‍ ‍ بازدید نماینده نایین و اعضای شورای تامین شهرستان نایین از ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان

در راستای جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور و پیگیری های خانم دکتر آزاد در حاشیه این جلسه در خصوص کمبودها و نیازهای فرماندهی انتظامی شهرستان نایین، ایشان با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان نایین ضمن ارائه گزارشی از پیگیری های انجام شده آخرین وضعیت فرماندهی انتظامی شهرستان […]

در راستای جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور و پیگیری های خانم دکتر آزاد در حاشیه این جلسه در خصوص کمبودها و نیازهای فرماندهی انتظامی شهرستان نایین، ایشان با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان نایین ضمن ارائه گزارشی از پیگیری های انجام شده آخرین وضعیت فرماندهی انتظامی شهرستان را با حضور اعضای شورای تامین شهرستان نایین مورد بررسی قرار دادند.

همچنین در این جلسه سرگرد کیانمهر فرماندهی انتظامی شهرستان نایین نیز به ارائه گزارشی کامل از اقدامات و فعالیت های انجام شده این نیرو طی شش ماهه گذشته پرداختند و از حمایت های خانم دکتر آزاد نماینده مردم شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی و همچنین تلاش ها و مساعدت های مهندس نصرتی فرماندار و رییس شورای تامین شهرستان نایین همچنین دادستان نایین، رییس اداره اطلاعات و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین نیز تشکر و قدردانی نمود.

لازم به ذکر است همچنین مقرر گردید خانم دکتر آزاد، آقای مهندس نصرتی و سرگرد کیانمهر در آینده نزدیک برای پیگیری مجدد مطالبات حوزه انتظامی شهرستان نایین با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور دیدار نمایند.

برچسب ها :
مطالب مشابه

محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین و حجت الاسلام محمد مطهر خو امام جمعه نایین با مدیران و مسئولین ادارت و نهاد های شهرستان دیدار و سال نو و بهار قرآن را تبریک گفتند. در این دیدار که همراه با اقامه نماز ظهر و عصر در محل نمازخانه فرمانداری برگزار گردید محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به مناسبت روز جهانی هواشناسی دکتر محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین با حضور در محل اداره هواشناسی نایین ضمن بازدید از روند فعالیت این مجموعه به تبریک روز جهانی هواشناسی پرداخت و از زحمات رییس و پرسنل اداره هواشناسی نایین تقدیر نمود.

۵ فروردین ۱۴۰۳

  دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین و جباری بخشدار انارک به بررسی میدانی و بازدید از ایستگاه امنیت و سلامت نوروزی واقع در مجتمع خدماتی عروس کویر چوپانان پرداختند.

۵ فروردین ۱۴۰۳

دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین ، جباری بخشدار انارک، مهندس خیابانی شهردار ، اناری رئیس شورای اسلامی شهر از ایستگاه‌ امنیت و سلامت نوروزی شهدای شهر انارک در دومین روز بهار ۱۴۰۳ به منظور بررسی وضعیت محور های بخش انارک و تکریم دستگاه‌های انتظامی، امدادی و خدماتی بازدید نمودند.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 13 =