح سرای زندگی که توسط این واحد دانشگاهی در کشور ارائه شده ارائه گردید .

در پایان نیز مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی توسط مسئولین شهرستان نایین و مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان افتتاح شد و میهمانان از غرفه ها و شرکت های دانش بنیان مستقر در این مرکز بازدید نمودند.

گفتنی است این مراسم به پاسداشت دلاورمردان و شهدای دفاع مقدس از مقبره الشهدا و مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین و با ادای احترام به مقام این عزیزان آغاز شد.

شایان ذکر است این مرکز در ساختمانی دو طبقه در سایت اصلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین واقع شده است و شامل امکانات کامل شامل سالن اجتماعات، کلاس آموزشی، آزمایشگاه رباتیک، اتاق جلسات، اتاق قراردادها، سالن پذیرایی، نمازخانه، کتابخانه، اتاق رسانه ها و مطبوعات و سالن های مطالعه است.

مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی دارای ۸ فضای مجهز برای ارائه خدمت به متقاضیان و علاقمندان حوزه تحقیق و پژوهش است. هسته های پژوهشی و تیم های دانشجویی و جوانان شهرستان که دارای ایده یا خلاقیت هستند می توانند با مطالعه قوانین و مقررات مراکز رشد و تکمیل فرم پذیرش مرکز رشد که در سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین قرار دارد در مرکز مستقر شوند و از تسهیلات ارائه شده توسط دانشگاه بهره مند شوند.

برچسب ها :
مطالب مشابه

محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین و حجت الاسلام محمد مطهر خو امام جمعه نایین با مدیران و مسئولین ادارت و نهاد های شهرستان دیدار و سال نو و بهار قرآن را تبریک گفتند. در این دیدار که همراه با اقامه نماز ظهر و عصر در محل نمازخانه فرمانداری برگزار گردید محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به مناسبت روز جهانی هواشناسی دکتر محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین با حضور در محل اداره هواشناسی نایین ضمن بازدید از روند فعالیت این مجموعه به تبریک روز جهانی هواشناسی پرداخت و از زحمات رییس و پرسنل اداره هواشناسی نایین تقدیر نمود.

۵ فروردین ۱۴۰۳

  دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین و جباری بخشدار انارک به بررسی میدانی و بازدید از ایستگاه امنیت و سلامت نوروزی واقع در مجتمع خدماتی عروس کویر چوپانان پرداختند.

۵ فروردین ۱۴۰۳

دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین ، جباری بخشدار انارک، مهندس خیابانی شهردار ، اناری رئیس شورای اسلامی شهر از ایستگاه‌ امنیت و سلامت نوروزی شهدای شهر انارک در دومین روز بهار ۱۴۰۳ به منظور بررسی وضعیت محور های بخش انارک و تکریم دستگاه‌های انتظامی، امدادی و خدماتی بازدید نمودند.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − ده =